Ramiączka od Lovees

Witam! :)

W ten zimowy dzień przychodzę do Was z cudownymi ramiączkami od firmy LS Lovees ❤ 

Wybrane przeze mnie modele SCARLET oraz ISABELLA są przepięknie wykonane i można je nosić klasycznie,  czyli z przodu bądź też na tył pleców,  np.do sukienek czy też bluzek z odkrytymi plecami.


Opakowania, w których otrzymałam ramiączka są bardzo ładne i efektowne, co też jest wielkim plusem,  jeśli chcemy sprawić komuś na prezent takie ramiączka.






Model Scarlet to ramiączko połączone z przepiękna,  delikatną koronką , w której od razu się zauroczyłam. Ten model nie wymaga dużego dekoltu,  z czego jestem bardzo zadowolona. 😊






Na powyższym zdjęciu pokazuje Wam środek pudełka i dodatkowe zapakowanie ramiączek. Samo pudełko jest bardzo słodko zapakowane niczym prezent dla księżniczki 👑 Niektóre firmy w idealny sposób potrafią rozpieszczać swoich klientów ❤








Jeśli chcielibyście kupić ramiączka z koronką to są dostępne w dwóch kolorach.
Klasyczne czarne oraz seksowne bordowe .






Jak Wam się podoba połączenie Scarlet z koronkową czarną bluzeczką ?:) Według mnie w takim połączeniu śmiało można iść w piątkowy wieczór na imprezę. Na co dzień nie noszę ozdobnych ramiączek, ponieważ wolę je zachować na wyjątkowe okazję 💞










Latem czeka mnie mnóstwo uroczystości,  więc zamiast biżuterii do sukienki wybiorę ozdobne ramiączka,  które znakomicie wyglądają z elegancką sukienką 👗






Drugim wyborem były ramiączka bardziej klasyczne, na co dzień. Nie wymagające eleganckiej góry.  W stylizacji jaką przygotowałam dla Was postawiłam na zwykłą czarną mini w cekinki. W końcu nadal karnawał trwa  🍹






Model Izabella to cudowny wzór na dekolcie. Można go nosić zarówno z przodu jak i na plecach. Jest bardzo delikatny.  Zwykła prosta sukienka w połączeniu z takimi cudeńkami wygląda zupełnie inaczej. Oryginalniej i wyjątkowo. A przecież każdej z nas chodzi o to, aby wyróżniać się z tłumu 💕






Model Isabella zachowam sobie również na cieplejsze dni, bo świetnie będzie wyglądał w połączeniu ze strojem kąpielowym 👙 
Występują one tylko w czarnej wersji. 
Na stronie Lovees znajdziecie znacznie więcej modelki ozdobnych ramiączek, które zapewne spodobają się Wam. ❤















Lovees ma do zaoferowania również przepiękne,  eleganckie i oryginalne sukienki na różnego rodzaju uroczystości. Dekolty w sukienkach są subtelnie wykrojone i w połączeniu z ozdobnymi ramiaczkami wyglądają IDEALNIE ❤
Serdecznie zapraszam wszystkich do odwiedzenia Lovees również na Instagramie oraz na Facebooku.


❤  ❤  ❤


W tym tygodniu mam ostatnie 3 egzaminy i trochę wolnego od uczelni. Dotychczasowe egzaminy poszły pozytywnie, zdane za pierwszym razem 🎓  Wyczekuje już na wiosnę i cieplejsze dni, bo zimy, śniegu i mrozu mam już dosyć 📉 . 
Zapraszam Was na mojego Instagram, gdzie możecie obserwować moją codzienność. 


Z kolei na Facebooku możecie zaobserwować moje fotografie,  stylizacje modelek i różne ciekawe informacje na temat nadchodzących sesji zdjęciowych.



❤  ❤  ❤


Życzę wszystkim miłej niedzieli oraz przyjemnego nadchodzącego tygodnia :)

Komentarze

  1. Bardzo podobają mi się takie ramiączka zwłaszcza w połączeniu z białą koszulą. To mój taki wyobrażony look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak! Z białą koszulą też wygląda to pięknie :) w wcześniejszym poście mam też w połączeniu z białym klasycznym tshirtem 💞

      Usuń
  2. Mam mieszane uczucia, niby mi się podobają u kogoś, ale sama chyba bym się jednak nie odważyła;) podobnie mam z czerwonymi lakierami do paznokci - u kogoś bardzo lubię, ale u siebie mnie denerwują:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak czasem mam:) a z tym lakierem czerwonym trafiłaś w same sedno :D aczkolwiek już się przełamałam i sama maluje na czerwono paznokcie 💕

      Usuń
  3. Jestem na tak. Takie detale dodają niesamowitego seksapilu :) Kiedyś niechętnie podchodziłam do tematu, ale teraz fajnie jest podkreślać takimi "małymi" szczegółami outfit.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne są to fakt ale ja jakos u siebie bym ich nie widziała. Gratuluję znanych egzaminow a wiosna miejmy nadzieję że przyjdzie szybko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziękuję 💕 wyczekuje już tych ciepłych, słonecznych dni 🌞

      Usuń
  5. Super się prezentują takie ozdobne ramiączka! Dodają charakteru stylizacji :)
    PS - bardzo ładna z Ciebie dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają super,piękne zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem wygląda cudownie!
    Sama kiedyś chciałam zamówić :)
    Może tym razem się skuszę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne <3 sama bym chciała takie mieć!
    Pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te ramiączka :) Ładnie je ujęłaś na zdjęciach, aż nabrałam na nie ochotę!
    powodzenia na egzaminach :) też chcę już wiosnę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się, aby wyglądały jak najpiękniej <3

      Usuń
  10. Ale są piękne - aż nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło <3 Mi również się mega podobają :)

      Usuń
  11. super są te ramiączka! Fajnie je skompletowałaś z ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem fajnie wyglądają ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja się cały czas zastanawiałam co to za fajne bluzki z takim ozdobnym dekoltem noszą dziewczyny :) A tutaj okazuje się, że sekretem są ramiączka :D Wygląda to b. fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, choć bluzki takie też widziałam :) Dziękuję !

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty