Różowa sukienka w połączeniu z czarną Skodą Fabią VRS

A dziś mamy 1 grudzień 📆
 Za moment Mikołajki, Boże Narodzenie.. Sylwester i Nowy Rok 2018. 🎆  🎉  🎆  
Dziś przygotowałam dla Was stylizacje powiązaną z motoryzacją, w której jestem wręcz zakochana !   💕  💕  

Czerń to kolor, który kojarzy się z klasyką oraz z "małą czarną". Jest to kolor uniwersalny, który pasuje do wszystkiego. Czerń to również kolor elegancki, który wybieramy na różne okoliczności. Dodatkowo wiele osób mówi, że "czarny wyszczupla" :) Coś w tym jest. Najnowsze badania wskazują , że czerń to kolor nie tylko uniwersalny, ale to również barwa, która sprawia, że czujemy się bardziej atrakcyjnie oraz dobrze się w nim czujemy :)





Do czarnego można ubrać dodatek w każdym kolorze. Ja więc w mojej stylizacji postawiłam na różową sukienkę, która zaostrzyła wyraz auta jak i całej sesji. Czarne buty to klasyk - każda z Nas ma na pewno choć jedną parę szpilek w tym kolorze w swojej szafie :)





Zarówno w modzie jak i motoryzacji liczą się ciekawe połączenia. Dzięki wyobraźni, pomysłowości i odrobinie chęci zwykłe na co dzień rzeczy mogą zacząć zwracać na siebie uwagę i stać obiektem pożądania dużej rzeszy zazdrosnych gapiów. Pamiętajmy jednak, aby wszystko było robione ze smakiem.





Skoda Fabia to proste auto, będące dobrym wariantem dla osób, którym zależy na dotarciu z punktu A do punktu B, a nie na wyróżnieniu się na drodze. Nawet wersja VRS w fabrycznej wersji nie porywała swym wyglądem. Tylko czy na pewno Fabia musi być nudna?






Egzemplarz, który trafił na jedną z naszych sesji zdjęciowych jest zdecydowanie obiektem 
zwracającym uwagę i manifestującym pomysłowość oraz pasję właściciela. Ta zmodyfikowana Skoda w każdym calu zaprzecza nudzie. Nie ma tu przypadku, wszystko jest przemyślane i zachowane w jednym obranym na początku projektu języku stylistycznym.






Stylizacja:
Sukienka - Zara
Buty - Stradivarius


Fotograf: 


Sesja dla:


Dziękuję wszystkim  za wspaniałą sesję !

Komentarze

  1. Właśnie jadę na zakupy i powiem Ci, że ta sukienka mi się strasznie podoba! ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest przepiękna , na fb moim znajdziesz tył jej , który zniewala <3

      Usuń
  2. Śliczna kiecka <3 i ten kolor :) mega

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka, auto również świetne :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, super takie połączenie wyszło !! :*
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dołączyłam do grona czytelników, więc będę tutaj wpadać częściej. Byłoby niezmiernie miło, gdybyś i Ty odwdzięczyła się obserwacją na moim blogu i kto wie, może komentarzem :D
    https://luxwell99.blogspot.com/2017/12/1-rozdzial.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka a zdjęcia mega 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) Połączenie różu z czernią zawsze się sprawdza :) Pozdrawiam poniedziałkowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i również przesyłam pozdrowienia :)

      Usuń
  7. Świetna sukienka, pięknie w niej wyglądasz :) Sądzę, że ja nie wyglądałabym w niej dobrze :p Super blog ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest sukienka wręcz dla każdego, no chyba, że masz "zbyt" rozbudowane barki , to wówczas nie polecam, ponieważ falbanka jeszcze bardziej je "rozbuduje"
      Ale dziękuję ❤

      Usuń
  8. Wow, naprawdę zdjęcia pierwsza klasa. Dawno nie spotkałam się z takim pomysłem na fotki. Piękna sukienka. Czerń i róż - moje dwa ulubione kolory. Pozdrawiam, poulciak.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! :) Cieszę się, że się podoba ! Czarny to też mój ulubiony kolor <3

      Usuń
  9. Wow wyglądasz zachwycająco! Pięknie Ci w różu! W dodatku, ten pomysł na sesję bardzo mi się podoba, mega kreatywnie! :)
    ZAPRASZAMY ! http://oskarandbianka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty