Wakacje na Kalabrii

Cześć wszystkim :)




Od wczoraj rana jestem na wakacjach w  hotelu Voi Floriana Resort na Kalabrii we Włoszech. W tym urokliwym spokojnym zakątku Kalabrii będę 2 tygodnie wypoczywać, słuchać szum fal, łapać promyki słońca przed zimą, która zbliża się wielkimi krokami no i oczywiście słuchać głośnych rozmów włochów, które uwielbiam ;) Zawsze jak leżę na plaży we Włoszech, z zamkniętymi oczami, słucham rozmów dwóch osób, to mam wrażenie jakby kłócili się najgłośniej jak tylko potrafią, a to tylko rozmowa np. o to, aby jeden drugiemu zrobił zdjęcie ;D Uwielbiam ten włoski temperament i kulturę ;) Po powrocie do Polski możecie spodziewać się postu na blogu z nowinkami, a na instagramie zapraszam do obserwowania mnie jak i do oglądania zdjęć - codziennie będą nowości.
Obiecuję WAM ;)






Jak chodzi o pogodę wrześniu to mimo wszystko polecam :) Jak na połowę września to jest na prawdę bardzo ciepło, woda w morzu również przyjemna :) oby tak było codziennie :) 

Miłego tygodnia wszystkim życzę! ☀

Komentarze

  1. Miłego wypoczynku ;D
    Świetne zdjęcia :P
    Zapraszam na --> Mój Blog
    oraz --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne wakacje <3 jeszcze tak teraz się pokąpać ^^ dopiero wrzesień a ja już tęsknię za latem. Zwłaszcza, że dzisiaj pochmurno. Mam nadzieje, że Tobie pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda u mnie fantastyczna była, ale powrót do Polski i znaczna zmiana temperatury ... br ! :(
      Mimo to wakacje były extra !

      Usuń
  3. cudowne wakacje! i cudowna Ty :) piękny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włochy piękny kraj.. a na Kalabrii jest ponoć bieda .. to prawda?
    Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak , i nie... Zależy od wielu czynników. Na południu na pewno jest problem ze znalezieniem pracy. Ale wiele domów nie wygląda na biedne.. Sądzę, że jest tam tak jak wszędzie .. i bogaci, i biedni mieszkają.
      Dziękuję ;)

      Usuń
  5. Udanego wypoczynku! A Włosi faktycznie są temperamentni :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po wypoczynku, ale był udany ;);)
      Pozdrawiam również ;)

      Usuń
  6. Wow zazdroszczę Ci takiego wypoczynku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziękuje, już niedługo pojawi się relacja to zachęcam do czytania ;);*

      Usuń
  7. Miłego wypoczynku, świetne miejsce😄😄😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh ale zazdroszczę. Przy naszej deszczowej jesieni aż zatesknilam za tym cieplem i morzem. Super post i piękne zdjęcia. Pozdrawiam pisanepedzlem.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty