Nowy Rok na sportowo od Zaful

Witam w Nowym 2018 Roku 🎆


Sylwester to noc pełna wrażeń,  nowych przeżyć, zmian, imprezowania, czas w gronie najbliższych... I można by tak bez końca. To po prostu chwila, która zakończa cały poprzedni rok,  a rozpoczyna nowy. To początek kolejnego etapu w naszym życiu. 🍾
Na ten Nowy rok mam mnóstwo planów,  marzeń, które chciałabym zrealizować. Oczywiście nie za wszelką cenę,  ale będę się mocno starała,  aby osiągnąć to co sobie wymarzyłam ❤
Mam nadzieję,  że ten 2018 będzie równie piękny jak poprzedni i równie miły pod względem wspomnień jak 2017. 
Mam również mnóstwo planów co do bloga,  Instagram i Facebooka. Zobaczymy jak to wszystko się potoczy..oby na duuuuuuży plus 📷

A tymczasem przygotowałam dla Was trochę sportową stylizacje od Zaful . Od Nowego Roku postanowiłam zacząć ćwiczyć,  zobaczymy jak to wyjdzie :) co jakiś czas będę wrzucać na IG zdjęcia,  więc serdecznie zachęcam do obserwowania mnie 😛

Stylizacja:
Bluza - Zaful
Legginsy - Gym Hero











Fotografował Piotr Smoliński 📷

 foto


Zapraszam do obserwowania mnie na:

❤❤❤


Komentarze

  1. Super! Zaczynam lubić sportowe stylizacje! :)

    http://nouw.com/flaviagutowska/ubierz-sie-jak-gigi-hadid-32444225

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest dobrze. Jest bardzo dobrze :) Świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    https://psychonumery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sportowa elegancja ! Posh !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz ! :D powodzenia w realizacji marzeń :) trzymam za Ciebie mocno kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałaby mi się taka bluza do ćwiczeń,bardzo fajna :)
    zapraszam do siebie -> KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bluza od wewnątrz ma polarek i jest bardzo przyjemna :)

      Usuń
  6. Niestety stylizacja średnio przypadła mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Każdy ma inny gust i nie każdemu musi się wszystko podobać :):)

      Usuń
  7. Gdzie ty robisz te fotki tez chce takie studio:))

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji. Trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dzięki ! W dodatku jest baaaaaardzo milutka od wewnątrz <3

      Usuń
  10. Uwielbiam takie sportowe połączenia :) I kolor bluzy jeden z moich ulubionych <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, bardzo mi miło. Dziękuję :*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. hey dear,
    Your info is so useful,thank you so much for sharing..

    https://www.lukhidiamond.com/LOOSE-DIAMONDS

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty