Nowości od Dress Lily


Podczas pakowania się na ostatnie wakacje do Dubaju,  stwierdziłam,  że w mojej garderobie przeważa kolor czarny jak chodzi o sukienki letnie. Przeglądając wiele sklepów internetowych, natrafiłam na stronę  Dresslily , na której znalazłam mnóstwo pięknych i oryginalnych sukienek, które na pewno przydadzą się na wakacyjny wyjazd. Postanowiłam zakupić trochę na kolejny wrześniowy wyjazd. Kilka sukienek szczególnie wpadło mi w oko i postanowiłam się z Wami podzielić moim wyborem. Może akurat pomogę komuś,  kto również szuka sukienek na lato.

Czas odświeżyć swoją garderobę! DressLily przygotowało dla wszystkich najlepsze produkty o wysokiej jakości. Od poniedziałku do piątku zdecydowanie niższe ceny! 

 Pierwsze moje propozycje znajdziecie poniżej. Pod tym linkiem znajdziecie wiele więcej Women clothing . 
















Sklep oferuje również dość często świetne nowości na każdą okazję. Tu również urzekła mnie oryginalność ubrań jak i ich znakomita cena! Na Dresslily znajdziecie również inspirujące dodatki do domu jak i piękne fototapety. Postanowiłam kilka z nich zamówić, ponieważ przydadzą mi się podczas fotografowania. Poniżej moje propozycje dla wszystkich, którzy zajmują się fotografią.












Mam dla Was jeszcze jedną niespodziankę w postaci kodów rabatowych.

❤ używając kodu "DLbunny" podczas zakupów powyżej 25 USD dostaniecie rabat 3 USD

❤ używając kodu "DLbunny" podczas zakupów powyżej 50 USD dostaniecie rabat 6 USD

❤ używając kodu "DLbunny" podczas zakupów powyżej 100 USD dostaniecie rabat 12 USD

Życzę wszystkim udanych letnich zakupów! 

☀  ☀  ☀

Jeśli chodzi o wczasy w Dubaju to post pojawi się po weekendzie. Ze względu na ogromną ilość zdjeć i jutrzejszy wyjazd na ślub nie dam rady szybciej. Cały wyjazd uważam za bardzo bardzo bardzo udany!  Szczegóły już za kilka dni ❤
Miłego weekendu !

Komentarze

  1. Ta pierwsza sukienka najbardziej mi się spodobała!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czerwona sukienka bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. długa sukienka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga sukieneczka bardzo mi się spodobała! :)
    Zajrzę na stronkę i poszukam innych cudowności.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie sukienki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sukieneczki, u mnie tez przeważa czarny kolor ale na lato przyda się więcej kolorów, zwłaszcza jak słoneczko praży ;) czekam na relacje z wczasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zgadzam się w stu procentach ;)
      Relacja jeszcze w tym tygodniu się pojawi ! ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajne są te sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga twoja propozycja - sukienka w paski - bardzo mi wpadła w oko! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty