Czerwony kombinezon + czarne szpilki

Przedstawiam ostatnią motoryzacyjnej sesje,  którą robiliśmy w 2017 roku jesienią. 🍁🍁🍁 Póki co pogoda nie sprzyja nowym sesją motoryzacyjnym, a robić zdjęcia w pomieszczeniach - średnio. Lepiej poczekać trochę,  żeby zrodziła się motywacja na nowy sezon. Na tą chwilę mamy mnóstwo nowych pomysłów do zrealizowania, więc jak się tylko ociepli , to zaczniemy działać 🏁 Mam nadzieję,  że nowości motoryzacyjnej przypadną Wam również do gustu :) .




 

Uwielbiam połączenie czerwieni z białym,  stąd też wybrałam czerwony kombinezon do białego BMW. Postawiłam na czarne szpilki,  które są zawsze w modzie i które po prostu uwielbiam (chyba z 10 par czarnych szpilek mam w swojej szafie 👠).





Jak już kiedyś pisałam uwielbiam markę samochodu BMW. Kojarzy mi się ona dwuznacznie. Z jednej strony jako szybkie sportowe auto, a z drugiej strony jako duże i luksusowe. Możliwości motoryzacyjnej są tak olbrzymie,  że łączą te cechy w jedno i można kupić jeden samochód,  który jest szybki, duży i zarazem luksusowy. Owszem to już nie będzie sportowe auto, ale będzie równie szybko jechało na drodze 🏁 a wiele z nas lubi adrenalinę podczas jazdy 👼






Stylizacja:
Kombinezon - H&M
Buty - Simple
Kolczyki - Apart


Jak chodzi o egzaminy,  to jestem w trakcie zaliczenia. Pozostało mi jeszcze trochę tego,  ale przynajmniej wszystko zaliczę jeszcze przed rozpoczęciem sesji na uczelni. A to daje mi dużo wolnego w lutym :)
 Mam nadzieję, że pogoda się ustabilizuje i będę mogła w końcu wyjść na zdjęcia,  na których nie zmarznę. ⛄

Tymczasem życzę wszystkim miłego weekendu i odpoczynku oraz nabrania sił na nowy tydzień 💟

Komentarze

  1. Udanego zaliczenia na uczelni i z tym o BMW to masz rację mają coś w sobie . Mają taki urok chyba sobie kupię jak będę miał za co. Widzę nie tylko samochody pociągają cie ale też szpilki. Super sesja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) co do szpilek to tak, to moja wielka miłość, na która przeznaczyłam oddzielną szafę :p

      Usuń
  2. Świetny jest ten kombinezon! Myślisz, że dostanę go jeszcze stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) co do kupna kombinezonu , to stacjonalnie na bank go nie dostaniesz, bo kupowałam go dość dawno :p

      Usuń
  3. stylizacja bardzo fajna, lubię takie klasyczne połączenia, a kombinezony zawsze świetnie się sprawdzają. ;) szkoda tylko, że zdjęcia takie małe. ;)
    powodzenia na uczelni. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia kochana na egzaminach! :)
    Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sesja :* i fajne autko :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Biały + czerwony= sztos ! Ja uważam że BMW żeby było fajne to musi być bardzo drogie i to mnie ogranicza. Jednak na kombinezon z HM to stać większość kobiet ! Piekna sesja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to prawda. W jednym i w drugim się z Tobą zgadzam :) Dziękuję :*

      Usuń
  7. Piękny kombinezon i świetne zdjęcia! Też lubię BMW, szczególnie za design, wygodę i niezawodność:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na samochodach się nie znam, ale fajny kombinezon. Ja do nich szczęścia nie mam. Zawsze, gdy chce kupić, to nigdzie nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawsze tak jest, że jak się czegoś szuka, to nie ma. A jak się idzie na spontana to wszystko jest, ale wtedy nie potrzebujesz tych rzeczy :D

      Usuń
  9. Gdzieś, kiedyś przeczytałam, że kombinezony są antyseksualne.... - nic bardziej mylnego !!
    Ty jesteś doskonalym tego przykladem, jak nosić kombinezon i wyglądać pięknie, kobieco i sexownie :D
    Fantastyczna sesja <3
    czekamy na kolejne :)

    buziaki :*
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojojoj jak mi miło czytając taki komplement 💕 bardzo dziękuję i cieszę się, że nie sesja podoba :) !!!

      Usuń
  10. Kombinezony prezentują się przepięknie! Sama mam ochotę zakupić sobie taki jeden :) A Ty wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ! Tyle komplementów w jednym komentarzu <3

      Usuń
  11. Bardzo ładny kombinezon, świetnie pasuje w zestawieniu z samochodem :-) Czerwień i czerń w ubraniu zawsze się sprawdza :-) Uwielbiam taką klasykę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile ty masz tych samochodów nie no żarcik:) Kombinezon jest cudowny i ten kolor:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe do zdjęć .. hmm sporo :):) ! a prywatnie tylko jeden <3

      Usuń
  13. Uwielbiam połączenie szpilek z kombinezonami! Zdjęcia przepięknej jakości! Woow chyba zostanę tu na dłużej.

    https://natix86.blogspot.com/2018/01/obserwacja-za-obserwacje-komentarz-za.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Bardzo się cieszę, że zdjęcia się podobają ! Staram się razem z fotografem,aby były jak najlepszej jakości :) <3

      Usuń
  14. Piękna dziewczyna,piękne auto i piękna sesja ... i kombinezon ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz, cudowny kombinezon :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/winter-look-parka-w-kolorze-baby-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz jak milion dolców :D::D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny kombinezon!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie leży ten kombinezon na Tobie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękna sesja, jesteś prześliczna<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kobieta i piękny samochód <3 ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty