Wakacje tuż tuż..

Pierwsza połowa czerwca prawie za nami, a to oznacza, że za moment rozpoczną się upragnione wakacje dla dzieci, młodzieży oraz studentów :) Ja zaliczam się do ostatniej grupy, więc również cieszę się, że będzie trochę wolnego i nie będzie trzeba siedzieć nad książkami. Aczkolwiek praca pozostaje nawet w wakacje, ale od czego są w końcu urlopy :) Jeden już mam zaplanowany na drugą połowę lipca, więc czekam z niecierpliwością :) Dalej... pomyśli się :)
Egzaminy powolutku dobiegają końca, póki co każdy zaliczony na pozytywną ocenę, więc oby tak do ostatniego kolokwium było :) 

Ostatni weekend w Gdańsku również był bardzo intensywny. W piątek rodzinna impreza do nocy, w sobotę cały dzień spędziłam na zakupach i na mieście.
Najpierw pojechałam do Designer Outlets, wcześniejsza nazwa to Fashion House. Najlepszy outlet w okolicy jak dla mnie :) Oczywiście zakupy się udały ! Następnie pojechałam na miasto zjeść przepyszny deser . Po spacerze nad Motławą poszłyśmy zjeść pizze, którą wręcz uwielbiam i mogłabym jeść codziennie. No ale pojechać do Gdańska i nie odwiedzić nowo wybudowanego centrum handlowego?! Oooo nie ! Musiałam tam pójść.
A więc..
Nowo otwarte centrum handlowe w samym centrum Gdańska, obok Dworca Głównego PKP nazywa się Forum Gdańsk. Olbrzymie centrum z przepięknym placem, strumykiem, leżaczkami, tarasem widokowym, restauracjami również na zewnątrz. Coś pięknego dla osób, które uwielbiają spacerować po centrach handlowych i w między czasie zrelaksować się.
Gorąco polecam każdemu odwiedzenie Forum Gdańsk
Gwarantuję 100% zadowolenie :)


Kolejna letnia stylizacja dla wielbicieli mody. Dość prosta i zwyczajna, ale błękitny akcent rozświetla całość. Według mnie ta stylizacja pasuje i na letnie spacery po parku bądź mieście oraz na wieczorną imprezę.




















 


Zachęcam wszystkim do obserwowania mnie na 
oraz

Codziennie nowe zdjęcia ! 







































Stylizacja:
Bluzka - Muzalewska
Spódniczka - Pull&Bear
Buty - Simple


Niedługo szykują się u mnie imprezy rodzinne, w tym 2 wesela. Wiadomo pierwszym wrażeniem jest suknia, make-up, fryzura... następnie większość z Was zwraca uwagę na dodatki, tj. torebkę, buty oraz w dzisiejszych czasach dużą rolę odgrywają paznokcie :) Sukienek mamy do wyboru od groma w sklepach, różne fasony, długości, kolory.. Make-up i fryzura - po prostu trzeba dobrze trafić :) Paznokcie również nie są jakimś wielkim problemem, zazwyczaj dopasowujemy kolor paznokci do sukienki bądź kontrastujemy z całą stylizacją. Dla mnie największym trudem w zakupach są buty. Jak chodzi o szpilki to muszą być wygodne, stabilne, ładnie się prezentować. Te 3 zalety dają mi gwarancję zadowolenia na 100000..% ! To wszystko mogłam znaleźć na FSJShoes. Znakomite wykonanie butów, wybór szpilek jest niesamowicie duży, ceny dość przestępne. Klasyczne modele z nowości znajdziecie w zakładce Clear Shoes , gdzie królują nudziaki, neony i klasyczna czerń. Prawie każda para ma w sobie najmodniejszy skrawek przezroczystego plastiku, który tego lata jest hitem mody. Ja już wybrałam swoje idealne buty na to ciepłe i przyjemne lato, a Wy? Wybierzecie coś z zaproponowanej strony? Dajcie koniecznie znać w komentarzu !


Życzę Wam gorącej środy !

Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia, zakochałam się w tych butach <3
    Zapraszam do mnie
    http://maybe27e.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, bardzo się cieszę, że się podobają :)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz, czuć wakacje! Jak dla mnie bluzka i spódniczka pasują do siebie w 100%!
    Zapraszam do siebie <3
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !! :* Cieszę się, że podoba Ci się moja stylizacja <3

      Usuń
  3. Ale masz figurę wow, zazdroszczę ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhhh nie ma czego zazdrościć :D figura dopiero będzie na lato :D :*

      Usuń
  4. śliczna spódniczka! <3
    wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jaka piękna stylizacja! Moimi ulubionymi butami na wakacje są zdecydowanie espadryle!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    https://alicepeacex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Espadryle - bardzo fajna i wygodna sprawa :)
      Dziękuję :*:*

      Usuń
  6. U mnie jak na razie wakacji nie czuć, pogoda się troszkę popsuła :)
    Przepiękna stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i mnie od wczoraj pogoda również nijaka , chmury i parno :( Ale mam nadzieję, że się polepszy :):)
      Dziękuję :*

      Usuń
  7. Lubię zwykłe i proste stylizacje, można je ubrać właśnie na różne okazje.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja :D
    https://secretdreamsyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Co jak co ale tak piękne włosy to chciałabym mieć bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna letnia stylizacja :) ja czasy szkolne niestety mam już za sobą :) ale młodsze rodzeństwo tak niecierpliwie czeka na wakacje, że aż mi się ta radość udziela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi jeszcze pozostał rok do zakończenia studiów :D
      Dzięki :)

      Usuń
  11. świetna spódniczka, ma uroczy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj jak ja się cieszę, że już wakacje! Ten okres będzie dla mnie przełomowy, bo Idę do 1 LO i nie zaprzeczę, że trochę się stresuje. Ale zdjęcia naprawdę piękne😃 Niebieski podkreśla Twój kolor oczu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/2018/06/lifehacki-ktore-sprawia-ze-twoje.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego się stresować :* Zapewne poznasz świetnych ludzi ! ;) Życzę udanych wakacji :):)
      Aaaa i dziękuję za ciepłe słowa :*

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia, stylizacje świetna. Życzę udanych wakacji:)
    Pozdrawiam
    erramood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i wzajemnie życzę pięknych i ciepłych wakacji :* ;)

      Usuń
  14. Mam pare planów na wakacje i mam nadzieje, że uda mi się je zrealizować :) Poza tym dobrze odpocznę sobie od szkolnego stresu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz przepiękne zdjęcia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne zdjęcia. Jestes piękną i fotogeniczną kobietą.
    Zapraszam na rozdanie

    http://www.angelikaaa.pl/blog/makeup-revolution-ultra-sculpt-contour-kit

    OdpowiedzUsuń
  17. Na te wakacje miałem mnóstwo planów wyjazdowych, ale teraz to nie wiem jak to wyjdzie. Zaopatrzyłem się nawet w pożyczkę na stronie https://taktofinanse.pl/Internetowa-pozyczka-gotowkowa-juz-od-18-lat-Sprawdz-kalkulator-online, żeby opłacić wyjazd i chyba będę musiał przenieść plany na przyszły rok.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty