Ciemne czy jasne? Dylemat od Zaful.

Już niedługo Andrzejki,  a ja mam dylemat jaką stylizacje wybrać od  Zaful. 👗
Spośród tysięcy ubrań wybrałam dwie stylizacje, które najbardziej mi się spodobały. Są one bardzo zróżnicowane pod każdym względem.

Zastanawiam się nad dwoma stylizacjami:
👗 pierwsza jest w kolorach czarno-złotych
👗 druga zaś w kolorach jasnych

Jak już wiecie uwielbiam kolor czarny. Kolory jasne sprawiają wrażenie delikatności, niewinności i zarazem odejmują kilka lat :) to ostatnie jest mi nie potrzebne,  bo i tak muszę dowód pokazywać za każdym razem czy to w sklepie czy to w klubie 😂

Poniżej przedstawiam Wam wizualnie obie stylizacje :) Mam nadzieję,  że doradzicie mi tą odpowiednią i w której będę wyglądać wyjątkowo 🎀

ELEGANCKI CZARNO-ZŁOTY ZESTAW od ZAFUL








Żakiet from Zaful
Top from Zaful
Spodnie from Zaful
Szpilki from Zaful
Torebka from Zaful
Kolczyki from Zaful


SŁODKI PUDROWO-RÓŻOWY ZESTAW od ZAFUL







Futerko from Zaful
Sukienka from Zaful
Szpilki from Zaful
Torebka from Zaful
Kolczyki from Zaful


Ja osobiście mam olbrzymi dylemat, na szczęście jest jeszcze trochę czasu :)
Z góry dziękuję wszystkim za szczere podpowiedzi! :)



❗❗❗❗
❗❗❗ UWAGA ❗❗❗
Jeszcze przez kilka dni trwa 
Serdecznie zapraszam na zakupy.
❗❗❗❗


Komentarze

  1. Ja jestem za pierwszą stylizacja ! Ale to też zależy od gustu, więc wnioskując po twoich wcześniejszych postach bo śledzę Cię od dawna mysle, że bardziej pasuje do Ciebie tą druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej spodobał się ten pudrowo-różowy zestaw od Zaful! <3
    Jednak czarne rzeczy są również świetne, a poza tym bardzo klasyczne!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje są niezwykle udane! Kolor czarny sam w sobie jest bardzo elegancki. Jednak bardziej podoba mi się drugi zestaw. Ciekawy pudrowy kolor, nietuzinkowy krój sukienki. Jest imprezowo, w sam raz na Andrzejki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje są świetnie ale mnie osobiście urzekła druga opcja pudrowo-rozowy zestaw jest świetny 😍😍😍 czwrny też jest piękny. Ale pudrowo-rozowy jest genialny.😍😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie wręcz uwiódł zestaw w kolorze pudrowego różu :) Czerń też piękna, ale o tej porze roku to taki oczywisty kolor, a różowa stylizacja z pewnością jest bardziej nietuzinkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram ciemne, ale tylko dlateg, że w jasnym wyglądam jak sierotka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ogólnie bardziej podobaja mi się te ciemne stylizacje, są bardziej klasyczne, czy uniwersalne. W tym przypadku bardziej przypadła mi do gustu jaśniejsza stylizacja, jest lekka, romantyczna i kobieca, ciemna może dodać lat

      Usuń
    2. Dziękuję za szczerą podpowiedź ❤

      Usuń
  8. 1 i 2 jest super, ale ta 2 jest naj! Świetny post i stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne! To futerko mistrz :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/klasyczny-paszcz-i-botki-w-hafty.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie wersje zrobiły na mnie wrażenie i też miałabym problem z wyborem, ale chyba wybrałabym tę w kolorze bladego różu :-) Według mnie jest niepowtarzalna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardziej podoba mi się druga stylizacja :)
    Oczywiście poklikane

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie czarna stylizacja najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarno - złota to klasa i elegancja, bardzo mi się podoba... chociaż druga też ma coś w sobie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować :) Mi też się obie podobają, bo każda ma coś w sobie :)

      Usuń
  14. obie propozycje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybrałabym torebkę z króliczymi uszami:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba wybrałabym jasną wersję, tak mi się przynajmniej wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam to futerko mam je i jest świetne:)


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje serce zawsze należy do ciemnych stylizacji, ale ten róż też jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No ja osobiście też wolę ciemne ubrania :)

      Usuń
  19. Tez bym miala taki dylemat bo wszystkie porpozycje sa genialne!


    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty