Miodowa jesień

Pogoda nas nie rozpieszcza.. Mimo tego, że jeszcze trwa kalendarzowe lato, to pogoda przypomina nam jesień. Jest chłodno, ponuro, wietrznie i w dodatku dość często pada. Nie wiadomo jak się ubrać,  bo w ciągu dnia pogoda potrafi się zmienić kilka razy.
Dziś przygotowałam Wam jeszcze letnią stylizacje, ale w odcieniach złotej jesieni. Ubiór dość standardowy, można go ubrać do pracy w biurze, na spotkanie biznesowe jak i na wieczór z przyjaciółmi. :)


Stylizacja
Koszula - Mohito
Spodnie - Stefanel
Buty - La Strada















Fotograf: Karolina Szwajłyk

Koszula jest dostępna na sprzedaż, ubrana raz do zdjęć. Rozmiar 34 👚

INSTAGRAM [klik]
FACEBOOK [klik]

Komentarze

  1. Piękne jesienne barwy! U mnie jeszcze pełnia lata, ale z chęcia oglądam fajne jesienne stylówki :)

    www.odkrywajacameryke.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twoja stylizacja :)
    A nogi masz długaśne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna jest ta stylizacja!
    Zakochałam się w tych butach

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna stylizacja! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam bardzo ładny blog. Zapraszam do mnie :) http://wszystkojestniczym.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz, a koszula jest świetna <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wyglądasz ♥️ Piękna stylizacja w kolorach jesieni ♥️ Miejsce na zdjęcia dobrałaś idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja 😍
    Wyglądasz fantastycznie ☺
    Buty i bluzka najbardziej mi się podobają ☺
    Pozdrawiam
    Lilu-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest ta koszula!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja jest bardzo ładna ;) kolory takie bardzo jesienne. No podoba mnie się ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała stylizacja, pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa stylizacja.
    Pozdrawiam, Sebastian
    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Strój bardzo ładny, a z punktu widzenia mężczyzny można stwierdzić, że całkiem sexy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ! Bluzka jest boska podobnie jak i całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masa inspiracji modowej tutaj, będę zaglądać !

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula genialna ;)
    Idealna na jesień, jakoś tak... pasuje mi do jesiennych zdjęć, w przeciwieństwie do większości szarości ;)
    Pozdrawiam!
    coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Look idealny na jesień! Pasują Ci takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się cała stylizacja oraz kolorystyka. Zdecydowanie w moim guście! Z przyjemnością będę Cię obserwować. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. You look Great! Have a lovely Day! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie


    zapraszam na bloga: http://skucinska.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajny outfit! Spodnie w ogóle petarda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kolory, super koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna koszula. Bardzo ładnie zestawiłaś kolorki, wszystko ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  24. super kolorki!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz, rewelacyjna stylizacja :)
    Pozdrawiam!
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny zestaw na jesień

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zestawienie. Kolory współgrają idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Chrzanić pogodę! Uwielbiam Twoją „miodową jesień”! 👍🏻

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty