Malinowa sukienka z morzem w tle

Jutro dzień Matki. 
Święto to obchodzone jest jako wyraz szacunku dla wszystkich matek. W Polsce obchodzimy je 26 maja, a w pozostałych krajach jest ono w różnych dniach obchodzone. W niektórych krajach Dzień Matki obchodzi się w Dzień Kobiet. Przykładowe kraje, w których obchodzi się dwa święta jako jeden to np.: Białoruś, Rosja, Wietnam, Macedonia, Chiny. 
W wielu Państwach, taki jak: Austria, Belgia, Brazylia, Kolumbia, Chorwacja, Estonia, Grecja, Włochy, Niemcy, Słowacja, Szwajcaria i wiele innych, Dzień Matki obchodzony jest co roku w drugą niedziele maja.
W tym dniu zazwyczaj obdarowujemy mamy laurkami, kwiatami oraz prezentami kupnymi lub zrobionymi własnoręcznie. 

Ja w tym roku postawię na wspólną kolację w restauracji oraz jakiś mały prezent.
A Wy co w tym roku zaplanowaliście dla swoich mamusiek ? ;)









Coraz bliżej lato.. Słońce coraz cieplejsze, dni są już wystarczająco długie, aby móc się nimi nacieszyć. Im bliżej wakacji , tym więcej pracy, nauki na studiach.. Egzaminy jeden po drugim.. Ale na szczęście to tylko 2 tygodnie trudu, a później odpoczynek i wolne od uczelni. 
Macie już zaplanowany początek wakacji? Jakieś wyjazdy? Czy raczej spontaniczne pomysły z dnia na dzień? A może praca sezonowa w Polsce lub za granicą? :)
U mnie będzie się dużo działo, bo aż 2 śluby, 2 wyjazdy za granice, mnóstwo pracy oraz zapowiada się ciekawy sezon fotograficzny. Muszę dobrze rozplanować wszystko, aby znaleźć czas również dla siebie :D








Dzisiejsza stylizacja raczej elegancka. Sesja odbyła się w Gdyni Orłowo, obok znanego Klifu. Spokój i szum fal w tym miejscu, to coś bezcennego. Nawet w sezonie nie ma tutaj tłumu jak np. w Sopocie czy w Gdańsku, w Brzeźnie. Polecam każdemu to miejsce na chociaż 1 dzień wypoczynku. 

Stylizacja
Sukienka - Zara
Szpilki - Monnari


Zachęcam do obserwowania mnie na 
Tam można śledzić mnie na bieżąco oraz moje prace fotograficzne.


Życzę wszystkim mamusią:
 zdrówka, spełnienia marzeń i pociech z dzieci (również tych dorosłych). 
Żyjcie nam STO LAT !



Udanego Dnia Matki życzę wszystkim :)

Komentarze

  1. Świetna sukienka :) Bardzo pasuje Ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka :) a w tym kolorze bardzo Ci do twarzy :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka, najbardziej podoba mi się kolor. Ja nie lubie nosić takiej góry ale tobie pasuje :)

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW! Ta sukienka jest piękna, robi na mnie mega wrażenie! :)
    Zapraszam do mnie www.makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie klasyczne sukienki są najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały jutro dzień ;-) a sukienka przepiękna :D Masz ekstra szpilki

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow przepięknie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta sukienka! No i fantastyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu <3 ! Zdjęcia robione już późnym popołudniem, bo w południe nie szło wytrzymać :P

      Usuń
  9. Uszyłam mamie kosmetyczkę z jej ulubionym folklorystycznym wzorem i do tego kilka kosmetyków. Już ponad tydzień temu zaczęłam najdłuższe wakacje w życiu (po maturze) i oczywiście nie zamierzam ich zmarnować. Od samego początku dużo się dzieje. A co do stylizacji to jest bardzo kobieca. Piękne tło dodaje uroku fotografiom :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to ciekawie rozpoczynasz wakacje :) No ja moje po maturze równie intensywnie wspominam, ale nie koniecznie były one najdłuższe :D Życzę duuuuużo słońca i odpoczynku :)
      A co do sukienki - dziękuję ! Tło odgrywa bardzo dużą rolę w zdjęciach :) Cieszę się, że podoba Ci się i stylizacja i zdjęcia :*

      Usuń
  10. Niezwykle ładna jest ta sukienka! *.* U mnie w lato na pewno wyjazd do Polski na kilka dni i mam nadzieję, że również coś ciekawego na moje urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :*
      A to miłego wypoczynku życzę w Polsce i sto lat na urodziny ! :*

      Usuń
  11. Śliczne buty :) Muszę się za takimi rozejrzeć, sukienka też bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty