Choker - jak nosić ?

Za oknem chmury i deszcz, a na moim blogu powróciło lato 💥
Dziś chciałam Wam zaprezentować fantastyczny strój kąpielowy z wysokim stanem majtek i zamiast stanika mamy koszulkę. Jest to idealny strój , który przepięknie się prezentuje, a jednocześnie kamufluje nasze niedoskonałości. Dla osób z "brzuszkiem" majtki z wysokim stanem są wręcz idealne, ponieważ zakrywają w pewnym stopniu nasz brzuch , a jednocześnie wysmuklają. Top zamiast stanika też świetnie maskuje np mały biust bądź też szerokie ramiona. 
Ja skusiłam się na zakup tego pięknego stroju przez siateczkowe wstawki, które uwielbiam <3 


Do "zabudowanego" stroju dobrałam przepiękny czarny choker od Straps :)
Lubię nosić biżuterię, w szczególności latem, ponieważ pięknie wygląda na opalonej skórze :)















Jak Wam się podoba całość ? 
Co sądzicie o tego typu strojach ?
 Kupiłybyście taki komplet ?


Stylizacja:
Strój kąpielowy - Southbeach
Choker - Butik Straps




Chokery powróciły do mody i błyskawicznie stały się hitem. Naszyjnik ściśle przylegający do szyi to idealny dodatek do wielu stylizacji. Powstają też ich różne odmiany Możemy wybierać między chokerami z aksamitu, cienkich łańcuszków, skóry czy tych, które jednoznacznie kojarzą nam się z dzieciństwem – ażurowymi chokerami ze sztucznego tworzywa.. Ozdabiane są zawieszkami i kryształami. Wyglądają przepięknie, a co najważniejsze są biżuterią uniwersalną. To tak jakbyś miała kilka rodzajów biżuterii w jednej.
Możemy je nosić na co dzień jak i na wyjątkowe okazje. Do codziennych stylizacji wybierajmy te delikatne cienkie chokery, natomiast na wyjścia postawmy na aksamitne czy też z zawieszkami. 

Ja osobiście na co dzień uwielbiam łączyć chokery z koszulami <3 Latem do strojów kąpielowych czy też bluzek z dekoltem uwielbiam połączenie „celebrytek” z chokerami 😊

A Wy ja je nosicie ? 😊




W ofercie Butiku Straps znajdziemy również fantastyczną modną biżuterię tzw. "celebrytki" :) Poniżej zamieszczam propozycje zakupu ;)






Zachęcam do zakupu :)

Komentarze

  1. Ca za figura łał! Piękny komplet! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz oszałamiająco w tym kostiumie! Niczym ze "Słonecznego patrolu" :) Zazdroszczę figury!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie

    https://hyggefoto.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny komplet, ale nie dla mojej figury chyba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest idealny fason na każdą figurę <3

      Usuń
    2. Chciałam skomentować Twój najnowszy wpis o Gwen Stefani .. niestety nie mogę :(

      Usuń
  5. Strój jest super , uwielbiam podwyższony stan w dolnej jakiejkolwiek odzieży , czy bieliźnie :)
    Choker założę raz na jakiś czas , aby dodać coś do stylizacji , jednak na co dzień nie przepadam za ich noszeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dokładnie tak jak mówisz <3 A co do chokerów ..czy jakiejkolwiek biżuterii - po prostu muszę mieć coś na szyi :d

      Usuń
  6. Ja nie przepadam za chokerami, źle się w nich czuję, ale u wielu osób mi się podobają. Na nich oczywiście.
    Tak jest też u Ciebie - świetny strój i super dopasowanie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny strój kąpielowy :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna figura :) cudowny strój :)
    Ja też bardzo lubię chokery, najbardziej aksamitną wiązaną wstążkę, tatto choker i połączone z celebrytkami. Świetny wpis :-) pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz, figura modelki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny strój. Na Tobie pięknie leży, ale ja siebie w takim stroju nie widzę. Chokery bardzo mi się podobają. Wg mnie pasują chyba do wszystkiego, a przynajmniej tak mi się wydaje. Mam taki sam choker i jestem zadowolona, ale ostatnio o nim zapomniałam. Dzięki za przypomnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do chokerów też mam takie zdanie :) A jak chodzi o strój to dziękuję ! Jak Ci kiedyś taki wpadnie w ręce to przymierz ! Może zmienisz zdanie <3

      Usuń
  11. Ja szczerze mówiąc nie jestem przekonana do chockerow

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny strój, choker pasuje idealnie!
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie za bardzo jestem przekonana do tych chokerów, ale nie powiem - czasami dziewczyny wyglądają z tym super. Ja z pewnością jakoś średnio się do tego nadaję.
    Bardzo fajny strój, na pewno nie typowy sieciówkowy, które mają wszystkie panie na plaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa ❤ fakt ciężko dostać w Polsce stroje kąpielowe tej firmy :)

      Usuń
  14. strój świetny figur bomba wszystko na miejscu .:) a chokery to nie moja bajka .;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strój bardzoi się podoba! Wolę takie niż te wszystkie skąpe że kobieta wygląda jak,, prawie naga"
    Ty wyglądasz Kochana w nim pięknie!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za te ciepłe słowa 💚 to fakt, lepiej zabudowany strój i można w nie również wyglądać seksownie :)

      Usuń
  16. Super zdjęcia :)

    Obserwujemy? :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/10/you-are-my-memory.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia, ślicznie wyglądasz w tym chokerze. ;)) Pozdrawiam
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Chokery są świetne bo można je łączyć ze wszystkim, sama jestem ich fanką :)
    Bardzo fajny strój, na początku myślałam że to jakiś zwykły letni secik a tu proszę :)
    Ps. świetny jest ten butik !:)

    http://skyler-blu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama chockerów nigdy nie nosiłam, ale podobają mi się i może kiedyś na jakiś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez potrzebowałam czasu, żeby się do nich przekonać :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty