Ultra Violet 18-3838 kolorem roku 2018 !

Budzę się.. a za oknem  fantastyczne słońce, które przypomina o cudownych ciepłych dniach. Trochę mroźno, ale kiedy dzień promienieje mam motywację do działania. Ostatnimi dniami dużo się dzieje, ale znalazłam chwilę, aby wybrać się na zakupy. W sklepach ostatnie przeceny, więc warto się wybrać, bo kwoty ubrań są na prawdę niskie. Znalazłam kilka perełek, które zagościły w mojej szafie ;) 
Poniżej stylizacja z fioletową kurtką. Fiolet  to kolor roku 2018 wybrany przez Instytut Pantone. To głęboki, dość wyrazisty odcień fioletu, a dokładniej Ultra Violet 18-3838. Jest to odcień bardzo bliski do koloru mojej kurteczki, którą kupiłam na początku tego roku.











Do fioletowej kurtki dobrałam klasyczny zestaw w kolorze czarnym. Spodnie eleganckie i do tego czarna bluzka z delikatnymi plisami. Klasyczne skórzane czarne szpilki, w których jestem zakochana i mam ich kilka par w szafie <3 Kurteczka ma kaptur, więc na mokrą wiosnę nada się idealnie. Ma modne czarne wstawki oraz co ważne kieszenie na telefon, bo bez telefonu jak bez ręki :)
Kurteczka jest cieniutka, więc bez problemu możemy ją zabrać w podróż i nie zajmie nam wiele miejsca.












Obserwuj mnie na:
















Na ostatni tydzień lutego wchodzi wiele nowych filmów do kin, m.in.:
Dziś, 22.02.2018 - Kobiety Mafii 
Jutro, 23.02.2018:
* Nić widmo 
* Gniazdo
* W ułamku sekundy
Wybieracie się na jakiś z tych filmów ? Ja w piątek planuję pójść na Kobiety Mafii :)









Stylizacja
Kurtka - Stefanel
Bluzka - Zara
Spodnie - Tally Weijl
Buty - Simple



Martyna ! 
Dziękuję za piękne zdjęcia <3





życzę miłego końca tygodnia oraz udanego weekendu :*

Komentarze

  1. U mnie z pogodą wręcz odwrotnie - śnieg ! A toja stylizacja bardzo mi się podoba ;) Buty obłędne ;)
    Obserwuje i zapraszam do Siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ! No u mnie dziś też zimny , ale za to słoneczny dzień <3

      Usuń
  2. Kochana świetne zdjęcia oraz cały blog! A stylizacja jest niesamowita :)
    Zapraszam - www.loveanea.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Twarzowo i ze smakiem. Pozdrawiam, Paweł z https://melancholiacodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo miło mi, gdy czytam komentarze od mężczyzn :)

      Usuń
  4. Bardzo fajna stylizacja. Strasznie podoba mi się ten fiolet. :) A buty są już w ogóle przepiękne! Właśnie szukam jakichś szpilek i te byłby super na wesele. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie kochana 💞 Polecam sklep stacjonarny lub online Simple, tam są jedne z najpiękniejszych klasycznych szpilek i w dodatku mega wygodne! :)

      Usuń
  5. Wow stylizacja jest mega bardzo w moim stylu!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, masz rewelacyjne wyczucie stylu :-) pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne zestawienie, a kolor kurtki-idealny na taki początek wiosny^^

    OdpowiedzUsuń
  8. No Kochana - bardzo ładne zdjęcia, ja jakieś czas temu zaopatrzyłam się w lustrzankę - na wiosnę ruszam z nowym, lifestylowym blogiem - teraz jednak zapraszam Cię na rozdanie na mój obecny blog !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na nowy blog z niecierpliwością ❤ dziękuję!

      Usuń
  9. też muszę się koniecznie wybrać na kobiety mafii!

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak podobały Ci się "Kobiety Mafii"? My wybieramy się jutro do kina :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam fioletowy kolor :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dość długo nie nosiłam fioletu, bo źle się w nim czułam. Ale dziś przełamałam tą niechęć i kurteczka jest 💕

      Usuń
  12. Myślę, że tej wiosny ultrafiolet skradnie moje serce. A Ty przepięknie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka robi całą stylizację! Świetna jest i piękny ma kolor!
    Pozdrawiam
    petite-maddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jeszcze do fioletu się nie przekonałam, ale szpilki sprawiły, ze zestaw wygląda super :)
    obserwuję :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja długo nie lubiłam fioletu, ale niedawno zmieniłam zdanie 💞

      Usuń
  15. Raczej na żaden, ale jeszcze się zobaczy. Miłego seansu życzę :)
    Mnie również obudziło słońce, no i cały biały krajobraz. W końcu nasypało śniegu, niestety ja czekam na wiosnę :D
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Stylizacja prosta, ale elegancka i ładna ;) Kurteczka śliczna! Nie zmarzłaś? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczko świeciło, więc nie było tak źle ❤ dziękuję! No u mnie od kilku dni ponad -10 🌨❄
      Film bardzo fajny, więc polecam :)

      Usuń
  16. Gdzieś czytałam właśnie już wcześniej, że fiolet będzie królował w roku 2018. Ja nie mogę się doczekać wiosny, nienawidzę zimna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czekam z niecierpliwością na wiosnę i lato ☀ również nienawidzę zimy :(

      Usuń
  17. Świetna stylizacja :) Ja również wybieram się do kina na Kobiety mafii, mam nadzieję, że warto :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja, bardzo podoba mi się to połączenie kolorów :) Ja się dobrze czuję w pastelowym fiolecie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/stylizacja-z-militarnymi-detalami.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Pastelowy fiolet też mi się bardzo podoba :) może się na niego skuszę <3

      Usuń
  19. Ten fiolet był zauważony już wcześniej, że będzie on modnym kolorem tego roku :) A oprócz fioletu jest również zielony także niezłe połączenie :D Mimo wszystko super stylizacja i kurteczka ma świetny kolor! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony też uwielbiam i gości w mojej szafie już od dawna <3 Ale ostatnio kupiłam zieloną spódnicę w plisy - niebawem pojawi się tutaj na blogu, więc zapraszam :)
      Dziękuję bardzo ! :*

      Usuń
  20. Jak podobały Ci się "Kobiety Mafii?"

    Podziwiam Cię za zdjęcie kurtki i zostanie w krótkim rękawku, to się nazywa poświęcenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobiety mafii - jak dla mnie świetny film. Zabawne teksty, super nagrany ❤ gorąco polecam!
      A co do zdjęć dziękuję! :) czasem ..warto się poświęcić ❤

      Usuń
  21. Piękne elegnackie szpileczki :) świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten fiolet zdecydowanie do mnie przemawia ;-)
    http://www.eobrazy.cal24.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty