Perukowa mania od Everydaywigs

Dziś trochę w innym temacie post, ale równie ciekawy dla kobiet jak i dla młodych dziewczyn, które uwielbiają eksperymentować, a przy okazji nie zniszczą własnych ... 
WŁOSÓW.

Kiedy byłam w gimnazjum, czyli w zasadzie mogę powiedzieć, że kilkanaście lat temu, zaczęły się moje pierwsze eksperymenty z włosami.. Farbowania na różne kolory, co oczywiście strasznie niszczy włosy, jeśli ktoś robi to nieprofesjonalnie lub bardzo często lub po prostu najtańszymi produktami.. Dość długo farbowałam i na blond, i na czarny i nawet na miedziany kolor... Po kilku latach stwierdziłam, że po pierwsze: szkoda kasy na farby (przy blondzie musiałam raz na 2 tygodnie farbować włosy), a po drugie szkoda włosów, które musiałam bardzo często podcinać i "stały" po prostu w miejscu jak chodzi o długość. Obecnie od kilku już lat jestem naturalną brunetką i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Długość moich włosów jest prawie do pupy, co jeszcze bardziej mnie uszczęśliwia. No i ta kasa, która szła na zakup kolejne farby mogę przeznaczyć na coś innego.

Aleeeeeee.......

Każdy lubi czasem zmienić swój wygląd, więc podczas ostatniego leniwego dnia znalazłam znakomitą stronę z perukami. Wejdź na stronę z perukami. Ilość i jakość peruk jest bardzo duża, różnorodna i zapewniam Was, że każdy znajdzie idealny produkt dla siebie. Uwielbiam naturalne kolory, więc moimi propozycjami będą klasyczne peruki w naturalnych odcieniach blondu z brązem, tzw. ombre. Są wyjątkowo piękne na zdjęciach jak i w rzeczywistości. Kolory identyczne jak na stronie, co mnie bardzo bardzo cieszy, że nie ma żadnych rozczarowań. Ale oczywiście są też inne peruki w różnych kolorach.. róż, biały, fiolet, zieleń oraz szary. Na co dzień nie odważyłabym się w takim kolorze wyjść, ale ombre zachęca mnie :) 
Ważne jest to, że Everydaywigs oferuje dwa rodzaje peruk: syntetyczne jak i z ludzkiego włosa, tj. naturalne. Jeśli chodzi o cenę, to według mnie jest ona adekwatna do jakości i wykonania, więc powinny znaleźć się zwolenniczki noszenia takich cudownych włosów.

Poniżej przedstawiam Wam moje propozycje odnośnie Ombre.

Ombre Wigs 

Pink lace front wigs

Blonde lace front wigs

Quality synthetic wigs






Balayage Ombre Dark Brown to Blonde human Wigs











? Co sądzicie na temat peruk ?
? Założyłybyście czy może nie ? 
? Jeśli tak, to jaki kolor ?
? Jeśli nie, to dlaczego ? 

-> Dajcie znać w komentarzach <-
Jestem ciekawa co Wy o tym myślicie.



U mnie czas egzaminów, brak czasu na cokolwiek.. Tylko nauka, nauka, nauka. Weekend co prawda spędziłam relaksująco na grillu ze znajomymi, więc chwila dla siebie też była. W piątek jadę do Trójmiasta na cioci urodziny i zobaczyć nową galerię w samym centrum Gdańska. 
Kochane blogerki z Trójmiast, pytanie do Was. 
Byłyście już może w tej galerii ? 
Jak wrażenia ? 
Fajne sklepy czy raczej to samo co w innych galeriach ? 
Po powrocie na pewno dam Wam wszystkim znać czy warto pojechać tam na zakupy :)


Teraz pozostawiam Was z cudownymi propozycjami na szybką zmianę wyglądu i życzę miłego wieczoru. 
Uciekam się uczyć.

Komentarze

  1. Widziałam też u jakiejś dziewczyny perukę siwą z czarnym, cudowna była! Ta druga ombre też jest rewelacyjna, aż bym chciała takie włoski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądają te włoski!A peruk nie noszę, chociaż myślę, że to fajny sposób na sprawdzenie, jak wyglądałoby się w danej fryzurze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie czasem do sesji się to zdarza, choć coraz więcej osób nosi je na co dzień :D

      Usuń
  3. Peruk jeszcze nie noszę, ale chętnie spróbowałabym

    http://sukienkiinietylko.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Z miłą chęcią zaopatrzyłabym się w taką peruke:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowałam kiedyś z dziewczyną, która miała kilka peruk i raz na jakiś czas właśnie za sprawą peruki odmieniała swój wygląd. Ci niewtajemniczeni myśleli, że ma świetnego fryzjera stylistę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, no można się czasem zdziwić (nagłą) zmianą osób jeśli chodzi o wygląd :)

      Usuń
  6. Na karnawał to dobry pomysł ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale to polecam wówczas kolorowe peruki :D

      Usuń
  7. Dużo ludzi widzę u siebie w mieście, którzy noszą peruki , bo to trendy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też co raz więcej osób widać, którzy noszą peruki - choć nie każdemu to pasuje ;d

      Usuń
  8. założyłabym tak z czystej ciekawości jakbym wyglądała

    blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam , na prawdę są super i nie widać , że to peruka ;D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty