2w1 - jasność z akcentem

Dziś przychodzę z typowo jasną i letnią stylizacją, gdzie akcentem jest kolor różowy. 
Mam dla Was dwie propozycje stylizacji. Obie podobne, lecz trochę się różnią. 
Ubiór fajny na ciepły letni dzień z delikatnym wiaterkiem. 
Pierwsza propozycja to biała długa kamizelka od Twinkledeals, która mnie od razu zachwyciła i musiałam ją mieć. Ciekawie też wygląda w połączeniu ze strojem kąpielowym. W połączeniu z białymi luźnymi spodniami i różowym krótkim topem wygląda dość świeżo, jasno i zarazem trochę elegancko. Dodatkowo dobrałam białe szpilki i białą klasyczną torebkę w kształcie prostokątnym. Różowy top ewidentnie rzuca się tu jako pierwszy. I o to właśnie mi chodziło! Jeden kolor , który akcentuje całość. Co sądzicie o takiej stylizacji? ;)
Zdjęcia zrobione w cudownym Sopocie, do którego wracam z wielką radością. Za kilka dni znowu wyjazd do Trójmiasta, więc zapraszam na Insta, gdzie będę wrzucała na bieżąco zdjęcia z wypadu nad morze :)






 











 


 


 


Stylizacja:
Top - Calzedonia
Kamizelka - TwinkleDeals
Spodnie - Zara
Torebka - Simple
Buty - New Look

❤❤❤

Druga stylizacja jest już znacznie "ubarwiona" w porównaniu do pierwszej.
Złota kurtka, białe spodnie, różowy top. Trochę się dzieje, ale według mnie wszystko wygląda ze smakiem. Różowa torba pasuje to topu, białe buty do spodni. Złota kurtka od Twinkledeals jest rzeczą, która pasuje i do koloru białego i do różowego. Ponoć 3 kolory można łączyć :)
Stylizacja fajna na wieczorny letni plener albo wyjście do klubu. Latem wieczory bywają czasem chłodne, więc złota kurtka ochroni nas przed zimnem i zarazem doda nam imprezowego wyglądu.
Co sądzicie o tym połączeniu? 



 





 




Stylizacja:
Top - Calzedonia
Kurtka - TwinkleDeals
Spodnie - Zara
Buty - New Look
Torebka - TK maxx



Która według WAS stylizacja jest lepsza? Może obie Wam się podobają, a może żadna ? Dajcie znać w komentarzach, będzie mi bardzo miło! 

U mnie obecnie bardzo dużo pracy.. i tak aż do końca maja. Później egzaminy na studiach, więc również będę rzadziej pisała posty.. Ale nadrobię w wakacje - obiecuje ;)

Miłego tygodnia życzę !
Oby jak najwięcej słońca u Was było ;)
☀☀☀

Komentarze

  1. Przepiękne szpileczki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie są świetne, ale dla siebie chyba wybrałabym pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne stylizacje, najbardziej podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stawiam na pierwszą stylizacje. Ta kamizelka jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow cudowna i bardzo elegancka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanką wersji nr 2, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obie stylizacje są świetne! :D
    a topik genialny :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja lepsza. A co do kurteczki to mam taką samą tylko srebrna. Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      oooo ja właśnie szukam srebrnej, gdzie kupiłaś ? :)

      Usuń
  9. Obie stylizacje świetne. Złota kurtka znakomita. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zestawienie kolorów i ciekawy zestaw :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Znakomita stylizacja i pierwsza i druga !

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie wygrywa pierwsza :) A pomysł zestawienia bieli z żywą, neonową bluzką bardzo mi się podoba :) Nie jest mdło - jest intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszy mnie to, że podoba Ci się takie połączenie <3

      Usuń
  13. Dawno mnie nie było w blogosferze, ale oto powracam.
    Druga stylizacja ma w sobie niepowtarzalny charakter, bardzo pasuje Ci takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty