Weekendowy wypad nad morze

Weekend uważam za mega udany. 

Łeba to jedno z piękniejszych miast nadmorskich w Polsce. Znajduje się nad samym morzem, a z obu stron miasta rozciągają się jeziora: Łebsko i Sarbsko. Jedną z najważniejszych atrakcji tego nadmorskiego miasta są zdecydowanie Ruchome Wydmy. Czemu noszą nazwę Ruchome Wydmy..? Już wyjaśniam... -> Charakteryzują się one tym, że mniejsze ziarna, występujące w niewielkich ilościach w piasku nadmorskim, są zwiewane ze szczytu. Ciągłe przesypywanie ziaren piasku nie zatrzymywanych przez roślinność powoduje stopniowe przemieszczanie szczytów wydm zgodnie z kierunkiem dominujących wiatrów. Ruch wydm ustaje w momencie pojawienia się na nich roślin, które je utwierdzają. <- Mam nadzieję, że każdy będzie już teraz wiedział czemu są one ruchome :)
Ogólnie plaża w Łebie szeroka, kanał portowy bardzo klimatyczny. Można również się udać do Labiryntowego Parku w Łebie, który jest największym labiryntem 3D w Polsce. Pogoda dopisała rewelacyjnie - zdjęcia można oglądać na facebooku oraz w relacjach na instagramie
Obecnie pozostał mi równy tydzień do wyjazdu do Dubaju. Zaczynam intensywne przygotowania do podróży :)  Podróżnik zakupiony, mapa również. Po zwiedzeniu całego Dubaju, kolejnym celem jest zwiedzenie Abu Dhabi oraz wspaniałe pustynne Safari, jazda na wielbłądzie, Targ Złota i wiele wiele innych atrakcji na mnie czeka ;) Zdjęć przywiozę masę, więc na pewno będę Was zasypywać relacjami z tej cudownej podróży.. :)

A dziś przychodzę do Was trochę z cieplejszą stylizacją. Pogoda w Polsce w kratkę- raz ciepło, raz mokro i wietrznie.. Niby kozaki są tylko na lato, ale w moim przypadku cienkie kozaki (nie ocieplone od środka!) są na każdą porę roku, nawet na lato ;) Wieczorne imprezy w plenerze nie należą do upalnych, więc wydaje mi się, że stylizacja tego typu sprawdzi się idealnie. Akurat w tym przypadku jest ona dość elegancka, no ale na powietrzu również organizowane są eleganckie imprezy, więc czemu nie..  :)



























 







Stylizacja:
Golfik - Intimissimi
Żakiet - Zara
Spódnica - Simple
Kozaki - Twinkledeals
Naszyjnik - Briju
Biustonosz - Etam


Dajcie znać co sądzicie :)

A tymczasem pozostawiam Was z upalnymi wakacyjnymi dniami, imprezami do rana i mnóstwem radości z każdego dnia ;)

Komentarze

  1. Ja też miałam się wybrać do Łeby, ale jednak ostatecznie wybrałam Międzywodzie :)
    Świetna stylizacja, śliczna spódniczka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pojechałabym nad morze tęsknie za tym miejscem :)
    Śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morze jest cuuuudowne ;) Niezależnie od pogody to i tak ma swój urok <3
      Dziękuję ;*

      Usuń
  3. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się spódniczka. Lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Łeba to piękne miasto! Ja uwielbiam morze chciałabym tam bywać częściej. Narazie w tym roku jeszcze nie byłam ale mam nadzieję że w te wakacje jeszcze się wybiorę. Super Ci pasuje taki odcień różu! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę Ci pobytu jak najszybszego nad morzem ;);)
      Dziękuję ;*

      Usuń
  5. w Łebie w sumie nie byłam, ale za to w Dubaju tak - w maju. :) podziwiam za wyjazd tam teraz, w maju był masakryczny upał, a teraz pewnie będzie jeszcze gorzej. ;)
    ale jazdę po pustyni polecam - boskie doświadczenie - pisałam u siebie o tym. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz poczytam sobie u Ciebie post na temat pustyni ;)
      Ja uwielbiam upał, więc będę w 7 niebie ;D

      Usuń
  6. Jak fajnie z tym wypadem zrobiłaś, fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję ;) Spontaniczne wypady są najlepsze ;)

      Usuń
  7. W Łebie jest pięknie 😊😊
    Super stylizacja 😊
    http://twinstyl.blogspot.com/2018/07/krata-zawsze-w-modzie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Pare latek temu byłam na wakacjach w Łebie :) idealne miasto na nadmorski wypoczynek.A stylizacja naprawdę zachwycająca <3 strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Raz ciepło raz zimno, ale w tym roku nie mozemy narzekać na brak ciepła:) stylizacja super, podobają mi się takie. Spódniczka jest bardzo fajna, aż sama bym taka założyła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale słońce przeważa i to jest najważniejsze ;) Dziękuję bardzo ! ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty