Ozdobne ramiączka od Straps

Butik STRAPS
.. jest to marka zajmująca się sprzedażą ramiączek do biustonoszy. Nie są to jednak klasyczne proste ramiączka, które zakładamy do stanika. Są to ozdobne ramiączka, które sprawią, że każda z Nas  poczuje się wyjątkowo i seksownie. Kiedy tylko że założę czuję się bardzo seksownie i wiem,  że mój ubiór jest bardziej oryginalny 🌟
Osobiście nie przepadam za dekoltami, ale ramiączka od Straps zasłaniają trochę dekoltu w zmysłowy sposób,  przez co czuję się bardzo komfortowo.

Wybrałam dwa modele: Phoebe oraz Janice i przygotowałam 3 stylizacje, w których wykorzystałam ozdobne ramiączka :) 
Stylizacja 1:
Ozdobne ramiączka  Butik Straps
T-shirt  Zara
Szorty  G&L Jeans
















Stylizacja 2:
Ozdobne ramiączka  Butik Straps
Body  Muzalewska
Spódniczka  Zara
Buty  Simple




























Stylizacja 3:
Ozdobne ramiączka  Butik Straps
Body  Muzalewska
















Fotografowała Karolina Szwajłyk 💕
Co sądzicie o całości?  Co sądzicie o samych ramiączkach?  Posiadacie tego typu ozdoby?  Preferujecie klasyczne rozwiązania? :)

Tego typu ramiączka można nosić w stylu sportowym jak i eleganckim. Zawsze będą one efektownie wyglądać :) 
Dodatkowo otrzymałam przepiękny  choker. Już niedługo pojawi się kolejny post,  a w nim stylizacja z chokerem 📷




Współpraca 🗓
We wrześniu tego roku,  w pierwszy miesiąc prowadzenia bloga, nawiązałam współpracę z Butikiem STRAPS. Jestem bardzo zadowolona z pierwszej paczki :) Obecnie czekam na kolejną i już się niecierpliwie 😍 
W ofercie butiku oprócz ramiączek, możecie znaleźć również naszyjniki, modne chokery i charmsy do ramiączek. Odsyłam wszystkich na stronę Butiku Straps •klik•  oraz na Instagram •klik• , na którym znajdzieje wiele ciekawych inspiracji pokazanych przez blogerki 👑

Mam nadzieję,  że moja współpraca z Butikiem Straps będzie długotrwała i owocna 💞

Życzę wszystkim słonecznego tygodnia ☀

Komentarze

  1. Ramiączka są świetna, sama mam bardzo podobne ale najbardziej podoba mi się body <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie ramiączka, sama mam kilka :) Body jest świetne :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweter-z-napisem-sunday.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne body 💞
    Uwielbiam takie ramiączka i sama mam ich kilka ☺
    Wszystkie stylizacje są świetne,ale zestawienie nr2 z ramiączkami robi megawrażenie 😉💞
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo , że się podoba :) i dziękuję !!!!! <3

      Usuń
  4. Hej, rowniez posiadam ozdobne ramiaczka a moje ulubione to te eksponujace plecy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomite ramiączka ! świetne stylizacje :) wszystkie 3 mi się bardzo podobają !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne sesje

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna modelka w pięknych sesjach i stylizacjach ��Dominiczko trzymam kciuki za współpracę i żeby trwała jak najdłużej ��Bardzo miło się na Ciebie patrzy ����

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie!!!! Oby trwała jak najdłużej współpraca ❤

      Usuń
  8. Biały T-shirt bardzo podoba się mi

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa, rzeczywiście urozmaicają nawet zwykley zestaw, wprowadzając nutkę kokieterii i zmysłowości :D
    koniecznie sama muszę sobie takie sprawić :D

    pozdrawiam :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ❤ polecam te od Straps- tanie, fajne i olbrzymi wybór :)

      Usuń
  10. Nie odważyłabym się założyć takich ramiączek np do pracy (gdzie jestem nastawiona na innych ludzi przez dłuuuugie godziny), ale na wyjątkową okazje bądź dla wyjątkowej osoby - już zdecydowanie TAK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od pracy :) aczkolwiek jak pracujesz z ludźmi to wzrok byś przyciągała jeszcze bardziej :D

      Usuń
  11. Gratuluje kochana podjęcia współpracy :)
    Ślicznie wyglądasz, ramiączka prezentują się zjawiskowo.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe ramiączka, ale trochę przekombinowane chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwa rodzaje wg mnie są akurat najdelikatniejsze z możliwych :) Uwierz , że są bardziej "rozbudowane" w sprzedaży :P

      Usuń
  13. Pięknie wygląda ta druga stylizacja :* body jest cudne, a spódnica bardzo mnie urzekła :) jeśli chodzi o ramiaczka to takich nie posiadam, aczkolwiek napewno jest to ciekawe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! No ramiączka bardzo fajne rozwiązanie, na imprezę idealne wręcz , jeśli lubi ktoś dekolty ;)

      Usuń
  14. Cudownie wygladasz ,świetne sesje !
    https://xthy.blogspot.com/2017/10/blue-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Very interesting post! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG ♥ Te czarne body są rewelacyjne, świetnie się prezentują, jednak twoje piękne włosy kradną pierwszy plan ♥ Śliczne zdjęcia ♥ Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ale jesteś zgrabna :) wyglądasz rewelacyjnie

    oczywiście dodaje do obserwowanych i sądzę, że zagoszczę tutaj na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie ozdobne ramiączka to fajne dopełnienie każdej stylizacji :) Podobają mi się !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ja osobiście gorąco polecam i na co dzień jak i na wyjście:)

      Usuń
  19. Pięknie wyglądasz! Figura i włosy cudo <3 Ramiączka ozdobne super sprawa, sama nie mam i nie wiem czy się skusić. mam wrażenie, że nie będzie to u mnie ładnie wyglądać ze względu na duży biust... Ale kto wie? Może się skuszę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy dużym biuście jeszcze lepiej wg mnie wyglądają :) dziękuję!

      Usuń
  20. Mam takie ramiączka i są naprawdę super :D Świetne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne są te ramiączka :)
    pięknie wyglądasz - zwłaszcza w stylizacji z body :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję :)
    Zachęcam do zakupu ramiaczek w butik straps , ceny są rewelacyjne za tak świetny produkt

    OdpowiedzUsuń
  23. Love all these outfits! The denim outfit is so cute.. perfect for summer! :)

    And the body together with the skirt and heels.. sexy! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są te ramiączka muszę się w końcu w je zaopatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi te ramiączka jako ogólny trend bardzo się nie spodobały. :/
    Ale fajny post, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo nie byłam przekonana do nich, ale w końcu.... nadszedł ten moment <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty