Czarna prostota

Spodnie z rozporkami są bardzo modne,  lecz ciężko je nosisz na codzień. Przy moim wzroście konieczne są szpilki,  aby dodać sobie kilka cm wzrostu, a jednocześnie wysmuklic sylwetkę. Szerokie spodnie z rozporkami można ubrać na codzień do t-shirtu lub w wersji eleganckiej jak na poniższych zdjęciach.
Długo nie mogłam się przekonać do tego fasonu. Sądziłam,  że da to spodnie zarezerwowane tylko dla wysokich dziewczyn, a jednak niska osoba również może w takich spodniach wyglądać dobrze :)
Czarna stylizacja idealna na randkę bądź na imprezę. Żeby nie było nudno i smutno dopasowałam seksowną bluzkę z srebrem. Całość wyszła bardzo elegancko :)
Lubię takie połączenia,  są klasyczne a zarazem oryginalne.




























Fotograf: Karolina Szwajłyk 💞


Życzę wszystkim odwiedzającym mój blog miłego tygodnia ❤

Komentarze

  1. Fajna stylizacja, choć jak dla mnie zbyt odważna i mega klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja podoba mi sie. Zdjecia również sliczne ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet bez szpilek wydajesz się wysoka. A co do stylizacji to super wyszła. Super prezentują się spodnie. Tobie tez życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) ja wysoka nie jestem , tylko 165cm:(

      Usuń
    2. To jednak trochę masz nisko. Szpilki możesz śmiało zakładać.

      Usuń
    3. No niestety :p ale uwielbiam szpilki więc jest okej :D

      Usuń
  4. Nie mój styl, ale Ty ładnie wyglądasz w te stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie wyglądają bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje Ci ta stylizacja! Super wygladasz i mega Cie wydłuża i wysmukla. Buziaki!

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej , miło mi czytać takie komentarze <3 dziękuję bardzo !! :*

      Usuń
  7. Bardzo podobają mi się te buty jak dla mnie stylizacja odważna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Mega! Wyglądasz jak gwiazda z czerwonego dywanu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohhhh dziękuję kochana :*:* Tylko czerwonego dywanu brakuje :P

      Usuń
  9. Świetna stylizacja, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz super!! Elegancko, kobieco! Jestem pod wrażeniem :) i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To naprawdę są spodnie? Genialne! Bardzo eleganckie i z klasą, a Ty wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A myślałam, że to sukienka ;)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt w całości tak wygląda, a tu jednak dwuczesciowy komplet :)

      Usuń
  13. Stylowy i fajny zestaw, a spodnie genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji kochana <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow. Dałaś czadu. Jest moc :-) Bardzo mi się podobasz w tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji! Bardzo odważna ale kobieca

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiekna sceneria na tym dachu!
    Pieknie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nigdy do takich spodni nie byłam przekonana ale u Ciebie to wygląda mega! Świetna stylizacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczerą opinie :) każdy ma inny gust i inne zdanie - szanuje to :)

      Usuń
  20. Rewelacyjnie kochana wyglądasz! :) I te nogi, ahhh <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Very interesting post! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. Great dress and photos really liked, Dear ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna stylizacja :) Też lubię takie odważne zestawy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/monday-look.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty