Giorno verde

Dawno nic nie pisałam,  ale było to niestety spowodowane brakiem czasu. Zbyt wiele obowiązków się na mnie nałożyło w poprzednim tygodniu,  ale wracam i będzie znowu systematyczność :)

Po miesiącu odkąd założyłam blog nawiązałam współpracę z fantastycznym Butikiem, która zapowiada się bardzo owocnie :) Już niebawem pokaże Wam produkty wraz z fajną sesją zdjęciową :) 

A tymczasem.. Dziś zielony dzień u mnie :) Ponownie wróciło słońce i wszystko się rozpromieniło , dlatego też naszło mnie na zieloną stylizację :) 

Stylizacja
Sukienka H&M
Buty Doli Berry





















Uwielbiam wygodne buty,  a te do takich należą , w dodatku jestem fanką wiązanych szpilek ❤

Cała sesja powstała przy współpracy z fantastyczną i niezastąpioną fotograf - karoliną Szwajłyk ❤❤


Komentarze

  1. Rewelacyjne zdjęcia!
    Szpileczki, ahhh <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny jest kolor tej sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Nie każdemu pasuje taki kolor, jednak ty wyglądasz w nim super!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz
    zapraszam do mnie :) może wspólna obserwacja?

    dominikalicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bosko ! Sexy jest ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie są te szpiluchny ajćććć <3
    i sukienka fantastyczna, super się układa, jednak gdyby nie ta figura, efektu WOW by pewnie nie było ;)
    Super wyglądasz ! :D

    pozdrawiam :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj ile słodkości w jednym komentarzu ❤ dziękuję!!

      Usuń
  7. ładna sukienka

    zapraszam do mnie : https://hyggelifestyle.wordpress.com/2017/10/01/blog-zmiany/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepieknie i seksownie!
    A wlosy cudo !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna sukienka no i gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz niezwykle kobieco i ponętnie! Sukienka podkreśla Twoją figurę a szpilki robią całą robotę!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, świetny look! mega Ci pasują te kolory :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega! Jak pięknie zaprezentowałaś tę sukienkę!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/10/jak-stac-sie-prawdziwie-szczesliwym-5.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ah dziękuję, na żywo w słońcu jeszcze piękniej się mieni <3

      Usuń
  14. Pięknie wyglądasz, a sukienka i buty idealnie się ze sobą zgrywają!

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny look z pazurkiem ;-) jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty bym przygarnęła do mojej szafy��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajajaja <3 mam kilka par szpilek na sprzedaż :) zapraszam do wyprzedażowej zakładki :)

      Usuń
  17. Ładne buciki ;)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty