Jeansowa klasyka od Twinkledeals


Za oknem od tygodnia piękne, ciepłe słońce..  🌞
Temperatura przekracza 20 stopni. Nareszcie czuć prawdziwą wiosnę !! :) Z tej okazji przygotowałam dla Was wiosenną stylizację na co dzień. 
Jeans od lat króluje w modzie.. czy to jasny, czy też ciemny.. z dziurami , z przetarciami.. itd.. 
Uwielbiam jeansowe ubrania, dlatego też postanowiłam zamówić od Twinkledeals piękna jeansową kurteczkę z przetarciami i dziurami na łokciach. Postawiłam na luźny look, stąd też dziurawe spodnie z wyższym stanem. Kolorystycznie idealnie pasują do kurtki. Biel z jeansem zawsze wygląda świeżo i zarazem modnie. Bluzka i trampki w kolorze białym pięknie komponują się z kolorem niebieskim.



A wy co sądzicie o ubraniach jeansowych ? 

? lubicie / nie lubicie ?










Obserwuj mnie na 
oraz
!  !  !









Stylizacja:
Kurtka - Twinkledeals
Bluzka - Twinkledeals
Spodnie - Stradivarius
Trampki - Lacoste

🍹  🍹  🍹

Na mojej ulubionej stronie Twinkledeals znalazłam kilka cudownych ubrań, które muszę mieć na te wakacje :) 
  letnie must have


 


 






 



Co sądzicie o moich propozycjach ? 

🌼  🌼  🌼

Życzę wszystkim udanego, pięknego i oczywiście ciepłego tygodnia ! :)
🌞🌞🌞🌞🌞🌞

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się taki jeansowy look :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ubrania jeansowe, ale osobiście dla mnie za dużo tego jeansu:) Stylizacja, jak najbardziej na tak:) Oj tak, wiosna przyszła. Ciepło, ptaszki! Bajka!:) Najlepsza według mnie 1 sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie spodnie i ten luzacki styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny do noszenia na co dzień :) i przede wszystkim wygodny ! :D

      Usuń
  4. Lubię jeans ale nie przepadam za połączeniem jeansowa kurtka plus jeansowe spodnie, za dużo tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Każdy ma swój gust :) Dziękuję za szczery komentarz ! :)

      Usuń
  5. Jeansowa kurtka dla mnie swietna, do wielu rzeczy pasuje, taki must have :) Fajne propozycje stylizacji, muszę zajrzeć na ta stronkę :) Bardzo miły blog, pozdrawiam :) milkowomi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie <3 A na stronę zachęcam, żeby wejść, bo jest bardzo dużo świetnych nowości :)

      Usuń
  6. Ale piękny zestaw, uwielbiam jeans :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Super to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. PIĘKNIE WYGLĄDASZ :)
    Uwielbiam jeansowe zestawy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie podoba stylizacja :) dziękuję bardzo 😘

      Usuń
  9. Osobiście jestem zakochana w takiej klasyce, więc jak dla mnie stylizacja na plus! :)
    FotoHart 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Estas guapisima!!! !Te espero por mi blog bonit@!!!
    Feliz tarde de JUEVES!!!❤💛💙

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię jeans, zwłaszcza jeśli chodzi o spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Such a stylish and cute outfit.. double denim is awesome! :)

    Pretty!!

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ! cudownie wyglądasz :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka w stylu lat 90. -świetna :)

    https://zanpale.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty