Riwia - oryginalne spinki do koszul

Dziś przychodzę z inspiracją prezentu dla mężczyzn. 

Dla mnie to jest odwieczny problem co kupić na prezent płci przeciwnej.
Chciałam,  żeby to było coś oryginalnego i niecodziennego i natrafiłam na stronę RIWIA. Sądzę, że każdy facet w swojej szafie posiada koszule, którą można "upiększyć" oryginalnymi i niepowtarzalnymi spinkami. Dodadzą one eleganckiego charakteru, m.in. przy stole wielkanocnym, na uroczystościach, weselach, bankietach itp.. Wiele mężczyzn na codzień nosi koszule, bo wymaga od niech tego ich praca. Riwia ma w swojej ofercie spinki, które nie są tylko eleganckie, ale również z humorem.😊

Krótko o sklepie...
  Riwia to miejsce, w którym znajdziesz największy wybór spinek do koszuli. Większość z Was spinki do mankietów uważa za dodatek zarezerwowany dla mężczyzn. My wychodzimy poza schematy i odkrywamy przed Wami świat niezwykłych dodatków. Pasjonujący, pełen klasy i elegancji, z odrobiną dystansu, humoru i nonszalancji. Nasza oferta nie kończy się na męskich spinkach – ona się na nich dopiero rozpoczyna. W Riwii specjalnie dla Was przygotowaliśmy szykowne spinki do koszuli damskiej, a także pełne uroku spinki do mankietów dla dzieci.


Zobaczcie jakie spinki wybrałam dla dziadków na prezent na Wielkanoc.
 🎁
Postawiłam na oryginalny wzór, który mi osobiście przypomina morze i lato. Mam nadzieję, że prezent będzie trafiony :)
























www.riwia.pl/spinki-do-mankietow-kotwice


🐣

Poza prezentami to zachęcam Was dziewczyny do obejrzenia spinek dla nas!  Większość z nich jest przesłodka i będzie pasowała nam do każdej stylizacji koszulowej. 💕
www.riwia.pl/spinki-damskie

Zachęcam również do obejrzenia
Nie zawsze ślubne spinki muszą być poważne i klasyczne. Riwia oferuje szeroki wybór humorystycznych spinek, które będą wesołym akcentem podczas ślubu 😁

🐣

Na zakończenie chciałabym Wam wszystkim złożyć życzenia Wielkanocne 
🐣 🐣 🐣
Kolorowych jajeczek..
Rozczochranych owieczek..
Rozkicanych króliczków..
Pyszności w koszyczku..
A przede wszystkim mokrego ubrania..
W dniu wielkiego lania! 
Zdrowych i spokojnych świąt w gronie najbliższych 🐣




Komentarze

  1. Piękne mają te spinki do mankietów! A zdjęcia super :) pozdrawiam i wesołych świąt życzę ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo eleganckie spinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że mojego męża trzeba siłą wciskać w garnitur ;)
    Wesołych Świąt :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Te spinki eleganckie do mankietów. A zdjęcia zajączka i kurczaczka śliczne :) pozdrawiam smacznego jajeczka i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cudowne spinki, jestem przekonana, że prezent okazał się strzałem w 10! :)
    Z chęcią przejrzę asortyment sklepu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!


    OdpowiedzUsuń
  6. piękne te spinki :) ahh wyobrażam sobie jakby mój mężczyzna wyglądał w garniturze i tych spinkach przy mankietach :) cudowne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Spinki świetnie się prezentują ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne spinki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/czerwona-ramoneska-i-mom-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super są te spineczki! Mam nadzieję, że święta mijają Ci w dobrej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Sama pomyślę chyba o nich jako prezent,naprawdę ślicznie wyglądają :)

      Usuń
    2. :) Damskie też kochana są , gdybyś chciała ;)

      Usuń
  11. Jeśli chodzi o mnie, też mam wielki problem co kupić dla mojej drugiej połówki, spinki są super, chyba skorzystam na kolejną okazję! :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nigdy nie przywiązywałam wagi do spinek, a te są naprawdę fajne ;)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) na stronie jest mnóstwo świetnych spinek :)

      Usuń
  13. Bardzo ładne te spineczki, naprawdę pomysłowe i ciekawe :) uważam że to świetny pomysł na prezent dla każdego mężczyzny, ukochanego, taty, brata, dziadka - coś takiego ceni się w każdym wieku :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) Coś wyjątkowego i zarazem oryginalnego :)
      Dziękuję ;*

      Usuń
    2. Właśnie, nawet myślę o takim prezencie dla ukochanego :)

      Usuń
  14. wow! same perełeczki :) dla każdego coś dobrego!

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak chodzi o damskie to osobiście zauroczyłam się w truskaweczkach 🍓

      Usuń
  15. No takich fajnych spinek do koszul jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, inspirujący post!

    zapraszam też do mnie: https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakup takich spinek dla mojego ukochanego już od dawna chodzi mi po głowie. Ciekawe są Twoje propozycje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy mężczyzna powinien się cieszyć z takiego prezentu ;) Dziękuję !

      Usuń
  18. Bardzo oryginalne te spinki, na pewno będą się ciekawie prezentować :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty