Stylizacja na mroźne dni

Od kilku dni temperatura jest minusowa, co nie jest dla mnie przyjemne ❄ 
Nie lubię zakładać na siebie wielu warstw, ponieważ w pomieszczeniach (praca,studia,galerie itp) trzeba się rozbierać,  a przy wyjściu znowu ubierać. Mimo zimy i mrozu , śniegu za oknem (w moim rejonie) nie widać. Mróz w połączeniu ze słońcem nie jest aż taki zły. Mimo to uwielbiam okres letni, kiedy jest ciepło i mogę ubrać jedną , dwie rzeczy i stylizacja gotowa. 
Mimo mroźnych dni postanowiłam zaprezentować Wam dość codzienną stylizacje, która wygląda ładnie, a zarazem jest ciepła.
 Czarne woskowane ogrodniczki w połączeniu z ciepłym swetrem i ciepłymi Emu...to stylizacja, która ładnie się prezentuje, jest wygodna i ogrzewa nasze ciało. 
















Teraz pojawia się pytanie, co na to ubrać?  Mam tu dwa rozwiązania:

⛄ do auta: kurtka cienka, żeby się zbytnio nie zgrzać, taka jak np.na moich zdjęciach
Taką kurteczkę możemy nosić również w okresie letnim. Atutem są 3/4 rękawki.
⛄ do autobusu itd: klasyczna zimowa kurtka, płaszczyk itp. Wiadomo, że autobusy się spóźniają, czasem trzeba dojść gdzieś pieszo, więc najważniejszy jest nasz komfort.










Zachęcam do obserwowania mnie na:










Stylizacja
Kurtka - Made in Italy
Sweter - Zara
Ogrodniczki - Stradivarius
Torebka - Zara
Buty - Emu


Martynka, dziękuję za wspaniałą sesje zdjęciową ! Było zimno, ale efekty na duży plus ❤


Życzę wszystkim,  którzy tak samo jak ja wyczekują wiosny, aby w końcu nadeszły ciepłe dni ☀ a zima odeszła w niepamięć. 

❤  ❤  ❤

Miłego tygodnia wszystkim życzę! 

Komentarze

  1. No stylizacja idealna na teraźniejsze mrozy! W dodatku piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę zimy i mrozów! Ale stylizacja super, oszałam na punkcie torebki 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 No w torebce też się od razu zakochałam <3

      Usuń
    2. Mam pozakonkursowe pytanie ;) Czy polskie znaki w czcionce tytułu posta masz "z urzędu" ;) czy skądś je ściągałaś?

      Usuń
    3. Mam je od początku, taki szablon :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście Twoja stylizacja jest idealna na zimę;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stylizacja. Idealna na mrozy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam przeróżne ogrodniczki.. oraz tworzyć z nimi ciekawe stylizacje . Ta stylówka wpadła mi w oki. Świetnie prezentuje się na Tobie i pasuje Ci w sto procentach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! <3 Również uwielbiam ogrodniczki .. i zimą i latem :)

      Usuń
  6. Bardzo fajna i przede wszystkim wygodna stylizacja. Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter jest naprawdę śliczny, a buty emu to najwygodniejsze buty na świecie, zdecydowanie! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, emu są najlepsze i najcieplejsze na świecie <3 od dobrych 10 lat się z nimi zaprzyjaźniłam <3 Dziękuję !

      Usuń
  8. W takim kombinezonie żadna zima nie jest straszna. Uwarzaj na siebie by nie przeziembić się. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co przeziębienie ani nic z tych rzeczy nie polubiło mnie, z czego się bardzo cieszę :) Dziękuję !

      Usuń
  9. Piękna stylizacja! Choć ja pewnie i tak bym umierała z zimna... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Ja też jestem zmarźluch , ale gruby sweter dużo daje :)

      Usuń
  10. Świetna stylizacja na te temperatury :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  11. I takie stylizacje to ja rozumiem, a nie jak większość blogerek chodzi w sukienkach lub spódniczkach uważając, że to typowe na mroźne dni stylizacje. Brr! Powinni brać z Ciebie przykład ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ! Nie spodziewałam się tylu ciepłych słów <3 Dziękuję bardzo ! :) Ja tam lubię wygodę, niż marznąć w kiecce, kiedy jest minusowa temperatura :) <3

      Usuń
  12. Niestety wiosna nie chce nadejść, więc takie cieplutkie stylizacje najlepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety... ale mimo to wierze, że te ciepłe dni zaraz do nas przyjdą <3

      Usuń
  13. Ja rowniez mam dosc juz tego mrozu i sniegu, zazwyczaj w Anglii nie jest tak zle, ale w tym roku to dalo popalic... chce juz zrzucic te kurtke :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ciocie w Anglii i też narzeka na pogodę. Współczuję i Wam i sobie :( Niech już będzie wiosna <3

      Usuń
  14. Ogrodniczki świetne! Na pewno na takie mroźne dni się sprawdzają :) Bardzo ładne zdjęcia ^^ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja�� Zapraszam do mnie
    https://ajfashionajfashion.blogspot.pe/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny sweterek! Uwielbiam takie ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia ! :D ja gdy temperatura pokazywała -20 nie wychodziłam w ogóle z domu :) nie lubie zimy :)
    www.nouw.com/elaa_96

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie cierpię zimy, ale trzeba wykorzystać zimowe ciuszki do zdjęć ❤

      Usuń
  18. Stylizacja wygląda świetnie i idealnie powinna się nadać na te mrozy. A jako, że póki co pogoda nie dopisuje - na pewno wykorzystam to jako inspirację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) na chłodne dni na pewno można ją wykorzystać 💕

      Usuń
  19. Świetna stylizjacja i piękny sweter 😃♥️

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio bardzo podobają mi się ogrodniczki. Ładna stylizacja i co najważniejsze - jest ciepła. Ja już czekam na słoneczne dni. Pozdrawiam :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ❤ ja też wyczekuje wiosny i ciepłych, słonecznych dni 🌞

      Usuń
  21. U mnie na szczęście już coraz cieplej. Stylizacja jest świetna !

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja juz z wielkimwytesknieniem wypatruje wiosny ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo ☀ chociaż pogoda się u mnie poprawiła i jest temp na plusie :) chociaż coś! :*

      Usuń
  23. Jesteśmy zakochane w tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny zestaw taki na luzie dzięki tym butkom:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty