Tatar z kaparami

Na słoneczną sobotę przygotowałam dla Was coś specjalnego :)

Kolejnym daniem, z książki Ani Lewandowskiej, który przyrządziłam jest tatar. Tatar w nieco innej odsłonie niż taki standardowy. Wołowina nie została zmielona, lecz pokrojona przeze mnie na drobne kawałeczki jak widać z resztą na zdjęciu. Do wołowiny standardowo trzeba było dodać cebulkę i żółtko jaja.
 I tu Was zaskoczę, bo kolejnym składnikiem są kapary wraz ze szczypiorkiem, które zostały również pokrojone na mini kawałeczki. 
Całość dokładnie wymieszana. Na koniec dodałam przyprawy, takie jak sól i pieprz. Oliwa i ocen balsamiczny również znalazły się w misce :)
Mi osobiście bardzo smakowało, choć jakoś specjalnie nie przepadam za tatarem, choć to połączenie jest niezwykle smakowite. 

Zdanie z książki "..krojony własnoręcznie tatar ma zupełnie inny smak niż zmielony.."  to w 100% prawda.
Zróbcie a sami się o tym przekonacie :)


Życzę wszystkim słonecznej i smakowitej soboty :)

Poniżej zdjęcia ukazujące przepyszny tatar z kaparami  💜




















*Zdjęcia są mojego autorstwa

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy i smakowity przepis. Na pewno skorzystam :)
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oh, jak ja lubię tatar! ta wersja zapowiada się smakowicie. ja do tej pory jadłam tylko z ogórkiem konserwowym. spróbuję z kaparami i szczypiorkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak jadłam to tą klasyczną wersję, ale ta mi lepiej smakuje :)

      Usuń
  3. O boże kocham tatar 😍😍 i spróbuję tego na pewno

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny przepis i zdjęcia bardzo apetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No aż ślinka cieknie na sam widok, a zapach na pewno jeszcze lepszy! Kopiuję sobie przepis i muszę spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie i bardzo estetycznie :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda smakowicie! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo apetycznie muszę wypróbować !
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo smacznie:) Śliczne zdjęcia i bardzo fajny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda pysznie i zdrowo! Chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo smacznie :p Aż zgłodniałam :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful post , Dear ♡ xoxo
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda bardzo smakowicie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/zakiet-w-cekiny.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda smacznie! Nigdy nie byłam przekonana co do tataru, ale chyba w końcu się zmuszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę polecam spróbować, nawet jeśli nie przepadasz :p

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty