Czas na sweterkowy outfit

Dziś przygotowałam dla Was dwie sweterkowe stylizacje od Zaful ;) Jedna jest typowa na dzień, druga zaś bardziej na wieczorną imprezę.

Beżowy to idealny kolor na zimowe, szare dni. Jest to kolor uniwersalny, w którym każdy wygląda bardzo dobrze. Osobiście uwielbiam beżowe dodatki, stąd też torebka i buty :)
Różowa pomadka i różowy lakier do paznokci dodaje minimalnego akcentu w całości.

Stylizacja:

Golf - Zaful
Torebka - Tous
Buty - Mango


















Szary sweterek z wycięciami na ramionach idealnie dopasował się do czarnych długich kozaków i czarnej torebki ze srebrnymi dodatkami. Idealny zestaw na zimową imprezę !


Stylizacja:

Sweter - Zaful
Buty - Simple
Torebka - JBC



























Zdjęcia wykonał Piotr Smoliński 
klik
klik





Mam nadzieję, że oba zestawy spodobają się Wam ! Ja tymczasem uciekam do pracy :) Życzę wszystkim miłego tygodnia tuż przed Świętami ! 💚

Komentarze

  1. Piękna sesja :)! Sweterek nr 1 bardzo mi się spodobał :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek 1 super :) sesja piękna. Powracając do tematu sweterka, gdzie został zakupiony? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, link do zakupu sweterka nad stylizacja, na stronie Zaful :)

      Usuń
  3. Zestawy są bardzo ładne :) Oba mi się podobają i jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne sweterkiiiiii <3

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/me-like-spiderman.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczególnie podoba mi się ten szary z odkrytymi ramionami super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ulubiony <3 Jest świetny w noszeniu solo jak i ze spodniami :P

      Usuń
  6. Świetne stylizacje! <3
    Rewelacyjny golf :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie swetry oversize nigdy mi sie nie znudzą. Boski outfit!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne stylizacje, drugi sweterek bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/wesoych-swiat.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty