Tunika w ptaszki w połączeniu z futerkiem

Dzień dobry wszystkim :)

Za oknem przez moment było wiosennie, ale znowu zawitały chmury i przelotne deszcze.. Wieczory nadal na minusie u mnie. A u Was jak pogoda? Rozpieszcza Was czy raczej sami musicie się rozpieszczać ? :)

Przychodzę do Was z wiosenną stylizacją, lecz nie na ten ciepły okres, a ten chłodny jeszcze, który obecnie mam za oknem. Mimo chłodu lubimy wyglądać kobieco, więc postawiłam na zwiewną tunikę , a`la koszulę w ptaszki z Zary. Zimą nosiłam ją do legginsów, aczkolwiek, że temperatura jest już ciut na plusie postanowiłam założyć ją do gołych nóg. Przy obecnej pogodzie polecam założyć jednak cieliste rajstopy na nóżki :) Do tuniki postawiłam ubrać beżowe botki na obcasie i beżowe krótkie futerko - które uwielbiam ! Całość zaakcentowałam malutką torebeczką w kolorze starego złota. ;)










Zachęcam do obserwowania mnie na:





 





Ostatni tydzień chodziłam po lekarzach z powodu zapalenia żołądka. Okropny ból.. nie życzę nikomu, by go doświadczył. 
Poza tym poprzedni tydzień bardzo szybko mi minął, a weekend jeszcze szybciej mi minął. Spotkania ze znajomymi, trochę tańców i niedzielny obiad na mieście :)
Wam jak minął weekend ? :) Macie już plany na ten nadchodzący ? :)



















Stylizacja
Tunika - Zara
Futerko - Zara
Torebka - Pull&Bear
Buty - Mango


Ostatnio również miałam okazję zrobić kilka sesji zdjęciowych, więc zachęcam serdecznie jeszcze raz na FACEBOOKa , gdzie będzie można już niebawem oglądać efekty mojej pracy ;)



Życzę wszystkim miłej końcówki tygodnia oraz wspaniałego, ciepłego weekendu ! ;)

Komentarze

  1. Piękny wzór, bardzo wiosenny! Wyglądasz prześlicznie.

    Teraz czekać tylko na typowo wiosenną, słoneczną pogodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Ja już się nie mogę doczekać wiosny i ciepłych dni <3
      Dziękuję bardzo ! ;*

      Usuń
  2. świetna stylizacja! bardzo fajnie dobrane kolorki :) cudowne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia ale przyznam, że strasznie mi zimno jak na Ciebie patrzę hahaha :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio futerka robią furorę! Super stylizacja. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć to prawda <3 ja uwielbiam futerka i mam ich pełno <3 Dziękuję ;*

      Usuń
  5. Super post super jest ta tunika. Ja dodała bym tylko pasek w tali. Super zdjęcia!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad dodaniem paska, ale postanowiłam na luz :) Dziękuję bardzo ! :*

      Usuń
  6. Świetna jest *.* ale na ten weekend to się nie nadaje - u mnie śnieżyca za oknem ;P, a szkoda chciałabym już wiosnę a najlepiej lato i też z gołymi nóżkami wyskoczyć ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie nadal ciut na minusie, ale słonko pięknie świeci, więc się nie odczuwa tej temperatury ;)
      Dziękuję kochana ! :*

      Usuń
  7. Wyglądasz przepięknie :)!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie kochana wyglądasz! :)
    Cudowne połączenie, tunika świetnie współgra z resztą look'u.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natka ! <3 Cieszę się, że Ci się podoba :*

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia, tunika jest śliczna 😘
    Zapraszam na nowy post 💋
    http://www.stylishmegg.pl/2018/03/czerwona-sukienka-i-zamszowa-ramoneska.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, chociaż zdjęcia nie oddają tego cudownego koloru, który jest w rzeczywistości ;)

      Usuń
  11. Przecudne zdjęcia ;) Futerko super :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny ma motyw ta tunika i ładnie wygląda z futerkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie tuniki! Są niezobowiązujące, wygodne i pięknie się prezentują - szczególnie wiosną :) też mam podobną, tylko w kaktusy :D
    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty