Tiulowa piękność

Wczoraj rozpoczął się nowy tydzień,  na który mam mnóstwo planów do zrealizowania. Weekend również zapowiada się pracowicie :) ale trzeba pracować,  żeby później móc mieć wakacje 🌴☀🌴

Dziś dla Was przygotowałam fantastyczna tiulową stylizacje,  w której czuję się znakomicie :) taki zestaw można wykorzystać na letni spacer,  impreze rodzinną czy też na imprezę ze znajomymi. 
Oczywiście w większości przypadków sukienki tiulowe oraz koronkowe czy też ażurowe są sprzedawane "solo" bez żadnej halki. Ja postanowiłam dokupić sobie czarną tunikę bieliźnianą,  wyszczuplającą z fajnego połyskującego materiału. Pasuje ona do każdej prześwitującej sukienki w kolorze czarnym bądź też w innym kolorze, jeśli ktoś lubi się wyróżniać 👗
Do sukienki postanowiłam założyć złoto-czarne szpilki w paseczki. Bardzo lubię tego typu buty,  ponieważ są one efektowne. Dodatkowo czarna torebka na złotym łańcuszku oraz złote kolczyki. 

Jak już wiecie kolor czarny jest moim ulubionym,  ale żeby się było nudno dodałam trochę złota,  co "rozjaśniło" całość.

Mam nadzieję,  że będzie Wam się podobać :)



Stylizacja:
Sukienka - Vero Moda
Tunika bieliźniana - Tk-maxx
Buty - Monnari
Torebka - Gino Rossi
Kolczyki - Apart


































Zapraszam również na 


💕

Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia, cudowna stylizacja! Sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę ładna ta sukienka i ślicznie na tobie leży!

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Sukienka jest zjawiskowa, ale i odważna, jednak z taką figurą możesz śmiało nosić wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa sukienka, mogłabym ją ubrać na jakąś ważna okazję : )

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie by sie nie sprawdzila, bo srednio mi sie podoba. Natomiast buty sa przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczery komentarz i cieszę się, że buty się podobają ❤

      Usuń
  6. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia. Do twarzy Ci w tej kreacji :D :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka niesamowita, cała stylizacja świetna! pozdrawiam, amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo mi się podoba, a sukienka jest genialna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szablon bloga bardzo mi się podoba, sama tez miałam go wykorzystać u siebie ale ostatecznie jest jak jest { zapraszam http://kociolek-blyskotek.blogspot.com/ } a poza tym sukienka taka inna, orginalna aczykolwiek nie wiem czy bym się odważyła ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię osobiście koronki, tiule itp wszystko co prześwituje i dobrze się w takich rzeczach czuję :) ale nie każdy musi :)

      Usuń
  10. Super sukienka na imprezy, wyglądasz w niej obłędnie, nogi - wow!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz w tej sukience fantastycznie i idealnie pasuje do twojej figury :) Mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście wygląda to pięknie! Uwielbiam tiul w każdej postaci :)
    Obserwuję i zostaję na dłużej, buziaki!
    MOJ KANAŁ NA YT
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie prezentuje się ta sukienka z tiulem na Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty wyglądają rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz, ta torebka i buty mega mi się podobają ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna sukienka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/biaa-stylizacja-w-codziennym-wydaniu.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz znakomicie w tej tiulowej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo interesujaca sesja, prześlicznie wyglądasz w tej sukience;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie w tej stylizacji najbardziej podoba się twoja figura i torebka, są boskie :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajjj dziękuję bardzo :* ale nad figurą to muszę popracować jeszcze :p

      Usuń
  21. Wygladasz przepieknie !
    Cudowna sukieneczka ,ktora bardzo do Ciebie pasuje 😍

    Zapraszam do mnie kochana

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygladasz przepieknie !
    Cudowna sukieneczka ,ktora bardzo do Ciebie pasuje 😍

    Zapraszam do mnie kochana

    OdpowiedzUsuń
  23. dla mnie za dużo się tutaj dzieje...

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka jest przepiękna ! Wszystko idealnie się komponuje, osobiscie mi sie podoba ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podoba mi się torebka. Cudowna jest :D
    Pozdrawiam
    http://tornadomysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Tworzysz świetne posty :) widać ,że prowadzenie bloga to Twoja pasja. Jestem zachwycona <3
    myślę ,że zostanę na dłużej :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka idealnie do Ciebie pasuje i jest prześliczna. Czarna i z pazurem. Zapewne jesteś wysoką osobą więc nie masz problemu z długimi czy ołówkowymi sukienkami. Ja jestem niska więc nie zawsze mogę sobie pozwolić na tego typu kreacje chociaż czasami bardzo bym chciała. Zdięcia w odpowiednio pasującej scenerii, Naprawdę mega! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Jak chodzi o mój wzrost to zaledwie 165cm:p więc nie należę do tych wysokich :D

      Usuń
  28. Ciekawa jest ta sukienka, kojarzy mi się z włoskim klimatem! Szkoda, że już się robi zimno i takich ubrań się nie ponosi - ewentualnie na imprezę, pod ciepły płaszcz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo interesująca sesja, prześlicznie wyglądasz w tej sukience;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty