Jesień zawitała do naszych domów

Za oknem buro i ponuro. 
Kalendarzowa jesień rozpoczęła się 23 września i prawie do połowy listopada pogoda była fantastyczna. Prawdziwa Polska Złota Jesień ! Miała okazje również fotografować w tych pięknych naturalnych jesiennych kolorach, więc ciekawych zachęcam do zaglądania na facebooka, gdzie można się spodziewać wkrótce nowości jesiennych i nie tylko ;) Od niedzieli pogoda diametralnie się popsuła... szaro, wietrznie, deszczowo i zimno.. tak właśnie jest za oknem. Sesje plenerowe chyba czas zakończyć i trzeba rozpocząć sesje wnętrzarskie w klimacie zimowym, świątecznym, karnawałowym i wkrótce walentynkowym :) Mam nadzieję, że zakończenie roku będzie równie obfite w sesje zdjęciowe jak to było rok temu ! ;)

Ja cały czas zapracowana.. w kółko praca, uczelnia, zdjęcia, praca, uczelnia, zdjęcia ;) Uwielbiam to co robię, ale czasem przydaje się chwila relaksu, zapomnienia.. więc być może ten weekend spędzę w Poznaniu, ale to wszystko jeszcze jest pod znakiem zapytania ;) ... więc trzymajcie kciuki, żeby się udało chociaż na weekend gdzieś pojechać.

Pozostawiam Was ze słoneczną sesją zdjęciową z cudownego Trójmiasta ;)










Oby pogoda jesienna uległa poprawie w ekspresowym tempie i znowu świeciło słoneczko !



Serdecznie zachęcam do obserwowania mnie 
na FACEBOOKu 
i
 na INSTAGRAMie ;)

Komentarze

  1. Uwielbiam naszą polską i słoneczną jesień. Świetne zdjęcia, naprawdę wow. Pozdrawiam pisanepedzlem.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna sesja, po prostu przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie lubię ponurej pogody. ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za oknem jesień, to fakt. Pogoda nie rozpieszcza, brak słońca robi swoje i w znacznym stopniu odgrywa się na organizmie. Wpis napawa jednak optymizmem, a zdjęcia przywołują piękne letnie wspomnienia. Byle do lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak ! Byle szybko do lata i ciepłych, długich dni ;)

      Usuń
  5. Och niech wróci chociaż słońce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaak, ciepłe promienie słońca byłyby czymś wyjątkowym! ;)

      Usuń
  6. śliczne zdjęcia :) bardzo ładnie Ci w warkoczykach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To co dzieje się aktualnie za oknem wywołuje u mnie ogromny smutek, zwłaszcza że jeszcze chwilę temu pogoda była fantastyczna. Piękne zdjęcia i powodzenia w realizacji zdjęciowych planów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zatęskniło mi się za latem po obejrzeniu tych zdjęć <3

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tęsknie za latem odkąd temperatura spadła poniżej 20 stopni :(
      <3

      Usuń
  9. Taka słoneczna sesja na poprawę humoru w te melancholijne jesienne dni. Pięknie wyszłaś na zdjęciach :) też czekam na poprawę pogody

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień jest świetna, lubię tę kolorową i słoneczną. W tym roku było naprawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;) Chociaż u mnie od wczoraj słońce i +20 stopni, więc nie mam na co narzekać ;) Pozdrawiam ;*

      Usuń
  11. Teraz jest bardzo słoneczna jesień... klimat zwariował...
    Serdecznie pozdrawiam was wszystkich i zapraszam do odwiedzenia mojej strony minimalistka.pl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak , zwariował ale na duży + jak dla mnie ;) Pozdrawiam !

      Usuń
  12. Sesja piękna! 😊 Te warkocze po prostu boskie aż wzrok sam do nich ciągnie! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie w imieniu swoim jak i w imieniu fotografa ;) Warkocze również są zasługą Pani fotograf ;) ;*

      Usuń
  13. U mnie pogoda dopisuje i sama mam zamiar wybrać się na jakieś zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jutro się wybieram na sesję , póki pogoda piękna ;)

      Usuń
  14. To prawda, jesień mamy cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia! Jesteś naprawdę fotogeniczna!
    Pozdrawiam!

    https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/2018/11/a-moze-jestesmy-jedynie-czyims.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sesja! Trzeba sobie radzić z tą szarą jesienią :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty