Biżuteryjny akcent od Straps

Witam wszystkich w ten jesienny weekend 🍁 który już za moment się skończy i na nowo trzeba wrócić do codziennych obowiązków. Mój weekend minął dość szybko.. Trochę leniuchowania,  trochę spraw studenckich było do zrobienia 📒

W piątek odwiedziłam po raz kolejny fantastyczną restaurację - Luizjana.  Tym razem wybrałam się tam,  aby posmakować pysznego mięsa z krokodyla 🐊 Moja opinia na ten temat będzie już w krótce na blogu wraz z kilkoma fotografiami jedzenia 🌟

A tymczasem portretowy nastrój w ciepłym jasnym wnętrzu. Dużo z Nas nie moze przełamać się do ozdobnych ramiączek, chokerów ..a ja dziś chciałam Wam zaprezentować 2w1. Ozdobny dodatek do bluzek,  sukienek z dekoltem,  który wygląda fantastycznie w stylizacjach delikatnych, dziewczęcych jak i tych z pazurem. Ja postawiłam na delikatną bluzkę w kolorze białym. Złoto z białym prezentuje się wg mnie idealnie, a czarna wstawka dopełnia całość. 
Kiedy otrzymałam Straps Amy nie byłam do tego przekonana, nie wiedziałam z czym to połączyć..ale kiedy miałam chwilę wolną to poszperałam w szafie i wymyślałam co z czym będzie wyglądać OK. 💕
























Stylizacja
Biżuteria - Butik Straps
Bluzka - Zara

Dziękuję za udostępnienie przesłodkiego miejsca do zdjęć - BĄ BĄ 🍫

Życzę miłej niedzieli oraz powrotu do codzienności ❤

Komentarze

  1. Wow ale to super się prezentuje :)
    Nie widziałam jeszcze takiego 2w1

    https://martini2000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna dziewczyna! Pozdrawiam
    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wygląda, uwielbiam takie dodatki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/ostatni-powiew-zotej-jesieni-monday-look.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalny choker :)
    A to mięsko z krokodyla... no, no - podziwiam za odwagę :) Ja nie wiem, czy bym się przełamała, by spróbować czegoś tak oryginalnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! A jak chodzi o krokodyla - to polecam spróbować :)

      Usuń
    2. Może kiedyś będzie okazja :)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia ! Krokodylka bym z chęcią zjadła :) ale u mnie nie ma takich knajpek :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie całość się prezentuje. A zdjęcia są niesamowite. Czekam na notkę o miejscu z dobrym jedzonkiem. Pozdrawiam serdecznie, poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia:) Mięso krokodyla? yyyyy ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój weekend też szybko zleciał :D Piękna bluzeczka! Poza tym ciekawi mnie smak mięsa z krokodyla :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A jak chodzi o mięso to hmmm trzeba samemu spróbować, ciężko porównać jest mi do czegokolwiek innego :)

      Usuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia.
    A mięso z krokodyla - z chęcią bym skosztowała. Lubię nowe smaki. Ze swojej strony polecam stek z kangura! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak gdzieś stek z kangura znajdę to na pewno skosztuje :):) dziękuję!

      Usuń
  10. Fajne rozwiązanie do sukienek z dekoltem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią zajrzę na stronę butiku :)
    Pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na recenzję kulinarną, ponieważ kiedyś chciałabym go spróbować przegotować. Uwielbiam testowanie w kuchni przepisów na ciekawe produkty. Choker jest ciekawy, i do tej stylizacji idealnie pasuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym tygodniu pojawi się recenzja, więc serdecznie zapraszam :):)
      Dziękuję!

      Usuń
  13. Podoba mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne masz zdjęcia na blogu, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz, śliczny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna jest ta biżuteria:* Ładnie ci w rozpuszczonych wlosach:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie się prezentuje. A mięsa z krokodyla jestem bardzo ciekawa, sama chciałabym go kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia! Nie mogę się na nie napatrzeć :) <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna bluzka, naszyjnik i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana pięknie wyglądasz w tym naszyjniku! Lubię tego typu biżuterię :)
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie w moim guście taka biżuteria ;)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za szczery komentarz :) Każdy gust jest inny, więc nie wymagam , żeby wszystkim się mój podobał :) Ale lubię szczerość <3

      Usuń
  23. uwielbiam takie sesje- subtelna i kobieca!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty