Sweet dream od Twinkledeals


Okres jesienno-zimowy to czas, kiedy każda z Nas chce być ciepło i modnie ubrana. Nawet podczas snu. Uwielbiam ciepłe piżamy. Pajacyk w kolorze różu to coś co muszę mieć w swojej szafie!  Tej zimy stawiam na piżamę z motywem świnki. A to wszystko znajdziecie na stronie Twinkledeals  💕




 Jest to look , w którym można chodzić po domu i wyglądać sexy. Do tego różowe papcie z futerkiem!  Cudowny zestaw :) Będziemy wyglądać dziewczęco, stylowo i sexy. Każda z nas uwielbia kolor różowy , a w połączeniu z dziecięcym stylem możemy poczuć się jak dzieci!
Dla mnie taki Look to must have każdej zimy!











Dodatkowo zachęcam do zakupu innych modeli pajacyków 👑











Więcej znajdziecie na stronie:

Twinkledeals  💞


Zachęcam do zakupów ciepłych pajacyków na zimę i nie tylko.. ⛄

Komentarze

  1. Jakie słodkie rzeczy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/czerwien-i-sukienka-w-gwiazdki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Very interesting post! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie widziałam takich pajacyków dla dorosłych. są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w sklepach, ale ceny zawrotne :p w twinkledeals są fajne motywy i ceny rewelacja ❤ polecam!

      Usuń
  4. Super pajacyki <3 chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne i napewno ciepłe piżamy, na zimę w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rzeczy ♥ Obserwuje ♥
    Jeżeli będziesz miała chwilkę to zapraszam do siebie.
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocze te pajacyki:) szczególnie ten różowy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już zapowiedziałam mojemu chłopakowi, że na święta ma mi kupić pingwinka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piżamy wyglądają świetnie ale osobiście wolę spać w czymś lekkim :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Od zawsze podobały mnie się takie piżamy

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy ! Bardzo lubię ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tych piżamkach kombinezonowych ;D ! Przeurocze są :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój to by mi żyć nie dał, jakbym się tak opaluliła, a ja pewnie i tak bym spać nie mogła, bo mój i tak grzeje czasami tak, że wytrzymać ciężko:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehehe to mogłoby Ci być ciężko spać w takim pajacyku :D

      Usuń
  14. Haha a ja nie znoszę różowego, ale te pajacyki są słodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe No ja niby uwielbiam róż, a w szafie i tak przeważa czarny hehe :)

      Usuń
  15. Haha, jakie słodkie pajacyki! Ja ostatnio dostałam na urodziny cudowną mięciutką piżamkę. Teraz zastanawiam się nad cieplusimi kapciami. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj piżama i ciepłe kapcie muszą być na chłodne dni! To podstawa ❤

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty