Modnie zimą.


Każda z nas pragnie wyglądać pięknie każdego dnia.
 Kiedy mamy za oknem słońce i temperatura pokazuje nam ponad 25 stopni, to aż chce się nam żyć. Wówczas mamy większą motywację, aby przemyśleć swoje stylizacje, by móc w nich pokazać swoje atuty piękna. Niestety lato nie trwa 12 miesięcy, a szkoda! Po ciepłych miesiącach przychodzi jesień – pogoda ponura, za oknem zimno, wietrznie i deszczowo.. Szybko robi się ciemno, co sprawia, że nie chce nam się wychodzić z domu i wolimy spędzić chłodny wieczór z ciepłą herbatą pod kocem oglądając seriale w TV. Grudzień jest już znacznie weselszym i przyjemniejszym miesiącem. Mamy Święta Bożego Narodzenia, Sylwester, a wystawy sklepowe uginają się od różnorodnych ozdób świątecznych. Sklepy odzieżowe również mają w ofercie mnóstwo ubrań nawiązujących do świąt, czy to bluzki z nadrukiem, bluzy z gwiazdorkami itd. Mimo to nie każda z nas chce posiadać takie rzeczy. Niektóre wolą klasyczną modę, która zawsze się świetnie sprawdza. Najważniejszym elementem w stylizacji podczas zimy są buty jak i kurtki zimowe damskie i męskie. Mężczyźni nie mają tak dużego problemu z wyborem odzieży wierzchniej jak my. Dla nas asortyment sklepowy jest tak różnorodny, że trudno zdecydować się na jedną kurtkę w trakcie trwania całej zimy. Ja osobiście uwielbiam kurtki, czy to dopasowane i krótkie, czy dłuższe i luźniejsze. Jednym z moich ulubionych elementów stylizacji podczas zimy są płaszcze. Nadają całej stylizacji szyku i elegancki, i można je nosić zarówno do obcasów jak i trampek. W obu opcjach wygląda to rewelacyjnie !  Kurtki zimowe damskie są elementem ubioru, który jako pierwszy rzuca się w oczy osobom. To kurtka przyciąga wzrok przechodniów na nas. Albo się im podoba albo nie, co odzwierciedla też spojrzenie na nas jako na osoby. Każde ubranie powinno odzwierciedlać nasz charakter i naszą osobowość, wówczas my sami czujemy się w tych rzeczach dobrze.
Ja w swojej szafie jak chodzi o krótkie kurtki, to mam: 3 czarne skóry (jedna jest ocieplana, więc nadaje się na cieplejszą zimę), 4 płaszcze, które jak wspomniałam uwielbiam. Kolory płaszczy to: klasyczna czerń, grafitowy z wstawkami futerka, beżowy, który jest również must have oraz pastelowy róż. Dodatkowo w mojej szafie również można znaleźć puchowe kurtki, takie typowe na stok narciarski. Tu głównie lubię wielobarwne, żywe kolory, bo pięknie wyglądają wówczas te ubrania na zdjęciach, gdzie tło jest białe od śniegu ;) Oczywiście ciepłe kurtki również mam, takie na co dzień. Obecnie mam 2: jedną z kapturem w kolorze czarnym i czarnym liskiem, druga jest bez kaptura w kolorze khaki. Co do kożuchów to niestety miałam kiedyś, ale jakoś nie potrafię się przekonać… Natomiast futerka .. uwielbiam ! I również mam ich całą masę ;)

A wy co sądzicie o zimowych stylizacjach?
Wolicie kupić jedną kurtkę na cały sezon czy może kilka różnych ?
Dajcie znać w komentarzach ;*

Komentarze

  1. Ciekawy post, konkretnie i na temat. Ja mam w szafie same płaszczyki na zimę. W innych kurtkach nie chodzę. Tego sezonu zapewne kupię kolejny do kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie napisane! zimą uwielbiam nosić płaszcze :) do tego kapelusz, botki na obcasie :) od niedawna szukam idealnych botków :) lubię też tak jak Ty futerka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpis na temat botków z inspiracjami może niedługo pojawi się u mnie na blogu - zapraszam do zaglądania ;) A płaszcz w połączeniu z kapeluszem - cudo <3 pozdrawiam !

      Usuń
  3. Właśnie muszę się trochę rozglądnąć za jakimiś kurtkami na sezon jesienno-zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi ciągle wpada jakaś kolejna i kolejna w oko, ale nie mam gdzie już ich mieścić ;D

      Usuń
  4. Oj tyle mamy pomysłów na zimowe stylizacje! Musimy je wszystkie wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zazwyczaj mam kilka kurtek na sezon, dzięki temu pasują do każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w stu procentach ;) Jedna kurtka to za mało ;p

      Usuń
  6. Zdecydowanie zima stawiam na ciepło i prostotę, dlatego wybieram wygodne buty i grube kurtki, które chronią mnie przed mrozem. A od dwóch lat jestem przywiązana do jednego grubego płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w grubych kurtkach wyglądam śmiesznie, więc zostawiam je na wypad na narty itd ;) A na co dzień preferuję wygodne i cieńsze kurtki, bo do auta w takich lepiej ;)

      Usuń
  7. Świetne propozycje kurtek na zimę w linkach ! Skuszę się na jakąś ;)
    Post również ciekawy ! O każdej porze roku trzeba wyglądać znakomicie ;)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Cieszę się, że podobają Ci się kurtki ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty