Różowa piękność w połączeniu z czarną klasyką

 Pogoda się trochę popsuła, ale mam tyle rzeczy na głowie, że za oknem może dziać się co chce.

5 dni pozostało do ślubu moich przyjaciół <3
Wielkie odliczanie już rozpoczęte.. a nadmiar spraw troszeczkę mnie przytłacza. Najgorsze to dopasowywanie kolorów i bieganie od sklepu do sklepu, bo jak na złość nigdzie nie ma danej rzeczy, którą się potrzebuje na JUŻ. No ale trzeba sobie radzić i szukać dalej. Wierzę, że pogoda akurat na sobotę się znacznie poprawi i będzie cieplutko :)

Wakacje już się rozpoczęły. Na mieście coraz mniej samochodów widać, z czego bardzo bardzo się cieszę. Ja oczekuje na wszystkie oceny z egzaminów i również rozpocznę wakacje :) Dużo rodzinnych imprez się szykuje przez te ciepłe 2 miesiące, więc u mnie będzie intensywnie. 
A u Was jak plany na wakacje? 


Dziś przygotowałam dla Was różową sukienkę z dodatkiem klasycznej czerni :)

 



 

























Stylizacja:
Sukienka - Zara
Płaszcz - Twinkledeals
Buty - Simple

Zachęcam do polubienia mojego INSTAGRAMA :)

* * *

Ostatnio szukałam pilnie małej delikatnej torebki na najbliższy ślub i znalazłam ! Znalazłam na fantastycznej stronie Baginning , którą całkiem przypadkiem odkryłam. Sklep ten oferuje przepiękne i oryginalne wykonanie torebek, jakościowo również są warte swojej ceny. Ja osobiście zakochałam się w dwóch kolekcjach. Z kolekcji Evening kupiłam właśnie małą torebkę na wesele, z kolei kolekcja Silver Evening oferuje przepiękne błyszczące mini torebeczki, w których jestem zauroczona wręcz. W sierpniu kolejny ślub, więc na niego wybiorę mini błyskotkę z kolekcji Silver. :) Dodatkowo kolekcja na lato jest przecudownie piękna, kolorowa i słodka. Jak już wcześniej wspominałam dodatki z plastiku są bardzo modne w tym sezonie, a Baginning oferuje mnóstwo przepięknych, kolorowych i oryginalnych torebek z plastiku, które znakomicie sprawdzą się przy letnich stylizacjach ! Gorąco polecam ten sklep każdej dziewczynie, która kocha przepiękne dodatki :)




Życzę wszystkim słonecznej pogody, udanego tygodnia pracy bądź wakacji i fantastycznego weekendu :)

Komentarze

  1. Super stylizacja, ta sukienka jest piękna, a parze młodej życzę dużo szczęścia na nowej drodze życia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja , kolor sukienki piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam połączenie różu i czerni. Sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka :) w połączeniu z czernią wygląda rewelacyjnie :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty