Wiosenna klasyka

WIOSNA 

 ☀ ☀ ☀ ☀ ☀

Pierwszy dzień astronomicznej wiosny 2018 wypada 20 marca.
 Za to pierwszy dzień kalendarzowej wiosny wypada 21 marca 2018.
 Jednak nie zawsze tak będzie... Z biegiem lat pierwszy dzień wiosny wypada trochę wcześniej, lecz nie ma co się tym przejmować. Mocne przesunięcie daty pierwszego dnia wiosny nastąpi dopiero w 2048 roku. Wówczas pierwszy dzień wiosny wypadnie 18 marca!  Z kolei w 2102 roku pierwszy dzień wiosny może wypaść nawet 13 marca !!

Niby mamy już wiosnę, ale pogoda nadal w kratkę. Raz słońce, raz deszcz, a nawet śnieg.
Czy tak będzie wyglądała wiosna w tym roku ?
Za czasów szkolnych ... Pierwszy dzień wiosny to dla uczniów jest dzień wagarowicza i większość uczniów idzie na tzw. wagary. Obecnie nie wiem jak to wygląda wśród młodzieży, ale sądzę, że odchodzą od tego "zwyczaju". Komu z resztą chciałoby się w taką deszczową pogodę chodzić po mieście, parku czy gdziekolwiek indziej... ?

👗

Z okazji obecnej pory roku przygotowałam dla Was stylizację nawiązującą trochę do wiosny, a trochę jeszcze do zimy. Stylizacja ta jest ciepła, ponieważ sukienka jak i żakiet jest z naturalnej wełny. Tak, wiem... zaraz ktoś powie, że wełna "gryzie", swędzi itd... Mam te same uczucia do tego materiału.. ale oba ubrania są z podszewką, która uniemożliwia dyskomfort przy noszeniu ubrań. Do tego eleganckiego ubioru postawiłam na skórzane szpilki ze srebrną klamrą na kostce.

Co sądzicie o tej stylizacji ?
 Gdzie byście ubrani tego typu look ? :)

Ja osobiście lubię ten ubiór, kiedy jest chłodno, ale sucho. Wówczas wygląda się kobieco i zarazem jest nam ciepło :)













Zachęcam do obserwowania mnie na 
📷

oraz











Na wiosnę zawsze staram się robić porządki w szafie i część ubrań oddaje dla biednych, drugą część chowam sądząc , że jeszcze kiedyś to założę, a tam na prawdę zapominam o nich i bez sensu leżą... Nic nie poradzę, że do niektórych ubrań mam sentyment.. No a kolejna część rzeczy jest systematycznie przeze mnie noszona :) Są też ubrania na wyjątkowe okazje, które znajdują się w drugiej osobnej szafie. 

A Wy kiedy najchętniej robicie porządki w swoich szafach?
Co robicie z ubraniami, które Wam się już znudziły albo są nietrafionym prezentem ? :)






























Stylizacja
Żakiet - Simple
Sukienka - Simple
Buty - Simple
Naszyjnik - Swarovski 





Życzę wszystkim miłego i słonecznego weekendu !

☀ ☀ ☀ ☀ ☀




Komentarze

  1. świetne zdjęcia i bardzo ładna Pani :) będę zaglądać częściej! Pozdrawiam

    http://blog.brevio.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że się podoba :) Zapraszam do zaglądania ! <3

      Usuń
  2. Płaszczyk przecudowny! Uwielbiam takie wiosenne, niecodzienne kolory!
    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja i świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa stylizacja :) Sukienka przepiękna, a żakiet taki oryginalny ;*

    Pozdrawiam ciepło :)

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):* Cieszę się, że podoba Ci się stylizacja :)

      Usuń
  5. Klasycznie, elegancko! A limonkowa zieleń fajnie ożywia i nadaje oryginalnego charakteru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ! W ogóle kolor limonkowy jest taki pozytywny i kojarzy mi się z latem :)

      Usuń
  6. Klasycznie,wiosennie,z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Jeszcze , gdyby słonko wyszło to byłoby cudownie ! ;)

      Usuń
  7. Świetne połączenie kolorystyczne żakietu z kolorem ust <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor żakietu, taki bardzo wiosenny. Bardzo ładna stylizacja i jeszcze piękniejsze zdjęcia.
    Pozdrowionka, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie kochana wyglądasz, zakochałam się w Twoim żakiecie! <3
    Jestem zaskoczona, tak mocnym przesunięciem daty pierwszego dnia wiosny... widać to po liczbach...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujęę :* Tak.. po liczbach najlepiej można to sobie wyobrazić. No ale cóż .. świat się zmienia a z nim daty :)

      Usuń
  10. Stylizacja świetna! A teraz tylko czekać na wiosnę i za oknem, bo w układzie gwiazd i naszych kalendarzach już się zagnieździła. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w kalendarzach i gwiazdach już zagościła, ale pytanie kiedy pojawi się za oknem ? Oby jak najszybciej :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  11. Ładna stylizacja, widać, że zbliża się wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszczyk robi robotę w tej stylizacji, wygląda genialnie 😘
    Zapraszam na nowy post 😘
    http://www.stylishmegg.pl/2018/03/karmelowy-trench-i-winylowe-spodnie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wykonane zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Podoba mi się żakiet ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny kolorek kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosna na razie tylko w mym serduszku :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Eeee tam, oni teraz na dzień wagarowicza nie chodzą po lasach czy łąkach, nie robią ognisk tak jak my kiedyś... teraz łażą do galerii i tak spędzają pół dnia z telefonami w rękach, taka prawda niestety :/

    Ten żakiet jest fantastyczny <3
    piękny nasycony kolor ajććć aż chce się go zjeść :) hehe

    buziaki :*
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Z roku za rok coraz gorzej będzie..
      Dziękuję bardzo ! :*:*

      Usuń
  17. Najbardziej mi się podoba te futerko! Super! U mnie niestety z porządkami w szafie bywa ciężko. Niektóre rzeczy leżą jeszcze z metkami, a te w których już nie chodzę też walają się gdzieś na dnie szafy, także wstyd się przyznać... :) Niech ta prawdziwa, pogodna wiosna przyjdzie - może to mnie zmotywuje do porządków :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też liczę na wiosnę, że mnie zmotywuje na mega mega porządki :*
      Cieszę się, że futerko wpadło Ci w oko :*

      Usuń
  18. Wow cudownie wyglądasz w tej stylizacji, cała kompozycja mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja jak i zdjęcia! U mnie w szkole uczniowie, którzy poszli na wagary... tak naprawdę zostali po prostu w domach.

    Zapraszam do mnie:
    www.aleksandra-rutana.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)
      No dlatego to już nie są wagary jak kiedyś :D

      Usuń
  20. Razem z dziećmi w szkole przeganialiśmy zimę paląc marzannę ale chyba nie odeszła do końca. Cieplejsza stylizacja to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrząc dziś za okno - to chyba zaczyna się wiosna :)
      Dzięki, chociaż stylizacją mogę się pocieszyć :):)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty