Zdrowo, smacznie i lekko

Większości z nas zaczyna się właśnie weekend. Czas dla rodziny,  przyjaciół. Inni jadą do spa na relaks,  a jeszcze inni spędzają wolne chwilę w kuchni.
Szczerze mówiąc kuchnia to nie moja bajka, ale od czasu do czasu lubię coś w niej porobić.
Ostatnio dostałam w prezencie na urodziny książkę Anny Lewandowskiej "Zdrowe gotowanie by Ann". Jest to książka z daniami zdrowymi i fit,  znajdziemy w niej aż 170 ciekawych i różnorodnych przepisów od zup, po mięsa i ryby, a na koniec pyszne desery i koktajle :)
Moje urodzinowe postanowienie związane z tym prezentem było następujące: "zrobię każde danie,  które jest w tej książce"..no i tak właśnie też zaczynam weekend.:)

Pierwszym daniem jest sałatka z ziemniakami, kaparami i kolendrą. Do sałatki przygotowałam również pyszny "koktajl bikini" , czyli spalać tłuszczu,  który jest znakomity przed każdym treningiem.
Do tak pysznej sałatki polecam również włoskie wino musujące !! 🍾

Poniżej zdjęcia dań w moim wykonaniu

🍹🍹🍹🍹🍹🍹













Poniżej zdjęcia pysznego koktajlu.







Sałatkę i koktajl polecam wszystkim,  którzy lubią szybko a dobrze zjeść :) No i w dodatku zdrowo! 

Jeśli ktoś chciałby otrzymać przepis,  proszę o kontakt mailowy 📧

Kolejne kulinaria już niebawem :)


Komentarze

  1. Wszystko wyglada bardzo smakowicie ♥️😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaparów nigdy nie jadłam, ale koktajl wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze - teraz zobaczyłem tylko zdjexia, ale to wygląda mega smakowicie! Myślisz, że moja dziewczyna byłaby zadowolona, kiedy przygotowalbym jej coś takiego? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie to wygląda *-*
    Świetny postanowienie, trzymam kciuki żeby się udało ^-^
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, a książka bardzo fajna, mam od niedawna i testuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No moje testowanie będę tu pokazywać, więc zapraszam :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne są te Twoje propozycje. Na pewno będę chciała wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię książki Lewandowskiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest moja pierwsza jej książka, ale jest na prawdę genialna i super przepisy :) a zdjęcia jeszcze piękniejsze :)

      Usuń
  8. Przepysznie to wygląda <3 świetne propozycje :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wygląda. Uwielbiam kapary w daniach. Tylko ten koktajl prezentuje się niczym dla Shreka :) Choć niewątpliwie przepyszny.

    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe wygląd nie zachwyca to fakt, ale smak i zapach już tak :)

      Usuń
    2. I tak bym piła :) lubię robić zielone koktajle. Są zdrowe i pyszne. Ostatnio robiłam dla siebie i taty, to tylko ja wypiłam - tata był przerażony 😂

      Usuń
  10. Nie potrzebuje spalać tłuszczu ale ciekawi mnie co dodałaś do tego koktajlu ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z kuchnią się nie lubimy. Ograniczam się do zrobienia kawy oraz od czasu do czasu jakiegoś ciasta, ale chyba pora to zmienić. Pięknie to wygląda, tak smakowicie. Pozdrawiam:)

    poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie lubię siedzieć w kuchni, ale przy innych urozmaiconych saniach czasem lubię posiedzieć :)

      Usuń
  12. wygląda smakowicie i naprawdę zdrowo :) zapraszam też do siebie na kate-life-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. madziuchowelife, mam książkę i osobiście uwielbiam Annę Lewandowska. Jak dla mnie dobre źródło informacji dla przyszłych mam. Dla tych, którym szukanie informacji i ich zweryfikowanie w Internecie jest nie po drodze

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda przepysznie ;) Oj chyba skuszę się na książkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tą książkę i niektóre przepisy są na prawdę świetne. Tego jeszcze nie robiłam, ale koniecznie muszę spróbować :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super postanowienie! Jestem pełna podziwu, nic tylko życzyć Ci powodzenia!!

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapary to nie moja bajka, ale zawsze można je pewnie w przepisie opuścić. Samo danie wygląda smakowicie. ;) Ja uwielbiam gotować i eksperymentować w kuchni, tylko gdzie znaleźć na to czas? :D W weekend też często pracuję .:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też i w tygodniu i w weekendy pracuje, ale znajdę wolną godzinkę w tygodniu na szybkie smakołyki :)

      Usuń
  18. Świetne postanowienie, takie nieszablonowe :)
    Smakowicie to wygląda, zwłaszcza koktajl :)
    Ogólnie polecasz tę książkę?

    Pozdrawiam,
    Dagabout www.dagabout.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mam być szczera to gorąco polecam :) oczywiście jeśli lubisz gotować bądź chcesz spróbować czegoś innego :)

      Usuń
  19. Wszystko wygląda mega, mega, mega ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda przepysznie! <3 Musiało być mega :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak to cudownie wygląda *.* patrząc na to sama bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta sałatka wygląda naprawdę smacznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Włoskie wino przemawia do mnie jako uzupełnienie niejednego posiłku :) uwielbiam kolendrę, ale połączenie jej z ziemniakami i kaparami jest dość oryginalne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny, ciekawy smak się tworzy w połączeniu tych składników :) A włoskie wina ... najlepsze :):):)

      Usuń
  24. To danie wygląda naprawdę smacznie. Musze kiedyś spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam, nie dość , że szybkie w przygotowaniu to jeszcze jakie smaczne <3

      Usuń
  25. mm wszystko wygląda naprawdę kusząco! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie jedzenie , na pewno spróbuje : )

    OdpowiedzUsuń
  27. Ah wygląda pysznie! Tę sałatkę muszę kiedyś zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko świetnie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty