Podsumowanie i nowe plany na nadchodzący rok

Witam wszystkich jeszcze w starym roku. 🎆

Już za 2 dni Sylwester, a po nim Nowy 2018 Rok. Każda z Nas chce wyglądać przepięknie tej nocy.  Od samego rana szykujemy się: bieganie do kosmetyczki, fryzjera, na makijaż, szukamy odpowiedniej sukienki, itp. Każda chce wyglądać wyjątkowo, oryginalnie i nietuzinkowo👗 Ja osobiście mam już wszystko zaplanowane, więc mogę odetchnąć z ulgą 🎉





Podsumowując 2017 rok... 📆
📚 Dużo się pozmieniało pod względem pracy, studiów.
Praca w agencji reklamowej pozwala mi rozwijać się  jak chodzi o social media, dzięki czemu mogę lepiej prowadzić instagram oraz facebooka. Praca nauczyła mnie systematyczności, która jest bardzo ważna w mediach, tematyczności, dzięki której zdobywam nowych obserwatorów jak i wiele różnych drobiazgów, które są bardzo ważne w wirtualnej rzeczywistości.
Kierunek studiów zmieniłam z kryminologii na resocjalizację. Jestem bardzo zadowolona z tej zmiany i nie uważam czasu na kryminologii jako stracony, wręcz przeciwnie.. Według mnie mogłam przez 3 lata nauczyć się wiele w dziedzinie kryminologii, a teraz z wielką ciekawością poznaję resocjalizację od podstaw. To właśnie z nią chcę związać swoją zawodową przyszłość.
🌅 Wakacje w ciepłych krajach.
Sylwester i Nowy roik 2016/2017 spędzałam we Włoszech, w stolicy mody - Mediolanie. Byłam tam przez tydzień. Tygodniowe wakacje minęły bardzo szybko, ale pozostały wspomnienia, zdjęcia no i oczywiście ubrania, buty, torebki , które tam zakupiłam :) W końcu to stolica mody, więc zakupy w tym miejscu są wręcz obowiązkowe !
Latem wybrałam z kolei Kalabrię, również we Włoszech. Miasto Tropea urzekło mnie swoją prostotą, a zarazem przepięknymi widokami, uśmiechniętymi ludźmi i kolorami. Przywiozłam mnóstwo pamiątek, zdjęć i cudownych wspomnień. Zwiedziłam również Wyspy Liparyjskie, którymi również jestem zachwycona i z chęcią powróciłabym tam.
📷 Zdjęcia i blog.
Cały rok kręcił się wokół mojego hobyy, czyli sesji fotograficznych. Fotografuję jak i pozuję, chociaż w tym roku więcej fotografowałam. Udało mi się zrobić kilka świetnych sesji, moje zdjęcia produktowe znalazły się w artykułach, co dla mnie jest wielkim wyróżnieniem. Od dawna zamierzałam kupić nowy aparat i w końcu nadszedł ten fantastyczny moment ! Jest już od miesiąca ze mną mój nowy Nikon D750. Póki co zrobiłam nim tylko kilka zdjęć, z powodu braku czasu, ale obiecuję, że 2018 rok przyniesie wiele pięknych zdjęć, które będę tutaj publikować.
Na temat bloga myślałam dużo... każdy mówił: załóż, załóż, załóż. Ciężko było mi to pogodzić, bo wiem, że mając bloga trzeba dużo czasu poświęcać na zdjęcia, sensowne opisy, trzeba mieć czas na odpisywanie na komentarze itp. Ale udało się ! Na koniec wakacji założyłam bloga, nadal istnieje i mam nadzieję , że będzie istniał jeszcze dłuuuuuugo. Staram się być systematyczna i konsekwentna w pisaniu postów i odpisywaniu na komentarze. Mam nadzieję, że w Nowym  Roku będzie mi się to jeszcze lepiej udawało ;)
👗 Zakupy, moje małe uzależnienie.
Uwielbiam chodzić po sklepach, przeglądać ubrania, buty, torebki i akcesoria. Czasem kupuję coś pod wpływem chwili, impulsu, a innym czasem zupełnie spontanicznie. Z miesiąca na miesiąc przybywa co raz więcej ubrań i dodatków w mojej szafie, ale przecież każda kobieta musi mieć swój mały raj w domu ! :)
🐶 Rozstania.
Niestety nie cały rok było tak kolorowo... Były również smutne chwile, mianowicie śmierć mojego malutkiego pieska, który był ze mną przez 15 lat. Ale na szczęście mam jeszcze jedną pocieszną istotkę w domu, która daje mi kolejne radosne chwile !


Boże Narodzenie to 3 dni, które mijają jak jeden dłuższy dzień. Dostałam mnóstwo pięknych życzeń,  prezentów, za które DZIĘKUJĘ !
Poniżej możecie zobaczyć część prezentów, które przyniósł mi Gwiazdorek 🎅 












Zdjęcia, które tu zamieściłam są mojego autorstwa 📷

Mam nadzieję, że 2018 rok będzie jeszcze lepszy niż 2017, choć na mijający rok nie narzekam ! Mam mnóstwo planów i marzeń do zrealizowania, więc trzymam kciuki za ich realizację !


Szczęśliwego Nowego Roku 2018 życzę wszystkim !
🎆🎉🎆🎊🎆🎉🎆🎊🎆

Komentarze

  1. Mój rok był bardzo intensywny - skończyłam studia, obroniłam się, znalazłam pracę i zamieszkałam ze swoim chłopakiem :) Mam nadzieję, że czeka na nas wiele fantastycznych chwil w nowym roku! Tobie też tego życzę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci by nowy rok był równie wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój rok minął i sama niewiem czy szybko czy wolno. Zmieniło sie całkowicie wszystko.. życzę wytrwałości i radości czerpanej z pasji!
    Dostrzegłam zestaw od Estee Lauder!! Cudo ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*:*:* kuferek jest piękny, od razu się w nim zakochałam :) dziękuję :)

      Usuń
  4. Sylwester we Włoszech ! I w dodatku w Mediolanie. Zazdroszczę :) Piękne zdjęcia.
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No było pięknie, w tym roku domowa impreza, ale będzie równie świetna :) dziękuję i wzajemnie!

      Usuń
  5. Wow !wspaniałe te Twoje prezenty:*wszystkie :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że tyle rzeczy udało Ci się w tym roku zrobić. Musze wziąć się za swoje podsumowanie. Pomyślności w Nowym Roku!


    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że działo się u ciebie :) Życzę żeby nowy rok byłem lepszy od 2017

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia,muszę kiedyś pojechać do Włoch ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciesze się, że spełniasz marzenia i siebie! Oby ten 2018 pozwalał Ci na to i uśmiech zawsze gościł na Twojej buzi! Samych sukcesów, radosnych chwil i życzliwych ludzi! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Mam nadzieję, że sie uda i będzie lepszy ten rok :)
      Tobie również samych wspaniałości na ten Nowy rok 💞

      Usuń
  10. Super wpis, świetne perfumki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cudowności :) Szczęśliwego Nowego Roku :*
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/sztruksowa-kurtka-w-liliowym-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najwspanialszego w Roku 2018! Samych sukcesów i radości z prowadzenia bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i wzajemnie! Samych wspaniałości :*

      Usuń
  13. Najlepszego na nowy rok kochana:*

    buziaki;*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że robisz, to co lubisz, bo to najważniejsze, aby lubić i być zadowolonym ze swojej pracy :)
    Też marzę o wyjeździe do Włoch, może kiedyś i mi będzie dane :P hehe
    piękne prezenty <3

    Kochana samych wspaniałości na Nowy Rok Ci życzę :) :*
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a Włochy cudowne, mieszkałam, zwiedziłam i gorąco polecam :p

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty