Czarna koronka od Stefanel

Moje wakacje w słonecznej Italii dobiegły niestety końca. 

Pogoda przepiękna, od rana do wieczora słońce i gorące dni - coś co sprawia, że chce się żyć ;) Niestety wszystko co piękne szybko się kończy i trzeba było wrócić do Polski. Zdjęcia z wyjazdu publikowałam na Instagramie, więc jak ktoś mnie obserwuje to widział, a jeśli jeszcze mnie nie obserwujesz to zachęcam do dodania mnie do znajomych ;)
Relacja z Włoch będzie niebawem, tylko muszę znaleźć chwilę na ogarnięcie zdjęć itp, a że dużo się działo na wakacjach, to muszę mieć dłuższą chwilę, aby móc Wam to wszystko opowiedzieć ;)

Tymczasem przestawiam Wam sesje z Trójmiasta, dokładnie z Sopotu ;) Trójmiasto jest jedynym miejscem w Polsce, do którego mogłabym jeździć bardzo często, jeśli czas by pozwalał na to, ale mimo to jeżdżę dość systematycznie, co mnie cieszy ;)

                            -> zdjęcia i fryzurę wykonała Marta B. ;)
                   ->  sukienka - Stefanel ;)










U mnie przez najbliższe 3 tygodnie będzie się działo wiele, więc nie będzie mnie tu prędko, chodź postaram się w przeciągu tego czasu opublikować relacje z Włoch. Mianowicie mam mnóstwo zdjęć do obróbki, a kolejne sesje napływają w trybie express. Kolejnym punktem jest praca, w której też muszę nadrobić zaległości. Następnie 2 tygodnie spędzę na loterii samochodowej, na którą wszystkich z Bydgoszczy i okolic zapraszam - informacja pojawi się u mnie na instagramie ;) No i kolejną rzeczą są nadchodzące studia - ostatni już rok, więc trzeba się spiąć i zabrać do pracy ;) Mam nadzieję, że to wszystko uda mi się ze sobą pogodzić i za 3 tygodnie odetchnę trochę ;)

Teraz pozostawiam Was z letnią nadmorską sesją zdjęciową ;)


Komentarze

  1. Wow jaka cudowna sesja przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam Trójmiasto, w którym zawsze potrafię się odnaleźć. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to faktycznie masz duzo do roboty ale przynajmnjej wyjdzie ci to na dobre! Super zdjecia. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zawsze lepiej do przodu niż stać w miejscu ;)
      Dziękuję ;);)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Podziękowania należą się Marcie za nie ;) Zdolniacha z niej :D ;*

      Usuń
  5. Wspaniała mała czarna w nowym wydaniu!
    Taka sukienka sprawdzi się na wielu okazjach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak ! Miałam ją już tyle razy ubraną i za każdym razem inne dodatki sprawiły, że wyglądała inaczej ;);)

      Usuń
  6. Och, Włochy są piękne! Super, że mogłaś tam spędzić trochę czasu :)
    pozdrawiam, nicole's travel journal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No do Włochy mam wyjątkowy sentyment, bo mieszkałam no i co roku tam jestem odkąd nie mieszkam ;D

      Usuń
  7. Przepiękna, jesteś przepiękna ! :) wspaniałe zdjęcia, aż czuję lato! bardzo to miłe
    zwłaszcza że już się rozchorowałam a dopiero co zaczęła się jesień :(
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, cieszę się ;) Miło mi, że patrząc na moje zdjęcia czujesz nadal lato, to fantastyczne ! ;) Musisz wyzdrowieć, jesień też ma swoje uroki <3
      Buziaki !;*

      Usuń
  8. Świetna sesja, czarna sukienka nigdy nie wyjdzie z mody :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, piękna sukienka ! ;) Uwielbiam ubrania Stefanel. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty