Khaki płaszczyk w połączeniu z jeansem

Pogoda, która obecnie jest za oknem, mogłaby być cały czas taka piękna, ciepła i słoneczna ! U mnie ostatnio bardzo dużo się dzieje, stąd też mam nie wiele czasu na systematyczne pisanie postów.
Od jakiego czasu kolory w odcieniach: beżu, brązu, zieleni, khaki  inspirują mnie same w sobie jak i w różnorakich połączeniach. Dlatego też przy ostatnim zamówieniu zdecydowałam się na płaszczyk / żakiet w kolorze khaki od Twinkledeals. Płaszczyk jest cieniutki i przez to idealnie nadaje się na 3 sezony: wiosnę, chłodne wieczory latem i ciepłą jesień. Kolor ten pasuje praktycznie do wszystkiego. W mojej stylizacji połączyłam płaszczyk z jeansowymi szortami  (to część garderoby, która jest dla mnie najważniejsza w sezonie letnim). Do szortów dopasowałam bluzeczkę ażurową w kolorze beżowym (latem możemy nosić pod takimi bluzkami stanik od stroju kąpielowego bądź tak jak ja tutaj - po prostu biustonosz). Postawiłam na beżowe szpilki wiązane, które według mnie pięknie dopełniają całość i są wyrazem kobiecości.
Jest to luźna stylizacja na co dzień, o ile lubi ktoś chodzić na co dzień w szpilkach :) Ale szpilki można zastąpić trampkami, balerinkami ... kto jak woli :)















Obserwuj mnie na INSTAGRAMIE
Obserwuj mnie na FACEBOOKU

















 



 

 










Zachęcam do odwiedzenia strony Twinkledeals. Dużo ciekawych i oryginalnych ubrań w dobrych cenach. Jakość ubrań jest na prawdę dobra, a już kilka zamówień odebrałam. Ubrania są identyczne jak na zdjęciach 💕 Po praniu nic się z nimi nie dzieje, oczywiście jeśli stosujemy się do zaleceń z metek. 

Obecnie mam bardzo dużo pracy, studia, zdjęcia.. i tak w kółko. Ostatni weekend spędziłam w Trójmieście. Calutką sobotę spędziłam chodząc po sklepach, od jednej galerii do drugiej. Krótko mówiąc - zakupy się udały :) Natomiast niedzielę spędzałam rodzinnie i zrobiliśmy sobie wypad do Sopotu. Zdjęcia można zobaczyć na IG, więc zapraszam serdecznie wszystkich.
 *** instagram *** 
Co prawda jest ich tylko kilka, ale na pewno jeszcze coś wrzucę :)
U mnie nadchodzący weekend zapowiada się aktywnie i towarzysko. A Wy macie już jakieś plany na weekend ? A może macie już plany na Majówkę? Przecież to już kilka dni.. a grilla trzeba gdzieś zrobić :)



STYLIZACJA
bluzka - TK MAXX | szorty - Peek & Cloppenburg
płaszczyk - Twinkledeals | buty - Kendall+Kylie



Miłego weekendu wszystkim życzę :)

Komentarze

  1. Płaszczyk piękny, jednak jak dla mnie to buty tutaj są "gwiazdą". Mega piękne, poluje na takie dłuższy czas! :)
    http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) muszę przyznać, że w butach odkąd je ujrzałam to się zakochałam :)

      Usuń
  2. Płaszcz bardzo ciekawie się prezentuje w tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, miejska stylizacja. Buty skradły moje serce! Mam nadzieję, że pogoda utrzyma się jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja, bardzo takie lubię :3
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jakość zdjęć! Pozdrawiam :)
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty :)

    https://zanpale.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja ! Buty super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszczyk bardzo mi się podoba i kolor super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że się podoba 😊😊

      Usuń
  9. Wszystko super wygląda :D bluzka, spodenki i ten płaszczyk idealnie :D
    zapraszam do mnie na Konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie kolory i koszulki kojarzą mi się z latem! Piękne szpilki kochana. Bardzo Ci pasuje taka stylizacja. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz z tymi szpilkami https://zoio.pl/obuwie/szpilki łącząc go ze stylem boho ;) Stylizacja na Tobie wygląda ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka z gipurą jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz w tym płaszczyku! Od zawsze chciałam coś takiego mieć, ale czułam, że to nie do końca mój kolor. Fajne modele widziałam też tutaj Teraz wprawdzie mamy upały, więc taki płaszczyk może się nie przydać, ale lato szybko minie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty