Czerwono-biała elegancja


Pierwsza stylizacja, którą przygotowałam na początek to eleganckie spodnie koloru czerwonego, które świetnie pasują z białym lejącym żakietem :)
Do tego czarne szpilki, które są baaaardzo wygodne i czarna bluzka z atłasu.
Całą stylizację wzbogaciłam o torebkę w czerwono - białe paski z nadrukiem papug , które ubarwia całą stylizację i wprowadza trochę dziecka w ten elegancki look :)



Stylizacja
Żakiet - Zara
Bluzka - River Island
Spodnie - Zara
Buty - Simple
Torebka - Oysho







Fotograf: Karolina Szwajłyk

Komentarze

  1. Spodnie genialne i bardzo eleganckie. Uwielbiam takie klasyczne stylizacje.
    Pozdrawiam!

    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Red trouser is super cool!
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem specjalistą od kobiecej mody,ale co moje męskie oko widzi chętnie powiem,a widzi że wyglądasz prześlicznie i masz świetny gust. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie,blog jeszcze raczkuje ale ucieszysz moje serducho jeśli zaobserwujesz i skomentujesz stasiekgorny.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że podoba Ci się mój styl :) męskie oko zawsze inaczej patrzy na kobiecy ubiór, bardziej obiektywnie - takie moje zdanie. Więc dziękuję Ci bardzo :):)

      Usuń
  4. Ostatnio odeszlam od mocnych kolorów ale te spodnie ja najbardziej pozytywnie wyglądają 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) fakt, kolor jest mocny ale dodasz coś stosowanego i już jest super :)

      Usuń
  5. ubiór piękny, ale i Ty sama jesteś piękna :) zapraszam do mnie, http://dopaskali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne spodnie! Mam podobne w czarnym kolorze - to jedne z moich ulubionych. ❤

    Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Ja jestem w tego typu spodniach zakochana :):)

      Usuń
  7. Spodnie bardzo mi się podobają- sama uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolory, więc dumnie bym w nich chodziła :D
    świetna torebka- te papugi wymiatają ! <3

    super wyglądasz ! :)

    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, kolor mega przyciąga wzrok ludzi <3 Sam fason też jest bardzo uniwersalny :)
      Dzięki :):)

      Usuń
  8. WOW - wyglądasz nieziemsko! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zestaw, spodnie fantastyczne, troszkę za małe fotki by się dobrze przyjrzeć, ale jest bardzo ładnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeśli klikniesz na zdjęcie - powiększa się ono :):)

      Usuń
  10. Świetna stylizacja kochana! <3
    Spodnie rewelacyjnie na Tobie leżą.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczo wygląda ta stylizacja na tobie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty