czarna długa sukienka zaful

Witam wszystkich po ostatnim karnawałowym weekendzie !

W piątek zakończyłam sesje egzaminową na studiach z czego bardzo się cieszę. Teraz trochę wolnego od uczelni. A że był to ostatni weekend karnawału to oczywiście spędziłam 2 noce bawiąc się na mieście :) 
🍹 
A Wy jak spędziliście ostatni weekend karnawału?  Impreza na mieście, domówka, a może jakiś bal ? :) 
🔔  🔔  🔔
Dzisiejszy powrót do pracy był ciężki pod względem przebudzenia się. No ale trzeba było się zebrać, wstać, ogarnąć i pojechać do pracy :)

Przedstawiam Wam dziś czarną długą sukienkę od Zaful, w której się zakochałam odkąd ją tylko ujrzałam <3 Sukienka jest z cudownej delikatnej koronki, bardzo efektowna poprzez różnorodne połączenie materiałów. Do niej postanowiłam założyć czarne szpilki ! Niby klasyk, ale.... moje szpilki są całe koronkowe :)



Za 2 dni Walentynki 💞 Macie już plany w ten dzień? A może macie już prezenty dla swoich drugich połówek? :) Ja jeszcze szczerze mówiąc nie mam planów. Pewnie coś na spontana się wymyśli :)
💞  💞  💞




Sukienka -  ZAFUL
Buty - Zara








Korzystając z okazji, chciałam wszystkim przypomnieć o walentynkowych promocjach na stronie ZAFUL ! Osoby, które uwielbiają promocje będą wręcz zachwycone obecnymi cenami :) Zaful Valentine`s day sale oraz Zaful Valentines Day 2018 . Za te ceny grzech nie kupić wymarzonej kiecki lub też przepięknej , seksownej bielizny. W promocji są również stroje kąpielowe, bo przecież każdy z Nas czeka już na ciepłe dni, w  których możemy wylegiwać się na słońcu !








Zdjęcia wykonał mi Piotr Smoliński. 


Do mojego zaful-owego koszyka trafiły poniższe cudeńka.



 

Swoim koronkowym wykończeniem urzekła moje serduszko, a kolor jest przepiękny, subtelny i baaaaaaardzo kobiecy !   



Śliczna biała bluza z motywem walentynkowym, ale będzie pasowała idealnie na letnie wieczory do szortów.  

 
  
Śliczna czerwona bluza z motywem serduszkowym. Każdej z nas doda dziewczęcego uroku :)



 Śliczna biała koszulka w czerwone serduszka. Będzie pasować do wszystkiego !


Zachęcam do obserwowania mnie na:
oraz



Mam nadzieję, że wpadnie Wam coś w oko z ubrań :) Moje perełki już znacie! 
Miłego tygodnia Wam życzę :*

Komentarze

  1. Nietypowa sukienka :) bardzo ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. wow gorgeous dress dear , you look beautifull..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna koronka, dodaje seksownego wyglądu ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bielizna, mrr! Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka, jest bardzo odważna i oryginalna :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/czerwony-paszcz-w-pepitke.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm pomysłowo zrobiona sukienka, a to na biodrach to dalej sukienka czy jakiś rodzaj spodenek? Sory za pytanie, ale tak z ciekawość pytam. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To materiał połączony z sukienką :) Taka a`la spódniczka :D Dziękuje :)

      Usuń
  7. Sukienka bardzo ładna, ale tylko na specjalne okazje. Dobrze dobrane buty. A propozycje z wishlisty wszystkie super, szczególnie bluza z "Girl Power" :)
    www.vaibewitched.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, raczej na jakieś większe wyjścia niż na zwykłe imprezy :) A bluza też mi się baaaardzo podoba :*

      Usuń
  8. Świetna sukienka i super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w tej sukience :) A myslałam ,że sukienki z chin to buble :)
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zmysłowa stylizacja! <3
    Karnawał zwieńczyłam balem! :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Ja balem nie, ale weekendową imprezą TAK 💞

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) czasem można coś odważniejszego ubrać :p

      Usuń
  12. Piękne szpilki, sexowne i z klasą! Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhhh dziękuję, obecnie to moje ulubione ze wszystkich , które mam 💕

      Usuń
  13. Zjawiskowa sesja, a sukienka jest ziawiskowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Co prawda przy delikatnym powiewie na dworzu daje jeszcze lepszy efekt 💞

      Usuń
  14. Te buty są prześliczne, szkoda, że nie umiem chodzić na szpilkach, ale ta sukienka... Bóstwo <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, kolejny ciekawy post. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest to taka nietypowa sukienka, ale nadaję tyle uroku! Przepięknie wyglądasz ♥
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Jako posiadaczka wielu sukienek i ogromna ich miłośniczka muszę przyznać, że ta jest naprawdę wyjątkowa. Bardzo zmysłowa, a jednocześnie elegancka. Szpilki, które dobrałaś niemalże stanowią z nią jedność!
    Piękne zdjęcia w poście! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja również fajnie spędziłam ostatnie dni karnawału ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  19. o widzę, że wygląd Twojego bloga trochę się zmienił
    koronka, koronka wszędzie koronka .. jak dla mnie za dużo tej koronki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki malutki fetysz na koronki mnie dopadł :) Ale spokojnie... będą też inne stylizacje <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty