Zakończenie majówki

Witam wszystkich na zakończenie majówki ☀
Pogoda przez cały tydzień była wręcz idealna na grillowanie, relaks na działce, imprezy w plenerach itd.. U mnie dużo się nie działo..tak w skrócie to Chrzciny, Pierwsza Komunia Święta, pisanie pracy licencjackiej, obróbka zdjęć, impreza klubowa, praca.. Niby majówka, niby wolne, a ja siedziałam i miałam mnóstwo zajęć niezwiązanych z relaksem. Mimo to cieszę się, że ogarnęłam wszystko co musiałam ogarnąć i ten tydzień będzie dużo spokojniejszy. 
Ostatnie dwa dni wolnego, które pragnę wykorzystać tak, abym mogła być zadowolona.
Ten miesiąc zapowiada się u mnie bardzo pracowicie, ale postaram się bywać tu systematycznie i odpisywać na Wasze komentarze ;) 
Za moment koniec semestru na uczelni, a co za tym idzie.. wakacje ;) Chyba każdy kto jeszcze się uczy, studiuje.. wyczekuje na ten okres letni, w  którym może odpocząć.
Wstępne plany na wakacje już mam, a Wy ? Już coś planujecie czy raczej wolicie spontaniczne wypady ?

🌅

Dzisiaj przychodzę do Was z granatowo-złotą stylizacją.
 Kurtka, którą mam na sobie pochodzi ze sklepu Twinkledeals . Kiedy ją zobaczyłam od razu skradła moje serduszko, głównie ze względu na kolor, który jest bardzo modny, a zarazem pasuje do wielu stylizacji. Coraz częściej będą się u mnie pojawiać letnie stylizacje. Pogoda jest piękna, więc aż chce się robić różne rzeczy ;) Szorty , body i złota kurtka ? Niby sportowo, codziennie, ale szpilki i mini torebka dodają szyku i letniej elegancji. Wypad do Trójmiasta uważam za bardzo udany. Gdańsk jest miastem, do którego jeżdżę od dziecka i zawsze lubię do niego wracać. Zachwyca swoją zabudową, ma fantastyczny klimat, co sprawia, że czuję się wyjątkowo. Sopot uwielbiam pod względem imprezowym, olbrzymia ilość klubów, w dodatku świetnych klubów. Ilość ludzi, która przewija się przez cały rok w tym mieście jest niezwykła. Zaparkować autem w pobliżu molo graniczy z cudem, nawet poza sezonem letnim. Mimo to uwielbiam tam spędzać czas.

🍹















 





 







Stylizacja
Kurtka - Twinkledeals
Body - New Look
Szorty - Pull&Bear
Buty - Gino Rossi
Kopertówka - Trussardi
Okulary - Valentino


Chcesz wiedzieć co mnie w życiu codziennym ?
Polub mnie na 
Codzienna dawka zdjęć i informacji ;)

💙

Obecnie sklep Twinkledeals oferuje wiele letnich nowości, które są na prawdę świetne według mnie. Oto moja mini lista sukienek, które będą idealnym wyborem na lato. Lubię przewiewne sukienki, które pod wiatrem pięknie "fruwają". Krótkie mini są idealne na imprezowe, letnie wieczory.










Życzę słonecznego weekendu !
🌞 🌞 🌞

Komentarze

  1. Kurtka jest piękna i jak wspomniałaś w poście pasuje do wielu stylizacji. A Ty wspaniałe prezentujesz się na zdjęciach! 😙

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi się ta kurteczka podoba!
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna stylizacja, aczkolwiek akurat kurteczka mi się w niej nie podoba. ;) chociaż sama w sobie całkiem ciekawa jest. :)
    planów na wakacje raczej nie mam poza ślubami w rodzinie, bo wyjątkowo mocno obrodziły w tym roku. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również w wakacje ślub za ślubem lub inne uroczystości rodzinne :) Aczkolwiek jak bardzo lubię tego typu "imprezy" :)
      Dzięki !

      Usuń
  4. super zdjęcia :D bardzo mi się podoba bluzka! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow przepięknie wyglądasz w tej stylizacji, u mnie majówka jeszcze trwa do środy, ale bardzo szybko mi leci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też szybko zleciała.... niby 10 dni wolnego, a za moment już praca :(
      Dziękuję kochana ! Bardzo mi miło :*:*

      Usuń
  6. Wyglądasz pięknie! Fantastyczne zdjęcia! Masz świetną kurtkę ♥️😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko :* Tyle komplementów w jednym komentarzu ! Ahhhh <3

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja *.* Jednym słowem nic dodać, nic ująć :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka, bluzka, spodenki? Nie umiem stwierdzić co podoba mi się najbardziej! Cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ! :):) Cieszę się, że podoba Ci się stylizacja <3

      Usuń
  9. Pięknie Ci w chabrowym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ostatnio coraz częściej przekonuję się do niego :)

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się ta granatowa kopertówka. Stylizacja super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! :) Mała , ale dużo się w niej zmieści :D

      Usuń
  11. pogoda na majówke była idealna! super spodenki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję ! A co do pogody .. fakt była cudowna :)

      Usuń
  12. Świetnie wyglądasz, masz rewelacyjne wyczucie stylu :-) pozdrawiam
    moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kurtka, robi wrażenie :) Hiszpanka bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/05/pudrowa-sukienka-w-groszki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam połączenie szortów z obcasami. Masz w nich nogi do nieba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dziękuję ! Ale z tymi nogami do nieba, to bez przesady :*:*:*

      Usuń
  15. Rewelacyjna kurtka ! Połączenie złota i granatu. Jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja, naprawdę wyglądasz w niej pięknie :)
    bardzo Ci pasuje a bluzeczka wspaniała!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie byłam nigdzie na majówce, więc od razu mi się zamarzyły wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też czekam z niecierpliwością na wakacje <3

      Usuń
  18. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@enet.ovh

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty