Ażurek zawsze w modzie !

Dużo osób zastanawia się nad kupnem ażurowych, koronkowych, tiulowych sukienek.. A moja odpowiedź na te dylematy brzmi: KUP!  ❤
Sukienki,  które są prześwitujące można wykorzystać na milion sposobów.
↪ dla odważnych - latem na bieliznę (moje dzisiejsze zastosowanie)
↪ latem na strój kąpielowy - idealna stylizacja na plaże 
↪ na bieliźnianą haleczke 
↪ na jednolitą sukienkę w tym samym kolorze lub w innym (np. Czerwona pod spód, biała na wierzch)
↪ na body 
↪ i wiele wiele innych możliwości.



Ja dziś postawiłam zarzucić białą sukienkę ażurową na czarną bieliznę, do tego czarne sandałki,  które pięknie komponują się z bielizną ❤








Sukienkę kupiłam na Wyspach Liparyjskich. Ma  ona wycięcie na plecach, co jest bardzo seksowne. Według mnie najlepsze zastosowanie tego typu sukienki mają,  kiedy zakładamy je na plaże. Są one leciutkie, przewiewne i oczywiście są seksowne!  ❤ a to chyba najważniejsze latem :) 
Do takich sukienek można ubrać japonki, sandałki, trampki, szpilki..  Po prostu wszystko!  
















Jestem wielką fanką koronek, tiulu, ażuru 💕 pierwszą tego typu sukienkę kupiłam sobie na studniówkę (ubrałam ją po północy) , a było to dość dawno.. Czarna krótka koronkowa. Pod spód założyłam zwykłą atłasową dopasowaną sukienkę bez ramiączek. Połączenie to wyglądało bardzo efektownie ❤ 


Stylizacja
sukienka - Made in Italia - klasyka na Wyspach Liparyjskich 
szpilki - Michael Kors
bielizna - Etam


Od poniedziałku zaczynam kolejny semestr na uczelni. Mam nadzieję, że pójdzie mi równie dobrze, jak w poprzednim <3  
Na najbliższe miesiące doszło mi kilka dodatkowych prac, ale mimo to postaram się bywać tu regularnie :)


Chcesz wiedzieć, co dzieje się u mnie na co dzień ?
-> Zaobserwuj mnie na:

Podziękowania dla Piotra Smolińskiego, za fantastyczne zdjęcia <3

Życzę wszystkim miłego weekendu oraz pomyślnego tygodnia :)

Komentarze

  1. piękna sukienka! ❤ idealna na plażę. Bardzo lubię koronkowe sukienki, no w zasadzie każde koronkowe ubrania lubię :) podobają mi się też ażurowe bluzeczki, ale zawsze koniecznie coś zakrywającego całe ciało pod spodem. Sukienki ażurowe tez są śliczne, ale bym się nie odważyła założyć na bieliznę i niestety nie podoba mi się coś takiego, ale na plażę na strój kąpielowy jak najbardziej. Za tiulem nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dlatego jest milion opcji na noszenie tego typu rzeczy :) Każdy znajdzie coś dla siebie <3 Dziękuję :*:*:*

      Usuń
  2. Moim zdaniem fajna propozycja na plażę, żeby założyć na strój kąpielowy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 na strój kąpielowy miałam już ją latem założoną, gdzieś na IG powinno być zdjęcie <3

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy post, a zdjęcia pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zastosowanie, chociaż ja bym się nie odważyła ubrać coś tak mocno prześwitującego, czułabym się po prostu głupio. Ale zdjęcia śliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie ażurowe stylizacje latem. Często zakładam ażurowy top i dżinsowe szorty, a na plażę strój kąpielowy i właśnie taką sukienkę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Wyglądasz niezwykle kobieco i seksownie! :) Latem taka sukienka to fajna sprawa, koniecznie muszę sobie taką sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa propozycja sukienki plażowej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka, ale też bielizna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje Ci ta sukienka. Jest piękna. Ja jednak wolałabym ją nosić na plaży :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie wyglądasz na zdjęciach! Muszę sobie sprawić coś podobnego na wakacje (+ oczywiście zrzucić zimową oponkę, żeby jakoś się prezentować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe po zimie każdy ma oponke :D mój odwieczny problem :p dziękuję! :*

      Usuń
  11. Muy interesante este vestido! Estas guapísima!💛💛💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ¡Gracias! ¡Estoy muy contento de leer tales cumplidos! <3

      Usuń
  12. Mi się średnio podobają ale faktycznie są wielofunkcyjne :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie każdy też czuje się w takich rzeczach dobrze :D

      Usuń
  13. jest to ładne, ale nie wiem czy sama bym się odnalazła :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czasem warto spróbować :) chociażby na plaże :)

      Usuń
  14. Fantastyczna stylizacja i piękna Ty <3
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty