Dzień Dziecka



Dzień dziecka ❤

Wspaniały dzień, każdy z nas go obchodzi. W końcu wszyscy jesteśmy dziećmi!  Małymi, średnimi i tymi dużymi 🌟 
Dla mnie jest to dzień, kiedy powinniśmy spędzić czas z rodzicami, jeśli oczywiście możemy. Dzień kiedy prezenty odchodzą na drugi plan, a liczą się po prostu chwilę wspólnie spędzone z najbliższymi osobami jakimi są rodzice 💕

Życzę wszystkim,  abyście ten dzień spędzili wyjątkowo i żebyście mogli poczuć się po prostu dziećmi 💚






















 


















 










 U mnie lato w pełni, choć nie to kalendarzowe. Temperatury powyżej 30 stopni to coś na co czekałam dość długo i w końcu wyczekałam ☀ uwielbiam słońce,  ciepło i promienne dni, a latem tak właśnie jest!  Wyszukiwanie ciuchów latem trwa u mnie zaledwie kilka minut, wiec jeszcze bardziej kocham lato za to :)
Dziś letnia stylizacja i bluzka w kolorze nasyconego słońca 🌞 
Wczoraj mialam okazję fotografować produkty fantastycznej firmy z artykułami do snu jak i do zabawy!  W następnym poście więcej napisze o tej cudownej współpracy 💙


Stylizacja 
Bluzka - Zara
Spódniczka - TK maxx
Buty - Michael Kors

☀ ☀ ☀

Kto ma ochotę to zapraszam na zakupy :)




Życzę cudownego dnia i weekendu 💞



Komentarze

  1. oj ja też lubię słoneczko, ale teraz to jest za bardzo gorąco;/ Śliczna spódniczka!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to może być nawet +50, byle by był delikatny wiaterek :)
      Dziękuję ! :):)

      Usuń
  2. Kazdy z nas ma w sobie coś z dziecka <3
    http://patrycjawitkowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci ładnie w żółtym kolorze! Super stylizacja i piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ! Lubię siebie w żółtym kolorze, ale nie lubię muszek na ubraniach :d hehe

      Usuń
  4. Interesująca bluzeczka. Idealna na lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Promiennie kochana wyglądasz! <3
    To prawda dzień dziecka powinniśmy spędzić wśród najbliższych :)
    Mój dzień był wyjątkowy, o czym szczegółowo rozpisałam się w najnowszym poście.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka świetna, super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja ! Dzień dziecka - najwspanialszy dzień dla każdego , bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you, very nice to me :) I'm not tall because I'm 164cm, but nice :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz, mega spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla naszych mam zawsze jesteśmy dziećmi ❤️ Ślicznie wyglądasz! 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. ładniutka stylizacja! <3 dla rodziców zawsze jesteśmy dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj każdy z nas ma jeszcze coś z dziecka!
    Cudowna stylizacja, żółty kolor bardzo do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Muszę zakupić trochę żółtego na te wakacje <3

      Usuń
  13. W zółtym kolorze Ci do twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sukienka, piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, aczkolwiek to połączenie bluzki i spódniczki :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty