Rosegal - moje propozycje must have

Piękna,  ciepła wiosna za naszymi oknami ☀ aż chce się coś robić!

  Dziś krótki wpis na temat moich inspiracji od firmy RoseGal ❤ Przeglądając ubrania na różnych stronach, trafiłam właśnie na tą, którą dużo osób poleca. Rzeczy są na prawdę piękne i wierzę,  że w rzeczywistości również takie będą. 🌟
Moje wybrane rzeczy, które muszę mieć są w kolorze czarnym. Dla mnie ten kolor jest po prostu klasą. Mimo, że lato, że ciepło.. to przecież wieczorem jest już przyjemnie,  a czarne ubrania połączone z piękną opalenizną wygląda po prostu SUPER 💕

Zapraszam Was na stronę Rosegal, wierzę,  że znajdziecie tam coś również dla siebie 😊








To są moje propozycje na wieczór. Elegancko,  klasycznie i seksi.
Poniżej propozycje na plaże ☀









💚💙❤❤💙💚

Obecnie zbieram się do Trójmiasta.  Plaża, zakupy, nadmorski klimat. To właśnie lubię najbardziej na wyjazdach ❤

Życzę wszystkim udanego weekendu! 

Komentarze

  1. Naprawdę świetne propozycje. Może skorzystam z niektórych :)



    Zapraszam tez do mnie :)
    www.angelikaaa.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja już czekam z niecierpliwością na nie :)

      Usuń
  2. Wszystkie te propozycje bardzo do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A właśnie jestem na etapie poszukiwania sukienki na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zachęcam do odwiedzenia strony, bo ja również szukałam sukienki na wesele no i znalazłam :):)

      Usuń
  4. Fajne propozycje! W szczególnosci zauroczyla mnie druga sukienka! <3
    Dobrego tygodnia!
    I zapraszam do siebie :)
    https://morebeautifullife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta bielizna :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dominiko, ten post nie wygląda najlepiej. Przeczytaj go jeszcze raz. Zdania do siebie nie pasują i jak dla mnie jest to typ najgorszej, żeby nie powiedzieć 'chamskiej' reklamy. Nie pisze tego, żeby Ci popsuć humor czy nie wiem co tam jeszcze, ale żebyś następnym razem w bardziej kreatywny sposób zareklamowała firmę, tak aby Twoim obserwatorom się to dobrze czytało, zastanów się czy sama chciałabyś zobaczyć taki post na innym blogu. Można fajnie napisać sponsorowany post, zrobić kolaż z outfitami w postaci fajnej grafiki czy coś. Wiele blogerek świetnie sobie z tym radzi, dzięki czemu nikt by nie powiedział 'sprzedała się', bo widać jak wiele pracy włożyła w taki post.
    Ja jak widzę tak byle jak napisaną notkę, to automatycznie autor traci naprawdę dużo w moich oczach, żeby za kilka dolarów zrobić szybki post na odwal się, równocześnie okazując swoim czytelnikom tak mały szacunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamy całkowicie inaczej wyglądają.
      Mój post to nie reklama, tylko zwykły post na temat inspiracji, które wybrałam z tej strony. A że podlinkowałam ubrania, które zamówiłam, to chyba nie jest coś złego?
      Każdy ma inny gust co do czytania i wizerunku postów.
      Szanuje Twoje zdanie, aczkolwiek mi z kolei nie podobają się kolaże z outfitami...
      Humoru popsuć nie popsułeś/aś , bo traktuję takie komentarze jak każde inne i chociaż jest on szczery, a nie kopiuj-wklej ;)
      Szkoda tylko, że pisany Anonimowo.... no ale cóż ;)

      Usuń
  7. Ciekawy post i nie zgadzam się z poprzednim komentarzem.
    A propozycje na lato - super :)


    Pozdrawiam serdecznie ;)
    Olivka

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne propozycje, cekinowy top najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe propozycje :) pozdrawiam :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się sukienka na plażę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super :) Już się nie mogę doczekać, kiedy będę miała ją już w domu :D

      Usuń
  11. Top w cekiny najładniejszy ! Właśnie go zaraz sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty