Czerwona sukienka w połączeniu z ozdobnymi ramiączkami

Weekend minął mi bardzo szybko, ale to dzięki pracy w Douglasie :) 

Jest to dodatkowa praca na okres świąteczny 🎅
Sprawia mi ona wiele radości,  ponieważ praca w perfumerii jest znakomita pod wieloma względami. Jeden z powodów to cudowny zapach , który towarzyszy mi podczas pracy. Czas świat to chwila dla najbliższych jak i czas spędzany w centrach handlowych. Każdy z Nas kupuje upominki pod choinkę dla najbliższych mu osób 🎄
Moja praca polega na pięknym pakowaniu prezentów, aby każda osoba była zachwycona nie tylko zawartością,  ale także ozdobnym zapakowaniem jej :)

A tymczasem stylizacja w świątecznej wersji. Kolor czerwony każdemu z Nas kojarzy się z Mikołajem i Bożym Narodzeniem. Dlatego też przedstawiam Wam cudowną czerwoną sukienkę , którą połączyłam z ozdobnymi ramiączkami od Butik Straps 💞 Sukienka jest pięknie wycięta z przodu, dzięki czemu ramiączka idealnie do niej pasują :)














Życzę miłego tygodnia wszystkim !  

Komentarze

  1. Bardzo ładna sukienka, pięknie w niej wyglądasz - czerwony to Twój kolor. BTW masz świetną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Praca dodatkowa , ale bardzo przyjemna :) na co dzień gdzie indziej pracuję :P

      Usuń
  2. wygladasz przepieknie :) faktycznie zapach w tego typu sklepach - cudo

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka :) Mogę zapytać gdzie ją kupiłaś? Szukam czegoś podobnego na chrzciny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam na prezent :) Ale metka mi nie znana - pewnie z jakiegoś butiku :)

      Usuń
  4. Prześliczna ta sukienka! A uroku dodają te ramiączka <3

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka czerwona sukienka to coś czego brakuje w mojej szafie! ;) Pasuje Ci ten kolor ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah dziękuję :* No ja musiałam się przełamać do tego koloru, ale teraz jestem zachwycona nim<3 I rewelacyjnie się w nim czuje :)

      Usuń
  6. Podobają mi się czerwone sukienki ;)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować :) Ja się też do nich przekonałam i jest fantastycznie <3

      Usuń
  7. uwielbiam czerwony, zwłaszcza na sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka dzięki ramiączkom dużo zyskuje, bez nich wyglądała by prosto i nudno a tak wszystko wygląda zajebiście! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te paseczki od stanika i bardzo Ci do twarzy w czerwonym;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie jestem na etapie szukania fajnych sukienek na święta. Myślałam, że czerwona bedzie fajna, ale ostatnio w sklepach to nie widzialam nawet zwyklej czarnej...
    Co do pracy - ja chyba nie dałabym rady z tym pakowaniem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt w sklepach jest ciężko o fajną sukienkę, ale na internecie... to już inna sprawa :) Na pewno znajdziesz coś dla siebie <3
      Pakowanie prezentów fajna sprawa :) każdy się może nauczyć ! :)

      Usuń
  11. Sukienka idealna na Święta :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Tak gwiazdorkowo w czerwonym bym wyglądała przy świątecznym stole :)

      Usuń
  12. miło jest dostać ładnie zapakowany prezent :) w sukience wyglądasz cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Aż szkoda takiego odpakowywać :D Dziękuję :*

      Usuń
  13. Pięknie Ci w tej sukience, najlepsza stylizacja z najnowszych :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty