Dzień Kobiet - wyjątkowe święto

Dzień Kobiet.

🌷 🌷 🌷

Wyjątkowy dzień, wyjątkowa stylizacja. 
Pomimo zimna, choć już nie takiego jak kilka dni wcześniej, przygotowałam seksowną stylizację, w której każda z Nas będzie czuła się wyjątkowo.
Klasyczna czarna sukienka , tzw. mała czarna, z delikatnym wycięciem na plecach, to coś co każda z Nas ma w swojej szafie. Tego typu sukienek mam od groma, ale właśnie TĄ wybrałam na ten wspaniały dzień :) Jest ona klasyczna, gładka, ale wycięcie na plecach sprawia, że dodaje subtelności i kobiecości. Do niej dobrałam srebrną malutką torebeczkę i srebrno-czarne wysokie szpilki, które idealnie dopełniają całą stylizację.

Dzień kobiet to coroczne święto, które obchodzimy 8 marca od 1910 roku. W Polsce ten wyjątkowy dzień był obchodzony na szeroką skalę do 1993 roku. Obecnie nadal jest on obchodzony, ale w troszeczkę mniejszym stopniu .

🌷 🌷 🌷





















W Polsce Dzień Kobiet był najbardziej popularny w okresie PRL-u. W latach 70-tych najpopularniejszymi podarunkami dla kobiet były kwiaty, które mężczyźni dołączali do prezentów. Najpierw kupowali goździki, a z czasem przerzucili się na tulipany.



































Stylizacja
Sukienka - Sugarfree
Buty - Guess
Torebka - Pull&Bear




Na koniec chciałam wszystkim kobitkom złożyć serdeczne życzenia.


Życzę abyście odnalazły:
🌹  w ciszy swoje myśli i marzenia, 
 🌹  w bliskich Wam osobach siłę i piękno stworzenia,
🌹  w otaczającym świecie radość istnienia, 
🌹  w kolorach, smakach i zapachach wielkość natchnienia, 
🌹  a w sobie miłość, bo to ona jest w życiu najważniejsza !




Życzę miłego dnia i wspaniałych chwil z Waszymi drugimi połówkami. Jeśli jesteście singielkami, to również życzę Wam cudownego, promiennego dnia !

Komentarze

  1. dziękuję i Tobie również samych wspaniałości życzę w tym pięknym dniu :)
    Świetny zestaw :D elegancki :D idealny na jakąś romantyczną kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia i wzajemnie :) a stylizacja bardzo mi się podoba, nie liczac butow - nie lubie butow z wycieciami na palce, zwlaszcza kiedy cale buty sa tak zabudowane. Ale sukienka jest sliczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* mi się spodobała najbardziej srebrna "skarpeta" w butach :)

      Usuń
  3. Tobie też udanego dnia kobiet , świetnie wyglądasz!
    Zapraszam też do mnie www.nathalieehermaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz przepięknie i bardzo kobieco w tej sukience a botki są rewelacyjne :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/jeansowa-katana-z-futerkiem.html

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW ♥ Rewelacyjna stylizacja, a to sukienka to cudo! plecy ♥
    Wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiety! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za życzenia no i oczywiście Tobie też wszystkiego dobrego <3
    Nie wiedziałam, że od tak dawna jest obchodzone to święto :)
    Sukienka super! Bardzo seksownie wyglądasz :) Jednak do butów jakoś nie mogę się przekonać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) No święto już od dawna jest obchodzone, co mnie również zaskoczyło 😊
      Dziękuję!

      Usuń
  8. Obłędnie wyglądasz w tej sukience! Tobie również wszystkiego najwspanialszego na każdy kolejny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW kochana ale piękne buty:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna seksowna sukienka i świetnie na tobie leży. No rewelacja :) mimo iż już po dniu kobiet życzę wszystkiego co najlepsze :* pozdrawiam
    (http://pracownia-kotolaka.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja, a dzień racja - wyjątkowy. Sukienka minimalistyczna i prosta, takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie interesowałam się aż tak tym dniem i muszę przyznać, że nie miałam pojęcia, iż to w czasach PRLu był on najbardziej popularny. Sukienka jest świetna *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zdziwiłam , że w ogóle tak długo jest to święto obchodzone ;O
      Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  13. Ja dnia kobiet akurat nie obchodzę, ale zauważyłam, że moje koleżanki to cały rok ubierają się normalnie ale jak przychodzi dzień kobiet to wybieg mody normalnie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w stu procentach ;) a przecież warto wyglądać pięknie codziennie ;)

      Usuń
  14. Wow kochana jaką ty masz piękną figurę! A co do stylizacji to także mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz bosko, bardzo zgrabnie! przepiękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz w tym świetnie!

    I również - spóźnione, ale najszczersze życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie opisana geza jak było wcześniej z tym świętem.
    Jaka ładna kreacja na to święto wybrałas woow. Ślicznie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. nawzajem :) W sumie połowy tych informacji nie wiedziałam :D
    Cudowne buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem mężczyzną i Dzień Kobiet jest dla mnie nieco problematyczny – a to dlatego, że nigdy nie wiem, co kupić mojej kobiecie. Na szczęście natrafiłem ostatnio na ciekawy sklep internetowy https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niej w którego ofercie można znaleźć wiele ciekawych produktów w korzystnych cenach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty