Wakacyjny zachód słońca

Witam wszystkich ;)

Ostatnio mniej czasu miałam, ponieważ miałam ostatnie egzaminy na studiach, które wymagały przyłożenia się - na szczęście wszystko zdane ! ;) 
I rozpoczęłam z końcem czerwca wakacje ;) 
W ostatni weekend czerwca i zarazem pierwszego dnia lipca uczestniczyłam w bajkowym weselu u najwspanialszych przyjaciół, gdzie byłam świadkową ;) Zabawa do rana, a wesele jak z bajki ! Zdjęcia jak już otrzymam udostępnię Wam na instagramie bądź na facebooku, ponieważ nie miałam chwili, żeby cokolwiek pstryknąć. A szkoda ! Aczkolwiek podróż z kościoła do Pałacu, w którym odbywał się ślub, była dość ekstremalna, ponieważ jako fotograf nagrywałam oraz fotografowałam całą drogę Młodej Pary i fantastyczny pokaz motorów, które towarzyszyły nam cały czas. Krótki filmik na pewno wstawię na facebooka, więc zachęcam do obserwowania mnie ;) 
Krótko mówiąc - było CUDOWNIE !
W ten weekend byłam również na roczku kawałek za Bydgoszczą, gdzie również fotografowałam całą uroczystość jak i zarazem świetnie się bawiłam. Efekty również będzie można oglądać na facebooku ;) 
No i po wszystkim..znalazłam chwilę, aby napisać post ;)
Być może w ten weekend wybiorę się gdzieś nad morzę. Zastanawiałam się nad Łebą, aczkolwiek pogoda ostatnimi dniami potrafi nas zadziwiać, więc wszystko jeszcze jest w trakcie rozmyśleń.

Za 13 dni rozpoczynam wakacje w jednym z piękniejszych miejsc na świecie, w Dubaju. Wszystkie te drapacze chmur, przepych, oświetlenie, krajobrazy, plaże i wiele innych... aż rozpiera mnie pozytywnie od środka. Na pewno będę wrzucać na facebooka  jak i instagrama zdjęcia z pobytu, a kiedy wrócę - obiecuję fantastyczną fotorelację na blogu ! Zapewne na jednej się nie skończy :) 

Dziś przychodzę do Was z romantyczną sesją przy zachodzie słońca nad morzem. Piękna, długa, prosta, czarna sukienka z elementem koronki i gołymi plecami od Zary sprawdzi się w każdej sytuacji. Idealna na plaże, na wieczorne spacery jak i na eleganckie party oraz na zwykłą imprezę ;)












Zachęcam do obserwowania mnie na 
i


Pozostawiam Was z ciepłymi i słonecznymi dniami, niech wakacje trwają jak najdłużej <3

Komentarze

  1. Dubaj to naprawdę piękny kraj. Osobiście nie byłam za granicą, ale moim marzeniem jest zwiedzić prawie cały świat! Poza tym śliczna sukienka, a sesja zdjęciowa podbiła moje serce :) W wolnej chwili zapraszam także do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ! ;* No mam nadzieje, że na żywo w Dubaju to tak jak na zdjęciach bądź filmach hehe ;)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Dubaj to piękne miasto :). Widać tam oddziaływanie człowieka, który w 20 lat stworzył wielkie miasto na pustyni. Miejsce na pewno romantyczne, z klimatem. Mimo to nie podoba mi się w im ten przesyt i to wyrzucanie kasy. Bo Dubaj musi mieć wszystko naj. Największy budynek świata, najpiękniejszą plaże świata itd. Dlatego Dubaj jest taki ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jest tak jak mówisz ;) Ale mimo wszystko to wszystko NAJ tworzy ten cudowny klimat tego miejsca ;)

      Usuń
  3. Wow jakie cudowne miejsce i od zawsze marzyłam pojechać do Dubaju jakoś nie wiem ciągnie mnie to tej nipowtarzalnej architektury i cudownych miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w sumie spontan wyszedł z Dubajem ;) Się nakręciłam jak zdjęcia przeglądałam hehe ;)

      Usuń
  4. Wow, piękna sukienka - naprawdę wpasowuje się w klimat miejsca, jest delikatna, ale jednocześnie ma w sobie wiele klasy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz jak syrenka na tej skale a sukienka jest śliczna. Czasami prostota znaczy lepiej :)
    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To gratuluję zdania wszystkiego na studiach;) Dubaj, ależ zazdroszczę ;) Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie byłam w Dubaju, zazdroszczę, z chęcią bym się tam wybrała :)
    Cudowne zdjęcia, wyglądasz przepięknie... a widoki! Cóż... zabierające dech w piersiach- lubię takie zdjęcia!
    Pozdrawiam, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga ! Bardzo się cieszę, że podobają Ci się zdjęcia <3

      Usuń
  8. Super, że odwiedzisz Dubaj. U mnie też jest na liście miejsc do zobaczenia. Tak jak Malediwy, Dominikana, Kuba. Kiedyś się uda. Zdjęcia bardzo mi się podobają. Wyglądasz niemal jak syrena, która dostała nogi i czeka na księcia :)
    Pozdrawiam,
    http://www.karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ile ciepłych słów, dziękuję ;);) Dominikana też mi się marzy ! ;)

      Usuń
  9. Dubaj też oglądam zdjęcia i mnie ciągnie 😀 wiem coś o studiach sama w czerwcu miałam sesję.
    Zdjęcia mają magię w sobie coś co przyciąga. Miłego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i również życzę cudownych wakacji ;)

      Usuń
  10. śliczne zdjątka ! wyglądasz jak nimfa wodna :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Magiczne zdjęcia . Bardzo ładna ta sukienka. Miłego pobytu na Dubaju życzę ;)
    nusiabl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dubaj to cudowne miejsce, jestem pewna, że wypoczniesz i zregenerujesz siły! :)
    Śliczne, pełne inspiracji zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne widoki i cudowne fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne miejsce i śliczna dziewczyna ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sesja! Mi od zawsze marzy się Dubaj,a bycie fotografem na takim weselu to pewnie świetna przygoda!

    Obserwuje i zapraszam również do siebie : pieceofgood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taaaaaaaaaaaaaak ;)
      Dziękuję ! Zapraszam za kilka dni na relację prosto z Dubaju ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty