Jesienne plenery w blasku słońca

Witam wszystkich w piękny, słoneczny i ciepły listopadowy wtorek.
Ostatnio znalazłam w końcu chwilę (i to nie jedną!), aby móc nacieszyć się jesiennym klimatem podczas sesji zdjęciowych. Miałam okazję fotografować przepiękne modelki, modela, dzieci i rodziny. Cudowny klimat barw jesiennych idealnie sprawdził się w plenerach, dodatkowo słońce ogrzewało nas podczas pracy na dworze. Ja również postanowiłam wybrać się na sesję, aby uwiecznić fascynujące barwy takie jak: złoty, żółty, zielony, czerwony, brązowy, pomarańczowy :) Do tych przepięknych barw w tle postanowiłam założyć piękną letnią sukienkę w pastelowych barwach od Elegrina. Lekkość i subtelność koktajlowej sukienki sprawiają, że wygląda się w niej uroczo, dziewczęco, a zarazem subtelnie i kobieco. Do koktajlowej sukienki postanowiłam założyć białe klasyczne szpilki w szpic z odkrytą piętą, które pasują do każdej stylizacji ! Większość twierdzi, że białe szpilki zarezerwowane są tylko na ślub, a ja chciałam obalić to twierdzenie. Białe szpilki wyglądają bardzo świeżo i oryginalnie przy każdej stylizacji.. Można połączyć z sukienką, tak jak na zdjęciach poniżej, z jeansami i białą koszulą, z czarnym kombinezonem, z szortami w upalne dni itp. Nie na co dzień zakładamy białe szpilki.. A SZKODA ! :(
Mam nadzieję, że dacie znać w komentarzach co sądzicie o tej stylizacji :)














Stylizacja:
Sukienka koktajlowa BONITA miętowa - Elegrina
Buty - New Look
Bransoletka - Lilou
Pierścionek - Apart



Zachęcam do obserwowania mnie na:

Nowości fotograficzne możecie zobaczyć tutaj:



Już niedługo znowu będę miała znacznie mniej czasu na pisanie postów, ale obiecuję, że w każdej wolnej chwili będę dodawać na bieżąco informację co u mnie :)
Od 19 listopada zaczynam pakowanie prezentów (jak co roku) w Douglasie. Kiedyś już wspomniałam jak bardzo lubię tę pracę i mam nadzieję, że w tym roku również będzie mi przyjemnie pakować dla Was prezenty ! Już od 19 listopada zapraszam wszystkich z Bydgoszczy i okolic do Zielonych Arkad do Douglasa na zakupy i na zapakowanie prezentu w eleganckim stylu :) Mam nadzieję, że do zobaczenia :)

Dodatkowo zachęcam wszystkich do wyboru sukienki na nadchodzące imprezy okolicznościowe jakimi są: Andrzejki, Mikołajki, Święta Bożego Narodzenia, Sylwester i Nowy Rok. Są to ostatnie imprezy w roku, na które idealnie pasującym elementem ubioru według mnie są właśnie sukienki. Ja już mam kupioną sukienkę na Boże Narodzenie i Sylwester. Poszukuje jeszcze sukienki na imprezę Andrzejkową oraz Mikołajki. A Wy już macie kochane kreacje na imprezy? :)

Tymczasem życzę Wam słonecznego i ciepłego tygodnia :)
Oby taka pogoda utrzymała się jak najdłużej !

Komentarze

  1. ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Love that colourful floral top!! :)

    And the sexy white sling-backs! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pastelowa sukienka i cudowna sesja pełna wyjątkowego pięknego jesiennego klimatu. Bardzo podoba mi się Twój blog. Będę tu zaglądać :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać tak przyjemne komplementy ;) dziękuję pięknie i również pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Spodobał mi się bardzo kolor spódniczki oraz buty. Wszystko ze sobą ładnie współgra :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się połączenie które stworzyłam :)

      Usuń
  6. Piękna pogoda i super ujęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Adoro i servizi fotografici autunnali e tu con questo outfit stai divinamente! Ti aspetto nel mio Blog grazie http://casaninnamamma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka śliczna sukienka :) Wygląda prześlicznie na tle jesiennych liści :) Piękna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujęęęęęę ;) Link do kupna sukienki w poście, polecam ;)

      Usuń
  9. Sesja letnia w porze jesieni, niezły pomysł, no i buty- rewelacja-!

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylówka śliczna :) Jak na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) no gdyby nie te jesienne liście, to byłoby lato - tak nas rozpieszcza jesień w tym roku :)

      Usuń
  11. urocza stylizacja! <3 najbardziej urzekła mnie spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna jesienna stylizacja :) Podoba mi się :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana cudownie wyglądasz! :)
    Takie zwiewne sukienki to mój must have.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam, w szczególności podczas wakacji ;)
      Dziękuję ;* i buziaki !

      Usuń
  15. ta pogoda zdecydowanie daje wolną rękę i na dobór ciekawej kolorystyki ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, więc jest z czego się cieszyć w tym roku <3

      Usuń
  16. No proszę, a ja myślałam, że to jest osobno spódnica i sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to wygląda, a tu zaskoczenie ;) hehe :))) Miłego dnia życzę ;)

      Usuń
  17. Niestety nie mój styl ale pięknie sesja wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ja takie sukieneczki lubię bardzo latem ;)

      Usuń
  18. Ja jeszcze nie mam sukienek na andrzejki, ani na mikołajki ale raczej na żadną z nich się nie wybieram;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię tego typu imprezy, dlatego staram się co roku pójść ;) Miłego dnia życzę !

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty