Koszulka na dobranoc od Zaful


Chciałabym Wam przedstawić mój wybór idealnej koszulki nocnej od Zaful
Każda z nas lubi wyglądać kobieco i zmysłowo, a wieczór to również idealna pora, aby móc założyć coś co doda nam subtelności. Ja postawiłam na subtelną czerń. Dobrałam w tym samym kolorze, narzutkę, która jest delikatnie przezroczysta. 

Stylizacja
Sukienka atłasowa - Zaful 
Narzutka - Victoria`s Secret













Po weekendowym przeglądzie piżamowych perełek na stronie Zaful, wpadły mi kolejne w oko, które są na mojej liście must have. Poniżej przedstawiam Wam  cieplutkie piżamki, które są idealne na chłodne wieczory, jeśli lubimy ciepło :)













Prócz tych seksownych mam również całą masę "pluszakowych" piżam , które po prostu kocham, w szczególności w okresie jesienno-zimowym :) Mam nadzieję, że coś wpadnie Wam w oko ! :) 

W weekend wpadły mi 2 sesje zdjęciowe, które można oglądać na FACEBOOKU

Zdjęcia z sesji wykonał mi znakomity Piotr Smoliński
  | studio | portfolio
 

Zachęcam do obserwowania mnie na IG <3



życzę wszystkim miłego tygodnia ! 


Komentarze

  1. Przesłodkie piżamki! :D muszę zajrzec do sklepu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka atłasowa jest super :* Bardzo zmysłowa i na pewno wygodna :) Te propozycje na piżamki, gdy jest zimno również genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tej piżamie! Chcę ją *-*

    https://nanysie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No mega jest ta koszula! :)
    Pozdrawiam!

    www.barwne-stylizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam całą szafe fajnych piżamek cieplutkich, które kupiłam w Anglii.
    Twoje też mi się podobają.
    https://pielegnacyjny-zakatek.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w Anglii są piękne i olbrzymi wybór. Zawsze ciocia mi przywozi jakieś słodkie ciepłe piżamki <3

      Usuń
  6. Piżamy są boskie! w ogóle jestem uzależniona od piżam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię się tak przebierać od seksownych piżamek po puchate, mięciutkie i milusie w dotyku :) Sukienka tez jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna koszulka nocna, bardzo seksowna ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Nawet nie wiedziałam, że w swojej ofercie mają również koszule nocne ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam od nich tą samą koszulkę, ale bordową :)
    Tylko,że zamawiałam ją będąc w ciąży, więc teraz dwie takie ja wyszłyby w nią :P hehe

    Te pluszowe piżamy są czadowe ajćććć sama dumnie bym nosiła <3

    pozdrawiam :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, zastanawiałam się nad kupnem bordowej, ale jednak czerń wygrała :D Pluszowe są supcio :)

      Usuń
  11. Ślicznie w niej wyglądasz, bardzo lubię satynowe piżamki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/paszczyk-w-kolorze-baby-blue_22.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula wygląda na naprawdę wygodną. W dodatku pięknie się w niej prezentujesz - seksownie ;)
    Kliknięte - 12.99 ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty