Karnawałowe sukienki od Zaful

Kochani, zbliża się okres karnawału oraz przecudowny czas studniówek ! Moja studniówka była dawno temu, ale mimo odległego czasu pamiętam ją jakby była z miesiąc temu. To cudowny bal, na którym każda z Nas chce wyglądać po prostu zjawiskowo ! W dzisiejszych czasach jest olbrzymi wybór sukienek.. długie, krótkie, z rękawkiem oraz bez, jedno kolorowe, wielokolorowe .. Można by tak wymieniać bez końca... :) Ja chciałam zachęcić każdą osobę, która poszukuje oryginalnej i fantastycznej sukienki na moją ulubioną stronę modową ZAFUL. Na niej znajdziemy mnóstwo inspiracji.. ja już moje perełki znalazłam :) Mam nadzieję, że każda z Was znajdzie dla siebie tą jedną jedyną sukienkę, czy też na bal studniówkowy czy też na jakąkolwiek inną karnawałową imprezę :) 
Zachęcam również na wyprzedaże poświąteczne CHRISTMAS SALES 2017. Mnóstwo świetnych ubrań, które zachwycają swoją kolorystyką, krojem i modnymi wstawkami ! Każdy z nas uwielbiam kupować na wyprzedażach, a tu na prawdę są okazje, których nie można przegapić ! :)


Poniżej przedstawię Wam moje perełki, które już do mnie jadą ! 








Poniżej kilka krótkich sukienek z Zaful , które są w kolejne do zakupu <3




I na koniec kilka sukienek maxi, które również czekają na znalezienie się w mojej garderobie <3





Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje propozycję i skorzystacie z nich na swoje karnawałowe bale :) Na stronie znajdziecie wiele innych sukienek, na różne okazje, również na plaże :) Gorąco zachęcam Was do odwiedzenia mojej ulubionej strony modowej ! :) 
Jak dojdą do mnie moje cudowne perełki, to na pewno przygotuję dla Was coś extra ! 
Ja tymczasem uciekam się pakować i wyruszam do Trójmiasta ! Miłego weekendu życzę wszystkim !

Komentarze

  1. Uwielbiam sukienki, szkoda, że tak rzadko mam okazję je ubierać. Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne sukienki :) pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bladoróżowa najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowa i czarna najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się te 3 krótkie :) klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No krótkie są super, Ale długie są świetne na bale itp:)

      Usuń
  6. wow these dress are beautifull but i love black & red thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bordowa z ciekawym dekoltem jest super <3 Miałam dwie rzeczy z Zaful, z jednej byłam zadowolona, z drugiej wręcz przeciwnie, więc nie wiem czy skuszę się na sukienkę stamtąd. Ale Twoje propozycje wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam sporo ubrań i jestem zadowolona <3 ale trzeba dokładnie czytać opisy :) !

      Usuń
  8. Pamiętam swoją sukienkę ze studniówki :D matko, dzisiaj za nic bym jej nie ubrała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, no moda się zmienia :) aczkolwiek ja moją mam i ubieram, bo jest czarna i raczej fason prosty, więc jest spoko :)

      Usuń
    2. Moja była czerwona i straszna :D wstyd mi, jak o niej pomyślę :D

      Usuń
    3. HEHEHE, no moda się zmienia :) pewnie wtedy była prześliczna :D

      Usuń
  9. czarna sukienka z prześwitującego materiału podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne sukienki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/szara-ramoneska-i-sukienka-w-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń
  11. 1, 4 najlepsze! są mega seksowne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo się dzieje wokół tej marki;) ciekawe propozycje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z Tobą, aczkolwiek produkty na prawdę są świetnej jakości ! :)

      Usuń
  13. Te sukienki nie są w moim stylu, jakoś nie w nich nie widzę. Ale zazdroszczę wszystkim dziewczynom okresu studniówkowego, ja chętnie bym swoją powtórzyła, bo tamta nie była zbyt udana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No każdemu coś innego się podoba, szanuje to :) A co do studniówki , to również bym sobie jeszcze raz poszła :)

      Usuń
  14. Uwielbiam głębokie dekolty, więc mam faworytkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię głębokie dekolty, ale u kogoś :) Sama źle się w takich czuję ! :)

      Usuń
  15. Śliczne sukienki. Poklikałam:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne sukienki, większość wpasowała się w mój styl :) Zapraszam na mojego bloga, do wzięcia udziału w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią zatem zobaczę zdjęcia stylizacji z tymi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarna sukienka koronkowa cudo !

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne propozycje :) Poklikałam ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nic Ci nie wpadło w gust :( ale może na stronie znajdziesz coś dla siebie, duży wybór mają :)

      Usuń
  21. Czerwona sukienka z dzwonkowymi rękawami jest baardzo w moim stylu ♥️
    Zapraszam do siebie -> KLIK♥️

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiekszosc z nich niestety kompletnie nie w moim stylu. 😐
    Lubie sukienki, szkoda ze ostatnio nie mam mozliwosci by chodzic w ulubionych fasonach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny styl :) ale dziękuję za szczery komentarz ! <3 Przeglądając zdjęcia podoba mi się mnóstwo ekstrawaganckich kiecek, w których bym się zupełnie nie czuła, ale na innej osobie wygląda perfekcyjnie <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty