Okres przedświąteczny - szał zakupów

Za 4 dni WIGILIA !
U mnie ostatni miesiąc tak szybko minął, że aż jestem w szoku, że za moment są Święta. Od listopada po 12 godzin w pracy jednej i drugiej, w między czasie studia, a w wolnych chwilach sesje zdjęciowe. Tak wyglądały u mnie jesienne dni. Zdążyłam zrobić 2 sesje zdjęciowe, jedna specjalnie w klimacie świątecznym, którą opublikuję już za moment ! :) Jak chodzi o sesje, które wykonywałam..są one również w klimacie świątecznym i będzie je można oglądać na facebooku, instagramie oraz maxmodels :) 5 miesięczny chłopiec, który pozował mi do zdjęć - cudowny! Efekty sami ocenicie :)
Prezenty mniej więcej mam zakupione, świąteczne zakupy w moim przypadku również udane <3 Złote buty Trussardi - zakochana jestem w nich ! Już za chwile będziecie mogli zobaczyć je na instagramie w świątecznej stylizacji. 
Prócz obchodzenia Świąt, mamy jeszcze jedną wspaniałą okazję by świętować.. to 50 rocznica ślubu moich dziadków, tzw. Złote Gody. Będziemy je całą rodziną obchodzić w Pierwszy Dzień Świąt Bożego Narodzenia, a więc bawimy się do rana ! :) Z kolei Drugiego Dnia Świąt jadę na Chrzciny, więc też wyjściowy dzień. W tym roku świąt typowo domowych w rodzinnym  zaciszu nie będzie u mnie, ale może to i lepiej. :) Trochę odmiany również się przyda ! 

Najniższe ceny w całym roku 2018 !
Ciesz się zniżką -25% z KODEM: RGBF1

12% taniej przy zakupie za $39
15% taniej przy zakupie za $59
MEGA OKAZJA PRZED ŚWIĘTAMI !!!! :)

Czyszczenie świąteczne również w promocyjnych cenach ! 
Tylko teraz rewelacyjne rzeczy w super cenach ! 
Zapraszam na zakupy <3
Ja już zamówiłam, a TY ?!

Spędzając dni w pracy w perfumerii Douglas, każdego dnia patrzę na ludzi biegających od sklepu do sklepu za prezentami. Nie każda osoba ma konkretny plan, konkretny cel zakupów, a szkoda. Ja lubię pospisywać sobie na kartce konkretne prezenty dla poszczególnych osób i spędzam wówczas o połowę mniej czasu w sklepach niż połowa społeczeństwa, która kupuje zazwyczaj przypadkowe drobnostki, które polecą im ekspedientki.  A Wy jak przygotowujecie się do świątecznych zakupów? :)

Poniżej przedstawiam Wam propozycję sukienek takich na święta jak i na najbliższe okazje, m.in. Sylwester bądź na nadchodzące Studniówki. :)
Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podobają sukienki i która według Was jest najlepsza <3







Stylizacja 1
Sukienka - Świat Sukienek
Buty - Aldo

Stylizacja 2
Sukienka - Świat Sukienek
Buty - Aldo

Stylizacja 3
Sukienka - Świat Sukienek
Buty - Gino Rossi

Stylizacja 4
Sukienka - Świat Sukienek
Buty - Aldo

Stylizacja 5
Sukienka - Świat Sukienek
Buty - Aldo



Stylizacja 6
Sukienka - Świat Sukienek
Buty - Aldo



Stylizacja 7
Sukienka - Świat Sukienek
Buty - Tk Maxx




Stylizacja 8
Sukienka - Świat Sukienek
Buty - Aldo

Stylizacja 9
Sukienka - Świat Sukienek
Buty - Gino Rossi

Stylizacja 10
Sukienka - Świat Sukienek
Buty - Gino Rossi


Stylizacja 11
Sukienka -Świat Sukienek
Buty - Gino Rossi



Zachęcam również do obserwowania mnie na moich kanałach w Social Media



Życzę wszystkim udanego przedświątecznego weekendu ! 
Kto nie ma prezentu ani pomysłu - śpieszcie się ! Ostatnie dni, kiedy najbliższej osobie możesz sprawić radość nawet najmniejszą drobnostką ! :)

Komentarze

  1. Jeju w połowie tych sukienek się zakochałam są piękne! Jeszcze te szpilki 😍 Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ! Cieszę się, że się zakochałaś :P ;*

      Usuń
  2. ładne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podoba sukienka nr 8. Kocham ten kolor i krój :D
    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ja też się w niej zakochałam, jak i w całej reszcie <3

      Usuń
  4. Piękne sukienki *.* Wszystkie bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja numer 3 jest boska! Idealna na święta. pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej kilka sukienek naprawdę mi się spodobało :) cudne są :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie koloru granatowego to coś dla mnie. Śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Również lubię sukienki w tym kolorze :)

      Usuń
  8. Wow, "Złote Gody" - cudowny staż! Życzę wiele dobroci i samych pomyślności dla dziadków :)

    Wszystkie propozycje sukienek totalnie w moim guście.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w ICH imieniu ;*
      Cieszę się również, że sukienki przypadły Ci do gustu <3

      Usuń
  9. Pierwsza stylizacja skradła moje serduszko :) Dokładnie podobną sukienkę miałam w planach założyć na zbliżającą się imprezę sylwestrową. Ale muszę przyznać, każda stylizacja wygląda obłędnie. Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie, Kasia z modanatak, możliwe że znajdziesz u mnie nutkę inspiracji. Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ! Bardzo mi miło :) Zaraz z chęcią do Ciebie zajrzę ! :*

      Usuń
  10. Dla mnie wszystkie sukienki to cudo! Świetnie w nich wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie prezentujesz sie w tych sukieneczkach <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o zakupy świąteczne to ja mam taki patent, że robię je dożo wcześniej nim w sklepach zrobi się tłok :P a jak na ostatnia chwilę to głównie przez internet (byle nie tuż przed światami bo z pocztą ciężko ;p). Jakoś ominęłam ten post ale dobrze, że zajrzałam jejku ile pięknych sukienek. Mam wybrać najlepszą? Ale jak?! Wybieram przynajmniej połowę :P Cudowne a te wszystkie około świąteczne okazje <3 pięknie w nich wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło i zarazem cieszę się, ze tyle sukienek Ci się spodobało <3 !
      No szał zakupowy podczas świąt to faktycznie nie najlepszy moment na zakupy w centrach handlowych mimo tego, że bywają duże przeceny :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty