La Mer South Dubai

Cześć wszystkim ;) 

Obiecałam dokładną recenzję na temat wczasów w Dubaju no i nie mogłam pominąć przepięknej plaży La Mer South.
No właśnie.. we wcześniejszych lekturach na temat Dubaju wspomniałam Wam, że miałyśmy bezpłatny hotelowy transfer na plażę w obie strony. Jak już piszę o falach, słońcu i plaży to muszę Wam chociaż w skrócie opisać jedną z piękniejszych piaszczystych plaż, na jakich do tej pory miałam okazję się opalać. 


Plaża w Dubaju, La Mer South to nowa nadmorska dzielnica w Dubaju, niedaleko ścisłego centrum (my miałyśmy z hotelu Rose Rayhaan by Rotana 10 minut drogi busem hotelowym). Inspirująca lokalizacja, która przeobraziła się z podmiejskiego regionu Jumeirah 1 cechuje się otwartą przestrzenią, bulwarami otoczonymi pięknymi, wysokimi i egzotycznymi palmami oraz luźną atmosferą. Każdy robi to, na co ma ochotę. Mimo luźnej atmosfery plaża jest pilnowana przez ochronę, posiada regulamin, kąpieli pilnują ratownicy, a do restauracji, barów i sklepów odzieżowych nie można wejść w samym  stroju kąpielowym. Również przechodząc się bulwarami wypada mieć narzutkę na bikini, bo mogą zwrócić uwagę turyście. La Mer i budynki przy plaży są zniewalająco pięknie "ustrojone" sztuką graffiti, która idealnie wpasowuje się w nadmorski klimat ! 



La Mer znajduje się w otoczeniu niespełna 2,5 km spokojnych, piaszczystych plaż oraz współczesnych atrakcji miejskich, takich jak Etihad Museum i Dubajski Kanał Wodny.  Obok plaży znajduje się rownież Aquapark - niestety nie zdążyłam go odwiedzić, ale wierzę, że będzie jeszcze okazja !
Z tego co się dowiedziałam od miejscowych ludzi, to La Mer South z pewnością wkrótce stanie się nowym ulubionym miejscem na dobry posiłek, zabawę i wypoczynek. Dookoła powstają nowe budynki, w których powstaną również hotele. 
Jak dla mnie plaża idealna - mało ludzi, spokój, brak dzieci, brak hałasu, z barów leci modna muzyka, przy której można wypoczywać. Niedługo się to pewnie zmieni.. ale i tak pozostanie dotychczasowy klimat tego fantastycznego, kolorowego i różnorodnego miejsca.
Poniżej dodaję zdjęcia z samej plaży, sami oceńcie. ;)









Mam jeszcze wiele wiele innych zdjęć, które na pewno podczas zimy zawitają na moim instagramie, bo jak lepiej ogrzać zimową atmosferę niż wspomnieniami z wakacji?! :)
A Wy wolicie zaludnione plaże czy raczej puste i spokojne ?

Dodam iż woda w okresie lipiec - sierpień, kiedy właśnie spędzałam wakacje w Dubaju wynosiła ok +40 stopni. Mimo to wchodziło się do niej przyjemnie, bo powietrze miało +60 stopni. W okresie naszych wakacji polecam wyjazd tylko osobom, które uwielbiają tropikalne upały i lubią słońce. Ja osobiście kocham upały, ciepło, wygrzewać się na plaży.. W tym raju na ziemi mogłam wytrzymać maksymalnie 3 godziny leżenia bez przerwy, następnie szłam do pobliskich barów po coś mrożonego do picia (większość napojów jest bez alkoholu) i z powrotem szłam na plażę. Przez kolejne 3 godziny kąpałam się i opalałam na zmianę, bo im późniejsza godzina tym słońce grzało mocniej, a piasek pod stopami parzył. Bez klapek nie szło chodzić po plaży. Mimo to mam nadzieję, że jak najszybciej odwiedzę Zjednoczone Emiraty Arabskie i również w okresie lipiec-sierpień :)
























Jak Wam się podobają kolorowe malunki w postaci grafiti ?

Kończąc moje wspomnienia dotyczące Dubaju i wakacji tam, chciałam wszystkich zachęcić do obserwowania mnie na Facebooku, na którym pojawia się mnóstwo nowości zdjęciowych oraz do obserwowania mnie na Instagramie, gdzie pojawiają się zdjęcia z mojego życia codziennego. 

Życzę Wam przyjemnego i pogodnego tygodnia !

Komentarze

  1. Nic tylko pozazdrościć super wycieczki, bo pięknie tam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach kiedyś odwiedzić Dubaj! Z twoich zdjęć wygląda zniewalająco! ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając i oglądając wydawałam tylko dźwięki - och, ach, wow ;) Piękna wycieczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ;) I polecam pojechać do Dubaju <3 dziękuję !

      Usuń
  4. Cudowne miejsce, chciałabym tam kiedyś się wybrać :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne zdjęcia <3 Cudowne plaże!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było przecudownie, polecam pojechać w tej raj na ziemi <3 Dziękuję ;)

      Usuń
  6. Chciałabym kiedyś odwiedzić Dubaj. Już po samych zdjęciach robi na mnie ogromne wrażenie to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jest na prawdę przepięknie.. a na żywo wrażenie jest milion razy WOW ! <3

      Usuń
  7. Ale Dubaj jest niesamowity, ale bałabym się go odwiedzić

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty