Mikołajki w kolorze czerwonym


 MIKOŁAJKI !
6 grudnia obchodzimy znane wszystkim Mikołajki !

Czerwony kolor kojarzy się nam wszystkim z: miesiącem Grudzień, Świętami, Mikołajem i Gwiazdorem. Dzieci z samego rana szukają prezentów po całym domu z nadzieją, że w nocy był u nich Mikołaj i zostawił drobny upominek. Żeby było weselej.. ostatnio Pani przyszła do Douglasa z listem do św. Mikołaja, który napisała jej córeczka ! List był tak piękny, tak kolorowy, że aż wróciły mi wspomnienia z dzieciństwa. Wierzę, że ta mała dziewczynka z samego rana znalazła prezent, w którym pisała w liście do św. Mikołaja :) Jakie to piękne !
Mimo, że za oknem brak śniegu, to ilość ludzi w centrach handlowych, ilość osób kupujących prezenty dla najbliższych wprowadza w czas świąteczny. Kolendy, choinki i różnorodne dekoracje są fantastyczne! Dla mnie miesiąc grudzień (mimo temperatury na minusie) jest najpiękniejszym miesiącem w roku ! Wszystko jest bardzo kolorowe, ludzie mają inne nastroje, są jakby milsi do drugiego człowieka (oczywiście nie wszyscy). 
Kończąc zostawiam Was z dwoma pięknymi sukienkami w kolorze oczywiście czerwonym !  Mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie dziś prezent dla siebie i będzie cieszył się chociażby z najmniejszej drobnostki :) 
Cudownego dnia Wam życzę !
Zachęcam też wszystkich na zakupy Dresshead :)






Stylizacja nr 1
Buty - Aldo
Stylizacja nr 2
Buty - New Look


😍 mini sukienka dla kobiet 😍

Zachęcam również do obserwowania mnie na moich kanałach w Social Media

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się stylizacja pierwsza. Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza sukienka bardzo mi się spodobała, aczkolwiek muszę przyznać, że druga też super się prezentuje :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy byłam młodsza zawsze z rana biegłam do butów szukać prezentu, pamiętam jak nie mogłam się doczekać haha:D Jeśli chodzi o sukienki, druga zdecydowanie lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to były czasy, kiedy było się dzieckiem :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Pierwsza sukienka jest naprawdę prześliczna.
    Serdecznie pozdrawiam.

    https://farbowane-podroze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta druga zdecydowanie bardziej mi się podoba. Subtelna i śliczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie są te sukienki <3 Ja osobiście czułabym się lepiej w drugiej. Klasyczna i dopasowana to jest to <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Mi i jedna i druga się mega podoba <3

      Usuń
  7. Kupuje taką samą sukienkę jak ta 2 tylko, że w bordowym kolorze :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne sukienki, druga bardziej podoba mi się, cudne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Cieszę się, że zdjęcia się podobają ;* ;)

      Usuń
  9. Obydwie są mega! Ale druga skradła moje serce<3 Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwony to bardzo świąteczny i jednocześnie seksowny kolor ^^ pierwsza sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Tak, czerwony przypomina mi gwiazdkę <3 Zachęcam n a facebooka i instagrama, tak już za moment mnóstwo świątecznych zdjęć !

      Usuń
  11. Sukienki są piękne, ale te buty...! ♥ Pierwsze szpileczki fenomenalne! Chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
  12. W obydwu sukienkach wyglądasz reweleacyjnie! <3 Cóż się dziwić, z taką figurą nietrudno wyglądać bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty